Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg slått ihjel litt tid og lagd meg noen artige flygninger!

post-76108-0-55879000-1289848446_thumb.gif

Flyr med Md-87 Executive til blant annet Afrika, Sør-Amerika, Fiji og Australia, enten fra Tokyo eller Los Angeles.

Hvis dere ser mellom USA og Japan går det tre flygninger, men samtlige har mellomlandinger. Den sørligste er den nyeste, og har stopp på Adak - en gammel marinebase i Alaska. Dunder Mifflin er de eneste med ruter derfra. 8)

Lenke til kommentar

Der ja! :p Ja, Asia ligger ikke langt under nå ...

Forresten, om dere fikk være med på å designe Airline Mogul, hvordan ville dere hatt det? Selv skulle jeg gjerne hatt muligheten for å ha datterselskaper, og muligheten til å kjøpe opp andre selskap som gav seg. Det burde også gått ann å lage ruter med mellomlandinger, selv om du kun har base et av stedene. Høyere frekvens på rutene, muligheten for å bytte fly uten å stenge ruta og muligheten til å velge kabinutforming selv hadde heller ikke vært dum (si at du kjøper en A320, og vil ha tjene mest mulig på det. No problem, man bare dytter inn flere, men trangere seter. Eller ønsker man mer eksklusive fly? Da lar man kun få flyet ha halvparten av maximalt antall seter. Også kunne man hatt flere klasser osv).

Lenke til kommentar

Premium Gate Search. Koster dog 60 free tokens eller 10 paid tokens. :) Finner det under "Gate Search" på "Operations".

Air Atlantic News

45410_1723.jpg

CEO i Air Atlantic kan nå meddele at AIRs tredje Concorde nå er i drift, og blir stasjonert i Dubai. Concorden med navnet Falco Peregrinus (jaktfalk, verdens raskeste fugl, falk er også UAE sin nasjonalfugl) vil frakte reiselystne sjeiker til spennende destinasjoner i Afrika, Europa og Asia, med den høyeste standarden man får ombord i et rutefly.

post-103196-0-57159100-1289860331_thumb.gif

Concorden betjener ruter til Franz-Josef-Strauss og Zürich Airport, om sjeikene ønsker seg en tur til Alpene. Videre kan man dra til O.R. Tambo International for å se elefanter i Sør-Afrika,til Singapore for å smake på tropene eller til Shanghai for å møte det moderne Kina. I tilegg til Concorden vil AIR bestille en Gulfstream IV som skal ta med sjeikene til Norden og Norge.

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Airbus A320-200 5

Boeing 757-200 4

Boeing 767-200 2

Boeing 767-300ER 7

Disse er under bestilling, har et par 767 og 757 klar allerede, får se om de blir satt i trafikk i natt eller ikke.

Begynner å satse på litt lang tungtransport jeg også :)

Må også opprette base, usikker på om jeg skal fortsette i Europa eller begynne i USA. Forslag? :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...