Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, noen korte ruter med 747 kan være for å fylle ut flyets tid. Men det er dårlig gjort om en primært bruker det på korte ruter. 747 er i spillet et drittfly. Dyrt, dyrt og dyrt. På korte ruter er jeg sikker på at en tjener liker mye med en A320 eller 757. På de feiteste kortrutene må man kanskje ha en 767 for å utnyttet rutens pontensiale, men 747 er bare dyr i innkjøp, dyr i ventetid, dyr i vedlikehold, dyr i drivstoff og har evig turntime. Det er ingen fordeler med det flyet på annet enn på ultra long haul -ruter.

EDIT: Ser at det snart er på tid å justere ned prisene og opp load-factoren. Nærmer meg sakte 99% nå. Men merker også at jeg egentlig ikke gidder sånt lenger.

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Håper det kunn er for å fylle opp tiden på flyet, å ikke bruke 747 på kordistanse. Kjører fokker 100 på de strekningene å måtte gå ned rund 100,- i pris får å få 100% load

Du som er Intercontinental...? I så fall sjekket jeg den aktuelle ruten du snakker om. Det er fra en flyplass på over 50mill til en med 30mill, og ca 1000nm. At du absolutt skal kjøre Fokker100 på en slik rute er bare tullete. Men jeg skjønner at du bruker Fokker100 hvis du fortsatt er i startgropen

Edit: La forresten ut 3 ubrukte Fokker 100 og A320-200 for salgs, de har stått 1 års tid i flyhangaren. Pris 18mill og 30mill

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar

Bestilte 20x Fokker 100, 20x 767-200 og 20x 767-300 i går kveld. Tenkte det var på tide å gjøre noe etter lang tid med lite aktivitet, så 767'ene skal inn og erstatte 757-200 som begynner å bli vel små i konkurranse med div. Airbuser og andre store store fly. Fokkerene skal være sentrale i den kommende utvidelsen i Hong Kong/Amsterdam.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...