Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da kan jeg meddele at Golden Air har nå gjort en kjempe suksess og hoppet seg oppover listene forbi mange av de store flyselskapene, og ligger nå på 8 plass. Dog vil selskapet ta det litt roligere fremover med tanke på travle jultider for CEO.

 

Imens stiller det store spørsmålet seg om hvilket fly selskapet skal nå satse på med ny milliardkontrakt. Imens det blir bestemt, har selskapet bestilt 3 stk Concorde for testing :)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Arsenic Ailines/biggan: Hvorfor kjører du 747/storfly på småruter/småflyplasser? Du ødelegger jo bare for deg selv, driftskostnadene er jo ekstremt mye på flyene. Samtidig har du underprisa deg på mange ruter i forhold til f.eks til meg, alt fra 10 til 100 € på billettpris under meg, mens jeg har 100% load på ruten.

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar

Arsenic Ailines/biggan: Hvorfor kjører du 747/storfly på småruter/småflyplasser? Du ødelegger jo bare for deg selv, driftskostnadene er jo ekstremt mye på flyene. Samtidig har du underprisa deg på mange ruter i forhold til f.eks til meg, alt fra 10 til 100 € på billettpris under meg, mens jeg har 100% load på ruten.

 

Logget meg nettopp inn for første gang denne uken og oppdaget det samme. Stiller samme spørsmålet jeg også, det er jo umulig å tjene inn 747 på slike ruter før vedlikeholdet blir så stort at de må skrapes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...