KKake Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Haha, ja, er lei av å sette opp flere ti-talls fly på en gang. Og det blir jo enten det, la det hope seg opp med penger eller selge/lease. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg kjører Onkel Skrue-taktikken jeg Må jo spare opp penger før vedlikeholdet kommer og tar knekken på meg. Koster over 1Mill nå Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Tja, ikke dumt det heller. Men uansett hvor mange fly jeg bestiller, så har jo jo over 10 mrd på kontoen. Med mindre jeg går helt klikk og kjøper inn 100-vis av fly. Så er ikke for redd for vedlikeholdet enda. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Tok frem kalkulatoren nå, og det viser seg at jeg har råd til å kjøpe over 1000 Airbus A320-200 (1029 for å være presis) Kanskje jeg får kjøpe noen flere fly og utnytte Hong Kong og Schiphol bedre enn jeg gjør nå. Synes du og Livestrong begynner å ta litt innpå der bak... Lenke til kommentar
Unge.Lafton Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Er på utkikk etter noen Fokker 100 om noe vil lease ut. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Hvor mange? Kan alltids bestille noen til deg om du tåler å vente en dag eller to. Lenke til kommentar
Unge.Lafton Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Tar gjerne 5 stykker jeg. Tenkt noe på Pris per månde ? Ønsker også den som har range på 1852 Endret 15. desember 2010 av Unge.Lafton Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 La merke til at et relavtivt nytt selskap kjører frequency på 4 på noen ruter. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Har fått litt penger her nå.. men lite fly i leasingmarkedet.. Jeg mener flyene som er priset til 1/24 av kjøpskost i leasingmarkedet er kraftig overpriset.. Bare å ta kontakt hvis noen vil gjøre en deal på leasing av et stort antall fly. Vokser kraftig her nå Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Tar gjerne 5 stykker jeg. Tenkt noe på Pris per månde ? Ønsker også den som har range på 1852 Hva med rundt 800k - 1M? Endret 15. desember 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Unge.Lafton Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Tar gjerne 5 stykker jeg. Tenkt noe på Pris per månde ? Ønsker også den som har range på 1852 Hva med rundt 800k - 1m? Det høres greit ut. Send inn ei bestilling du. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Har 10 Fokker 100 og 10 Boeing 757-200 på vei nå, som klare til henholdsvis i morgen kveld og fredags kveld. Lenke til kommentar
Unge.Lafton Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Hvem er Livstrong Air ? Sette inn 747 å underprise ruter på bare faensskap.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Tja, noen korte ruter med 747 kan være for å fylle ut flyets tid. Men det er dårlig gjort om en primært bruker det på korte ruter. 747 er i spillet et drittfly. Dyrt, dyrt og dyrt. På korte ruter er jeg sikker på at en tjener liker mye med en A320 eller 757. På de feiteste kortrutene må man kanskje ha en 767 for å utnyttet rutens pontensiale, men 747 er bare dyr i innkjøp, dyr i ventetid, dyr i vedlikehold, dyr i drivstoff og har evig turntime. Det er ingen fordeler med det flyet på annet enn på ultra long haul -ruter. EDIT: Ser at det snart er på tid å justere ned prisene og opp load-factoren. Nærmer meg sakte 99% nå. Men merker også at jeg egentlig ikke gidder sånt lenger. Endret 15. desember 2010 av KongKake Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Hvem er Livstrong Air ? Sette inn 747 å underprise ruter på bare faensskap.. Jeg underpriser ikke, jeg priset det slik at jeg fikk akkurat 100% load og over 100,000 i inntjening. Det at min pris blir veldig lav i forhold til din er pga størrelsenforskjellen på flyene. Endret 15. desember 2010 av untouch4ble Lenke til kommentar
Unge.Lafton Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Håper det kunn er for å fylle opp tiden på flyet, å ikke bruke 747 på kordistanse. Kjører fokker 100 på de strekningene å måtte gå ned rund 100,- i pris får å få 100% load 1 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Håper det kunn er for å fylle opp tiden på flyet, å ikke bruke 747 på kordistanse. Kjører fokker 100 på de strekningene å måtte gå ned rund 100,- i pris får å få 100% load Du som er Intercontinental...? I så fall sjekket jeg den aktuelle ruten du snakker om. Det er fra en flyplass på over 50mill til en med 30mill, og ca 1000nm. At du absolutt skal kjøre Fokker100 på en slik rute er bare tullete. Men jeg skjønner at du bruker Fokker100 hvis du fortsatt er i startgropen Edit: La forresten ut 3 ubrukte Fokker 100 og A320-200 for salgs, de har stått 1 års tid i flyhangaren. Pris 18mill og 30mill Endret 15. desember 2010 av untouch4ble Lenke til kommentar
Unge.Lafton Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Er ny i dette ja, men kommer vel litt inn i det nå. endret den ruten til en a320-200 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Da har Intercontinental fått 10 leasingtilbud i postkassen sin. Hvis du vil vise litt takknemlighet, så ber jeg deg om å joine "Flying Vikings" -alliansen, siden det strider i mot mine prinsipper å lease ut billig til andre enn alliansemedlemer. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Bestilte 20x Fokker 100, 20x 767-200 og 20x 767-300 i går kveld. Tenkte det var på tide å gjøre noe etter lang tid med lite aktivitet, så 767'ene skal inn og erstatte 757-200 som begynner å bli vel små i konkurranse med div. Airbuser og andre store store fly. Fokkerene skal være sentrale i den kommende utvidelsen i Hong Kong/Amsterdam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå