KKake Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Følger i dine fotspor, og bytter ut 757-ene mine med 767 jeg også. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Det var noen som ville lease noen A320-er her om dagen ... Nå er de på vei ut på markedet! Gratulerer forresten HIX med en verdi på over 100 milliarder! Endret 17. desember 2010 av KongKake Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 Jo, takk, men det varte ikke så lenge ser du. Kommer vel over igjen i løpet av kvelden. Feiring på Hippie Plaza i Paris, og alle er velkomne. Fri flyt av mat, drikke og dop i beste hippie-stil Lenke til kommentar
Unge.Lafton Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 Da har jeg leaset 7 fokker 100 av deg KongKake Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Hvem var det som skulle lease x antall A320-er av meg? De er klare nå. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Etter en uke har jeg nå omsatt min første milliard, takk til kongkake for fly! The sky is the limit... Lenke til kommentar
RichardNoname Skrevet 28. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 Hva skjer med Air Wea på ruten mellom wien og amsterdam? Selskapet kjører Boeing 767-200 med frekvens på 2.5 og pris på €100. Dreper jo billettprisene totalt. Ser en del her inne også har flyrninger på den ruten. Er dere interessert i å kjøre en seriøs priskrig på ruten? For å presse selskapet ut av ruten eller til å bruke mer fornuftig fly/frekvens/pris? Jeg starter i alle fall med å sette ned prisen slik at jeg får 100% dekning (og ja, klar over at jeg ikke bruker minste flyet selv. Men det er ganske mye mindre enn flyet han brukte, og jeg tror ikke jeg drepte markedet ved å sette inn det flyet. Prisen jeg fikk per passasjer var i alle fall ikke så langt unna det andre tok) Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 28. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 Hva skjer med Air Wea på ruten mellom wien og amsterdam? Selskapet kjører Boeing 767-200 med frekvens på 2.5 og pris på €100. Dreper jo billettprisene totalt. Ser en del her inne også har flyrninger på den ruten. Er dere interessert i å kjøre en seriøs priskrig på ruten? For å presse selskapet ut av ruten eller til å bruke mer fornuftig fly/frekvens/pris? Jeg starter i alle fall med å sette ned prisen slik at jeg får 100% dekning (og ja, klar over at jeg ikke bruker minste flyet selv. Men det er ganske mye mindre enn flyet han brukte, og jeg tror ikke jeg drepte markedet ved å sette inn det flyet. Prisen jeg fikk per passasjer var i alle fall ikke så langt unna det andre tok) han kjører Oslo-Amsterdam med frekvens 4 og pris 60 med 767-200.. satte inn en 767-300ER med pris på 51 for å fjerne han.. vurderer å sette inn ett par til.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 28. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 Nå vet ikke jeg hvor dreven Air Wea er, men det går an å sende han en melding om at han har satt opp ting feil fremfor å skvise han til bankrupt? Lenke til kommentar
RichardNoname Skrevet 28. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 Nå vet ikke jeg hvor dreven Air Wea er, men det går an å sende han en melding om at han har satt opp ting feil fremfor å skvise han til bankrupt? Jeg gjorde det. Leser man tidligere i tråden finner man ut at jeg skapte stor furore da jeg startet mine første ruter. Jeg hadde ikke peiling på hva jeg drev med. Men har ikke stor tro på at det er der problemet ligger i dette tilfellet. Selskapet er verdt over 2 milliarder og mener også å huske at det har over 40 000 passasjerer. Han må altså ha forstått spillets systematikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 28. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 I så fall kan han brenne Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 Er jo bare å ta igjen med samme mynt, Air Atlantic har mange 767-200 til salgs, så bare hamstre inn på de og kjør priskrig! Lenke til kommentar
RichardNoname Skrevet 28. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 Er jo bare å ta igjen med samme mynt, Air Atlantic har mange 767-200 til salgs, så bare hamstre inn på de og kjør priskrig! Nå har jeg satt ned prisen til 50€, i håp om at dette skal fungere. Hvis ikke har jeg av prinsipp begått galskapen å bestille et 747-300 som skal settes inn. Lenke til kommentar
Bazoom Skrevet 29. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2010 Er det mulig å flytte homebase uten å legge ned alle basene først? Skulle gjerne hatt et annet kontinent enn afrika ;-) Rundet forresten 50 mill per dag i doc, er det kurant? Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Lite aktivitet her for tida... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Ja, er blitt litt lei av spillet. Vurderer å legge ned Air Atlantic. Så får jeg heller komme tilbake senere, om jeg gidder å spille mer. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Gått lei jeg også, Golden air melder ut Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Asiana Pacific er nedlagt og hele styret er tiltalt for grov korrupsjon og økonomisk utroskap. Endret 6. januar 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Air Atlantic skal få putre og gå inntil konkursmonsteret spiser det opp. Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Pølsevev AS har gått konkurs etter at eieren ble tatt på fersken med samtlige flyvertinner samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå