MagnusW Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Har bestilt 4 McDonnell Douglas MD-87 Executive Jet for å få til noen litt lengre ruter. Har ikke helt bestemt meg for hvor de skal gå enda. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Må se meg kraftig slått her ja.. Min lengste rute med mellomlanding er Paris CDG - Jomo Kenyatta - Davis Station: 9052nm med MD-87 Executive Jet. Men har en ganske fin rute uten mellomlanding: Atlanta - Dubai: 7595nm med 747-400 Endret 23. november 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Min lengste rute er Hartsfield - Jackson Atlanta - Hong Kong på 8396NM, slå den. Flys også med en 747-400. Endret 23. november 2010 av KongKake Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Føler denne fortjener en dobbelpost: For nå kan nemlig Air Atlantic tilby en runde jorden rundt på 16 timer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Hva skjer når ett fly trekkes fra listen(dvs går ut av produksjon) - må man kvitte seg med det? Jeg har gått i en felle og kjøpt ett som snart går ut av prod og er litt gretten over det hvis det er sånn.. SPesielt siden jeg og har fått flyforbud i Europa.. :S Great circle mapper vet ikke om flyplassen Al-Alamein i Egypt(DBB) rutekartet mitt vises ikke pga det. :S Endret 23. november 2010 av Slettet+127836 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Det eneste som skjer er at du ikke får kjøpt flere fly av den typen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Føler denne fortjener en dobbelpost: For nå kan nemlig Air Atlantic tilby en runde jorden rundt på 16 timer. Jeg ville jo gjøre det først. Skulle aldri ha lagt tankene mine her! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Haha, har hatt det i tankene lenge, men du minte meg på det i går. Og da passet det utmerket at jeg fikk noen Concorder i stad. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Har du flere til overs? Selg en til meg nå, har en artig rute jeg vil sette opp! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Slik. Da skal du ha fått en PM. Siden jeg hadde tenkt til å bruke den selv, så tok jeg litt høyere pris enn det den er verdt. Regner med at du har råd. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Jess! Kommer inn en om 96 dager, så du kan få den tilbake hvis du trenger det. Skal lage meg en fin rute på kryss og tvers av verden nå, bare vent! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Bestilte meg bare enda en jeg så ... Er visst kongen av Concorde på HW-worlden. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Hadde en liten regnefeil, trodde jeg kom tilbake til ORD, men tastet inn 0,52 som turn time og ikke 0,58. Dermed fikk jeg ikke lagd ruten akkurat slik jeg ville, men det er nå så. Flyet får navnet Atlantic Warrior etter Air Atlantic som solgte det til DMA. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Asiana Pacific melder om at alle deres avganger til Sør-Korea er delvis forsinket, men går som planlagt i dag. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Hadde en liten regnefeil, trodde jeg kom tilbake til ORD, men tastet inn 0,52 som turn time og ikke 0,58. Dermed fikk jeg ikke lagd ruten akkurat slik jeg ville, men det er nå så. Flyet får navnet Atlantic Warrior etter Air Atlantic som solgte det til DMA. Haha, fet rute. Du kan få fullført ruta, men da må du leve med minus-tid på flyet. Likte navnet også. Og, merker at HIX er tilbake, ser bare load factoren synker. Gidder ikke å fikse rutene mine nå på skolen, men når jeg kommer hjem så ... Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Haha, morsomme ruter dere setter opp Har ingen slike enda jeg, min lengste flyrute er fra Europa og over dammen til østkysten. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Hadde en liten regnefeil, trodde jeg kom tilbake til ORD, men tastet inn 0,52 som turn time og ikke 0,58. Dermed fikk jeg ikke lagd ruten akkurat slik jeg ville, men det er nå så. Flyet får navnet Atlantic Warrior etter Air Atlantic som solgte det til DMA. Haha, fet rute. Du kan få fullført ruta, men da må du leve med minus-tid på flyet. Likte navnet også. Hvordan tvinger du den til å kjøre på minus? Har klart det før, men nå er internett så raskt igjen at jeg ikke kan bruke samme teknikken. Meldte meg forresten inn i alliansen din, satser på at noen kan få bruk for base i Rio Grande (tror det er en av de sørligste flyplassene i Sør-Amerika), Sydney og Anchorage. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 (endret) For å få minustid må du ha to faner der du setter opp to ulike ruter ved siden av hverandre, også forter du deg med å trykke "Create route" på begge. Har du tregt nok nett skal det gå. Og skal ta deg inn i varmen jeg, får garantert laget noen morsomme ruter fra Anchorage, Sydney og Rio Grande. Så kan jo dere utnytte Værnes også. Flying Vikings er nå den desidert største og mest verdifulle alliansen i worlden. Endret 23. november 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Da har vi brukt samme metode ja! Fungerte fint før de fikk på plass ordentlig nett her, men nå som vi er koblet direkte til UiS sitt nett går det unna. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Haha, kjedelig med raskt nett ja. Har to Concorder som takket være tregt nett konstant er forsinket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå