Stigah Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Ah ok Ser ikke ut som om mitt fly tjener like mye enda, men får vell mer etterhvert. Og bare for sikkerhetsskyld, deler jeg bilder over det jeg har gjort nå, sånn at du kan fortelle meg om jeg har gjort rett eller galt. Fant bare ikke ut hvordan jeg la de i en spoiler :S Men jaja. Ser det riktig ut? Lenke til kommentar
simentp Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Ah ok Ser ikke ut som om mitt fly tjener like mye enda, men får vell mer etterhvert. Og bare for sikkerhetsskyld, deler jeg bilder over det jeg har gjort nå, sånn at du kan fortelle meg om jeg har gjort rett eller galt. Syntes du tjente veldig lite med det flyet. På mitt så har jeg 4 ruter , alle fra Oslo Gardermoen til Stockholm Skavsta, Keflavik, Bergen og København. Tjener alt fra 23K til 41K Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Merkelig :S Aner du hvorfor jeg tjener så lite? Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Her er rutene mine xD Det som er dumt er at det mangler noen flyplasser her, som var på public... Har presset DOCen opp til 307000 Endret 22. september 2010 av bigggan Lenke til kommentar
simentp Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Merkelig :S Aner du hvorfor jeg tjener så lite? Prøvd og øke prisene? Du kan øke og teste så mange ganger du vill, bare trykk ny verdi der det står ''Proposed Fare''. Bare ikke øk så mye at Loadfactoren blir under 100%, men det er bare og prøve seg fram Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Starta nettopp selskapet Speedy Airlines. Hovedbase i Dallas og har oppe fire ruter som jeg er fornøyd med. Får sannsynligvis plass til to-tre til med det flyet her. Endret 22. september 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
simentp Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Ehh minus 10M idag Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Huff Tjener alt fra 23K til 41K Mener du da til sammen, eller på hver enkel rute? For nå tjener jeg i alle fall €30,059 til sammen Lenke til kommentar
Nordvi Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Startet på nytt i FAIR GAME serveren, spilte litt tidligere på en public server, men sendte melding om og få slettet bruker slik at jeg kunne lage en ny, Info om mitt selskap: Dwight K Schrute Airlines Base: Lisboa, Portugal DOC£ Atm: 177,447 Flyvninger: Lisbon Portela Airport - Sevilla Airport €29,410 Lisbon Portela Airport - Nantes Atlantique €31,460 Lisbon Portela Airport - Tenerife North Airport €35,851 Lisbon Portela Airport - Rome Ciampino Giovan Battista Pastine €38,550 Lisbon Portela Airport - Toulouse - Blagnac €42,176 Logoen har jeg lagd selv i Photoshop ikke noe avanserte greier, men bare en logo for mitt selskap, kan prøve og lage logoer til andre etter ønske om nødvendig ettersom det blir mye venting mellom hver time <.< Endret 22. september 2010 av Nordvi Lenke til kommentar
simentp Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Huff Tjener alt fra 23K til 41K Mener du da til sammen, eller på hver enkel rute? For nå tjener jeg i alle fall €30,059 til sammen På hver enkelt rute.. 22,884 23,506 28,753 41,465 Totalt: 128,495 Men igjen, noen som har forslag til hvor jeg kan legge base nr.2? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Hvis du har en base i Europa, ville jeg lagt en base i Asia eller Amerika Lenke til kommentar
simentp Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Hvis du har en base i Europa, ville jeg lagt en base i Asia eller Amerika Hmm, du sier noe der men ville det ikke vært lurere og legge den til Europa hvor jeg kan bruke noen av de gatene jeg har kjøpt fra før også begynne i andre verdensdeler? Men Amerika kunne vært interessant ja Lenke til kommentar
Nordvi Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Noen som vet om et likt type spille tekstbasert browser game? trenger ikke være fly. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Update: Nå har Hippie Airlines ekspandert til vest-europa. Nye basen er i Birmingham, så slipper jeg all konkurransen som er på de store hubene. Airline Mogul - See my airline Lenke til kommentar
koots Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Ettersom butikken begynner å gå bra, trenger jeg et fly til. Noen forslag? Om det har rekkevidde nok til å fly fra JNB til nordafrika er det et pluss, om ikke får jeg bytte om så jeg kan bruke 707en opp dit eventuelt. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Ettersom butikken begynner å gå bra, trenger jeg et fly til. Noen forslag? Om det har rekkevidde nok til å fly fra JNB til nordafrika er det et pluss, om ikke får jeg bytte om så jeg kan bruke 707en opp dit eventuelt. http://www.airlinemogul.com/airlinemogul/aircraft_search.php Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Quick question! Kan jeg kjøpe fly, og gå i minus og deretter kjøpe gates selv om jeg er i minus? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Quick question! Kan jeg kjøpe fly, og gå i minus og deretter kjøpe gates selv om jeg er i minus? Kort svar: Ja Lenke til kommentar
simentp Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Quick question! Kan jeg kjøpe fly, og gå i minus og deretter kjøpe gates selv om jeg er i minus? Kort svar: Ja Litt lengere svar: Nei Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Quick question! Kan jeg kjøpe fly, og gå i minus og deretter kjøpe gates selv om jeg er i minus? Kort svar: Ja Litt lengere svar: Nei Går da fint det.. Eller er det jeg som misforstod spørsmålet? Kjøpe fly -> gå i minus nå når månedsskiftet kommer -> leie gates? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå