Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+127836

Hva skjer når ett fly trekkes fra listen(dvs går ut av produksjon) - må man kvitte seg med det? Jeg har gått i en felle og kjøpt ett som snart går ut av prod og er litt gretten over det hvis det er sånn.. SPesielt siden jeg og har fått flyforbud i Europa.. :S

Great circle mapper vet ikke om flyplassen Al-Alamein i Egypt(DBB) rutekartet mitt vises ikke pga det. :S

Endret av Slettet+127836
Lenke til kommentar

Hadde en liten regnefeil, trodde jeg kom tilbake til ORD, men tastet inn 0,52 som turn time og ikke 0,58. Dermed fikk jeg ikke lagd ruten akkurat slik jeg ville, men det er nå så.

Flyet får navnet Atlantic Warrior etter Air Atlantic som solgte det til DMA.

post-76108-0-96480800-1290511734_thumb.png

Haha, fet rute. Du kan få fullført ruta, men da må du leve med minus-tid på flyet.

Likte navnet også. :)

Og, merker at HIX er tilbake, ser bare load factoren synker. :p Gidder ikke å fikse rutene mine nå på skolen, men når jeg kommer hjem så ...ph34r.gif

Lenke til kommentar

Hadde en liten regnefeil, trodde jeg kom tilbake til ORD, men tastet inn 0,52 som turn time og ikke 0,58. Dermed fikk jeg ikke lagd ruten akkurat slik jeg ville, men det er nå så.

Flyet får navnet Atlantic Warrior etter Air Atlantic som solgte det til DMA.

post-76108-0-96480800-1290511734_thumb.png

Haha, fet rute. Du kan få fullført ruta, men da må du leve med minus-tid på flyet.

Likte navnet også. :)

Hvordan tvinger du den til å kjøre på minus? Har klart det før, men nå er internett så raskt igjen at jeg ikke kan bruke samme teknikken.

Meldte meg forresten inn i alliansen din, satser på at noen kan få bruk for base i Rio Grande (tror det er en av de sørligste flyplassene i Sør-Amerika), Sydney og Anchorage.

Lenke til kommentar

For å få minustid må du ha to faner der du setter opp to ulike ruter ved siden av hverandre, også forter du deg med å trykke "Create route" på begge. Har du tregt nok nett skal det gå. :p

Og skal ta deg inn i varmen jeg, får garantert laget noen morsomme ruter fra Anchorage, Sydney og Rio Grande. Så kan jo dere utnytte Værnes også. :)

Flying Vikings er nå den desidert største og mest verdifulle alliansen i worlden.

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...