Cxz Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Må bare spørre om det er aktivitet på HW1723-serveren før jeg bruker mye tid der? Ser ut til at det kommer til å ta lang tid før jeg får kjøpt meg et fly nr. 2, var ikke akkurat mange til salgs. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Joda er god aktivitet Men er en del folk som har sluttet Lenke til kommentar
Cxz Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Har du noen tips til hva jeg bør fokusere på i starten? Har laget én rute med flyet man begynner med, og har en inntekt på €38,132 hver spilldag. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Lag mange korte ruter med flyet du starter med. Bør greie 5 ruter. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Da har jeg laget min første Concorde rute, bestilte like godt 7 til. London til: Hartsfield - Jackson Atlanta International New York - John F Kennedy International Dubai International Airport Charlotte/Douglas International Sheremetyevo International Foreløpig €678,616 i profit, men blir nok noe justert etter prisjusteringen som sikkert vil forekommet Endret 27. november 2010 av untouch4ble Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Slik ser rutekartet ut nå om dagen. Langflyvninger til Europa, Australia og USA. Siden vi heter Asiana Pacific var det på tide med vår første flyvning over "the pacific ocean". Hong Kong - Los Angeles med MD-11. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Utvidelse til Frankfurt skjer i løpende tøyeblikk. blir min siste base i Europa tror jeg, beveger meg mere over dammen. Har allerede en base i Dallas, USA. Har egentlig bare kjørt i gang store fly der enda, slik som 767-200/300ER. Har over 40% av markedet fra London Heathrow, Paris Charles de Gaulles, Amsterdam, Roma og Madrid. Frankfurt neste Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Jeg sparer opp til min første Airbus nå. Det blir mitt første store fly! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Du kan lease fra meg i mellomtiden. 3M/mnd for A320-200, ligger ute på åpent marked. Det er en god pris, og du vil klare å tjene inn godt over 600.000 daglig med den. Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Du kan lease fra meg i mellomtiden. 3M/mnd for A320-200, ligger ute på åpent marked. Det er en god pris, og du vil klare å tjene inn godt over 600.000 daglig med den. Det skal jeg sjekke ut! Det tar så laaaang tid å venter på penga Edit: Da leaser jeg to stykker fra deg Endret 28. november 2010 av MogensAlfonse Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Hmm, en rekke nye fly er klare til bruk nå, så skal opprette en ny base. Bare litt usikker på om jeg skal ta Amerika, Asia eller Europa. Vurderer sterkt Madrid Barajas da. Og seriøst, hva er poenget med å bruke Airbus A320 på småruter inne i Norge? Endret 28. november 2010 av KongKake Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Hmm, en rekke nye fly er klare til bruk nå, så skal opprette en ny base. Bare litt usikker på om jeg skal ta Amerika, Asia eller Europa. Vurderer sterkt Madrid Barajas da. Og seriøst, hva er poenget med å bruke Airbus A320 på småruter inne i Norge? SAS Norge beklager hvis andre føler det unødvendig at vi har satt inn Airbus A320'er på våre ruter innenlands i Norge, men vi følte at de norske passasjerene fortjener få samme luksus på på våre innenriksflyvninger som de får på våre utenriksflyvninger. Var under ett styremøte at ideen ble foreslått og senere godkjent av våre aksjonærer som så dette som ett flott alternativ for å fronte SAS sitt image utad. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Joda, sikkert flott at dere vil gi innenrikspassjerer samme komfort som internasjonale passasjerer, men dere dreper jo konkurransen på allerede tynne ruter. Så Air Atlantic blir nok desverre nødt til å melde SAS Norge for konkurransetilsynet og la de se på saken. Evt. kan jo Air Atlantic alltids sette av en Boeing 747 for norske ruter. Endret 28. november 2010 av KongKake Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Er det mulig å restarte ? Har køddet det skikkelig til Lenke til kommentar
Cxz Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Er det mulig å retunere en gate uten å retunere alle? I så fall hvordan? German Air Shuttle har for øvrig fått inn to Dash 8-300 og to nye er bestilt. Vi begynner å få et temmelig rikt tilbud i Tyskland nå. 1 Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Jeg blir å satse nesten utelukkende på long-haul i fremtiden. Foruten en ny base som vil bli opprettet på et eksotisk sted senere i dag. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Er det mulig å retunere en gate uten å retunere alle? I så fall hvordan? German Air Shuttle har for øvrig fått inn to Dash 8-300 og to nye er bestilt. Vi begynner å få et temmelig rikt tilbud i Tyskland nå. Ja, bare gå på view gates, trykke i boksen på den aktuelle gaten og så på return, etterpå vil du få opp et valg hvor mange gates du vil returnere. Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Base på Tahiti er nå opprettet, og inntjeningen er mildt sagt dårlig Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Hehe, den er vel ikke kjent for å være den mest trafikkerte flyplassen nei Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Nei, tjener vel ca. 5,000 per rute jeg oppretter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå