Imsvale Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Korte svar i et nøtteskall. :!: Du må ha nok penger til å kjøpe flyet, men når det er gjort kan du fint gå i minus på månedsutgifter og fremdeles leie nye gater, ja. Endret 22. september 2010 av TrondH86 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Det gikk ikke. Mente å kjøpe et dyrere fly enn jeg har råd til (derav gå i minus) og deretter kjøpe gates. Fikk ikke kjøpt flyet. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg kan ikke kjøpe gates Ligger da med vell 8.5M i minus atm da men... Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Det gikk ikke. Mente å kjøpe et dyrere fly enn jeg har råd til (derav gå i minus) og deretter kjøpe gates. Fikk ikke kjøpt flyet. Aahh.. Misforstod deg der. Det er så kjedelig å spare penger til store fly, pengene ruller alt for sakte inn. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Ligger selv med 10 millioner på bok nå, går jo vekk en del når månedskiftet kommer, men regner med å ha et par millioner i pluss, og planen er da å lease en 737, sette 707-en på et par langruter, og i løpet av de nærmeste dagene lage en base i USA hvor jeg skal operere med nok en 737. Dash 8-en blir vel flyvende i Europa på diverse småruter som ikke er superpopulære, trenger ikke mange passasjerer for å fylle opp de få setene det har. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Det er så kjedelig å spare penger til store fly, pengene ruller alt for sakte inn. Sier han som tjener desidert mest av alle her i gården for øyeblikket. Jeg rekker akkurat ikke en ATP til før utgiftene, med mindre noen vil kjøpe Vardaxen min. Jeg kan ikke kjøpe gates Ligger da med vell 8.5M i minus atm da men... FAQ-en påstår at det skal være mulig og nevner ingen grense. http://www.airlinemogul.com/manual/index.php/FAQ#I.27m_in_debt._Can_I_buy_or_lease_a_plane.3F Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Sånn, da har man skaffet seg et 737 Adv til 2.3M. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Sånn, da har man skaffet seg et 737 Adv til 2.3M. Hvordan klarer folk å få så gunstige leasingavtaler? PM til Cathay? Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Hvis begge sidene er i minus som dette: Er dette helt umulig å komme ut av? Så på wikien at hvis begge sider er i minus så burde jeg restarte... (vill ikke) :/ Endret 22. september 2010 av bigggan Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hvis begge sidene er i minus som dette: Er dette helt umulig å komme ut av? Så på wikien at hvis begge sider er i minus så burde jeg restarte... (vill ikke) :/ Du har veldig lav billettinntekt, samt at gateleien er veldig høy. Du kan kvitte deg med to av gatene på keflavik, og se om rutene dine er optimalisert mtp. billettpriser. Jeg har 2 halvstore og 4 små fly, og har godt over 10x så mye billettinntekter som du har nå Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Nå er det straks månedsskifte, så høyresiden vil muligens under visse omstendigheter være kunstig lav akkurat da. Vent og se til etterpå. Returner de to overflødige gatene på Keflavik FØR månedsskifte (med en gang!!! ), så slipper du de utgiftene neste måned iallfall. Bringer du dem med deg inn i ny måned må du betale leie for den måneden også. Hver gate har 10 slots, husk det, og les wikien! Nå skal det sies at Keflavik er en veldig liten flyplass, og ikke ideell å starte fra. Det kan være at du har gjort det altfor vanskelig for deg selv. Endret 22. september 2010 av TrondH86 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Sånn, da har man skaffet seg et 737 Adv til 2.3M. Hvordan klarer folk å få så gunstige leasingavtaler? PM til Cathay? Leasing? Jeg eier faktisk flyet. Godt brukt, men det holder vel et par år. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 La meg gjette: Rundt 15–20 år gammelt? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Withdrawn! Endret 22. september 2010 av TrondH86 Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hmm.. Jeg har nettopp kjøpt meg et nytt fly, men har alle de andre fremdeles. Hvordan kan det ha seg at mine vedlikeholdsutgifter gikk ned med 2M denne måneden? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Flåtens snittalder gikk vel ned, uten at ekstra verdi gjorde at det gikk opp i opp. Mitt beste forslag. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Flyet er 18 år gammelt, gjør at vedlikeholdsutgiftene er skyhøye, men skal vel klare å bygge meg opp igjen, håper jeg. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Er av den oppfatning at et så gammelt fly svir betraktelig mer enn det smaker. Men for all del, si at jeg tar feil. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Er av den oppfatning at et så gammelt fly svir betraktelig mer enn det smaker. Men for all del, si at jeg tar feil. Jepp. Cathay tar 2M i måneden for å lease en brukt 737. Jeg avslo. Hadde den vært ny hadde det derimot vært ok Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jada. 6.9M i pluss selv etter månedskifte, dette går i riktig retning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå