KKake Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Fokker 100 er et bra fly ja! Evt. om du vil være litt alternativ kan du gå for BAe 146 eller hva det heter. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Da har jeg slått ihjel litt tid og lagd meg noen artige flygninger! Flyr med Md-87 Executive til blant annet Afrika, Sør-Amerika, Fiji og Australia, enten fra Tokyo eller Los Angeles. Hvis dere ser mellom USA og Japan går det tre flygninger, men samtlige har mellomlandinger. Den sørligste er den nyeste, og har stopp på Adak - en gammel marinebase i Alaska. Dunder Mifflin er de eneste med ruter derfra. 8) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 (endret) SJEKK TALLENE I ASIA. Et sjokk må jeg si. De tar over flyverdenen. (Sjekk oppgangen i prosent) http://en.wikipedia.org/wiki/World's_busiest_airports_by_passenger_traffic Endret 15. november 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Flau tabbe, fikset link Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Der ja! Ja, Asia ligger ikke langt under nå ... Forresten, om dere fikk være med på å designe Airline Mogul, hvordan ville dere hatt det? Selv skulle jeg gjerne hatt muligheten for å ha datterselskaper, og muligheten til å kjøpe opp andre selskap som gav seg. Det burde også gått ann å lage ruter med mellomlandinger, selv om du kun har base et av stedene. Høyere frekvens på rutene, muligheten for å bytte fly uten å stenge ruta og muligheten til å velge kabinutforming selv hadde heller ikke vært dum (si at du kjøper en A320, og vil ha tjene mest mulig på det. No problem, man bare dytter inn flere, men trangere seter. Eller ønsker man mer eksklusive fly? Da lar man kun få flyet ha halvparten av maximalt antall seter. Også kunne man hatt flere klasser osv). Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Jeg skulle gjerne hatt muligheten til å søke på flyplasser som ligger X nm eller X timer (med fly X) fra flyplass X. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Premium Gate Search. Koster dog 60 free tokens eller 10 paid tokens. Finner det under "Gate Search" på "Operations". Air Atlantic News CEO i Air Atlantic kan nå meddele at AIRs tredje Concorde nå er i drift, og blir stasjonert i Dubai. Concorden med navnet Falco Peregrinus (jaktfalk, verdens raskeste fugl, falk er også UAE sin nasjonalfugl) vil frakte reiselystne sjeiker til spennende destinasjoner i Afrika, Europa og Asia, med den høyeste standarden man får ombord i et rutefly. Concorden betjener ruter til Franz-Josef-Strauss og Zürich Airport, om sjeikene ønsker seg en tur til Alpene. Videre kan man dra til O.R. Tambo International for å se elefanter i Sør-Afrika,til Singapore for å smake på tropene eller til Shanghai for å møte det moderne Kina. I tilegg til Concorden vil AIR bestille en Gulfstream IV som skal ta med sjeikene til Norden og Norge. Endret 15. november 2010 av KongKake Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Airbus A320-200 5 Boeing 757-200 4 Boeing 767-200 2 Boeing 767-300ER 7 Disse er under bestilling, har et par 767 og 757 klar allerede, får se om de blir satt i trafikk i natt eller ikke. Begynner å satse på litt lang tungtransport jeg også Må også opprette base, usikker på om jeg skal fortsette i Europa eller begynne i USA. Forslag? Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Første flygninger til Europa er nå opprettet! Bogota - Lisboa og Bogota - Madrid med en 767-200ER Lenke til kommentar
Cxz Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Hvilken server spiller folk på? I førsteposten står det to servere: 1152 FAIR GAME #1723 HW 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 HW Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Da fikk jeg på plass en del ruter, satt inn 3 767-300ER og 3 757-200 på en del langdistanse. Rutekartet begynner å bli fint nå, og jeg tror den neste basen min skal bli i Europa et sted. Har enda ikke bestemt meg, men bestiller inn litt fly og gjør meg klar! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Da har vi opprettet ruter fra Dubai til Bergen og Svalbard. Rutene flys med en Gulfstream IV, men til neste år vil vi bestille de nye IV-SP -ene som kommer ut for salg da. Endelig kan sjeikene oppleve norske fjorder og isbjørner! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Pinglete! Satt inn en 767-300ER fra JFK til Dubai jeg. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Tydelig at jeg og en annen her sitter nå å justerer prisene samtidig Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 767 fra Paris til Singapore Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 11 757 bestilt, skal jeg bruke de i SA, eller opprette ny base? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Det beste er vel å kjøre de fra noen store flyplasser til andre store flyplasser ikke alt for langt unna. Jeg er usikker på hvor store flyplassene i SA er. Du får 11 stk, kanskje best å plasserer de i USA, det er jo tross alt 18 flyplasser der over 30mill. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Hvem er Golden Air? Du kjører to fly på La Guardia - Charlotte/Douglas International. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå