Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at du har bestemt deg for å utvide fra LAX iskaldcola! Satt opp masse ruter derfra i går, og var ingen konkurrenter, og plutselig har jeg fått konkurranse der. :p

Satt ikke inn noen nye fly fra LAX. Fikset bare opp i de som fikk lav load. Jeg har jo fly til alle flyplasser under 500nm fra før   :D

10 ekstra fokkere som skal stÖvsuge område rundt Paris.

jeg har 40 airbuser som skal inn fra Paris

Da er det bestemt, konkurransen er i gang. Nå skal det bestilles 757 og A320  :devil:

Når jeg begynte å fikse ruter i går kveld så hadde jeg faktisk flere ruter på 30-tallet i load fra Paris. Merkes at det er kommet flere folk ja..

Endret av iskaldcola
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Afghan air går godt om dagen, har spredd seg som zerg i den gamle verdenen, har og begynt å presse prisingen der, bl.a. så er det endel vemlige konkurenter som får merke vår vrede. I HW verdenen trår vi mer taktfullt frem :)

Lenke til kommentar

Langdistanseflyvningen går så det griner. Moskva, Frankfurt og Paris er destinasjoner som serves direkte fra Europa til Hong Kong.

Markedet her er rike turister, etnisk trafikk (dvs asiatere som skal til/fra hjemmene sine) og business. Vi har businessklasse på interkontinentale flyvninger, men ikke på flyvninger innenfor Asia.

I tillegg har vi satt inn en MD-11 på ruten til Tokyo Narita da det ble større og større etterspørsel blant Japanere og den lille Airbusen ikke kunne opprettholde etterspørselen. Airbus A320ern er satt inn fra Hong Kong til Mumbai.

Vi kan også melde om nyheter på den Australske fronten. Vi flyr nemlig til både Brisbane og Sydney i Australia, noe vi er meget stolt over. Her er markedet turister og business.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...