MogensAlfonse Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Pølsevev AS Jeg har tre ruter på det flyet. ca 190000 inn. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Okei.. Første regel - ikke ha høyere frequency enn 1 på rutene dine. Det betyr at du må endre både sacramento og San Francisco-rutene dine, du tjener ikke bra nok på det til at det er verdt det. Nå finner ikke jeg søkemulighetene for emnet her, men jeg hadde det jeg vil kalle perfekt rutekart på ATR-72-en min. Fløy fra LAX i likhet med deg, og jeg hadde brukt opp all tiden og tjente ganske så bra på den. Skal se om jeg finner det innlegget igjen. Edit: jeg fant, jeg fant! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1261306&view=findpost&p=16334513 Tror jeg kjørte frequency på 1 på alle, men det er bare litt enkel matematikk for å regne ut om det går. Endret 14. november 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Takk for tipset! Jeg her fikset litt nå Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Satt opp JFK-KRS og ORD-KRS nå med en MD-87 Executive, og brukte resten av tiden som var igjen på en rute til Anchorage fra Chicago. Bestilte 5 nye, tror jeg skal være så spenstig at jeg prøver på en rute fra Chicago til Sydpolen, med stop i São Paulo, samt et par andre artige ruter til spennende flyplasser, bare for å lage rutekartet mitt penere Edit: Vet hvor jeg skal! Adak, Alaska. http://en.wikipedia.org/wiki/Adak,_Alaska Og Niue Int´l. Det blir spennende ruter! Endret 14. november 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Hurra, har bare en million fly å sette opp nå. Blir et par Dash-8-er og ATR-72-er som skal byttes ut med AN-74 nå. Adios turboprop! De yngste turboprop-ene havner forresten på markedet, hvis noen er interesserte. De blir spiker om de ikke er solgt innen i morgen formiddag. Endret 14. november 2010 av KongKake Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Hehe, har en millionfly å sette i trafikk jeg også KongKake, 30 A320-200 Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Har 12x A320-200, 15x 757-200 og 45x Fokker 100 som venter på å bli satt i rute. Kommer også inn 5x 747-400 i morgen Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 ja, vi har en del arbeid fremover da blir sikkert en del justering av priser for å få 100% load også. Passerte i dag 10milliarder flyverdi og 200,000 passasjere, begge stigende Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Gitt opp å bestille så mange fly om gangen jeg, egentlig. Kjøper heller noen få store jeg sette inn på long-haul og lignende. Gidder virkelig ikke å støvsuge absolutt alle drittflyplassene i næheten. Endret 15. november 2010 av KongKake Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Tror jeg kommer til å kjøre A300-600 på alle mine lange ruter, tjener fett på de, Og de har en høy fart også! Hva tjener dere på long haul på det meste? Endret 15. november 2010 av bigggan Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Uhm, dere.. Zeth har forsvunnet fra serveren, IDen hans (45274) ligger ikke lengre på rankingen. Han har vel blitt slettet pga inaktivitet, hva gjør vi da når vi skal fjerne inaktive medlemmer? Min beste long-haul tjener jeg vel €173.000 på. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Forøvrig har jeg bestilt 2stk av gudenes fly! KING OF THE AIRPLANES! McDonnel Douglas MD11. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Min beste long haul tar inn litt over €213,000, og blir flydd med et 747-400 Forøvrig har jeg bestilt 2stk av gudenes fly! KING OF THE AIRPLANES! McDonnel Douglas MD11. Tssk. Småfly i forhold til mine 747 Endret 15. november 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Forøvrig har jeg bestilt 2stk av gudenes fly! KING OF THE AIRPLANES! McDonnel Douglas MD11. Hermegås! Bestilte du med 7,980 i range? Har to slike til bestilling, de skal få noen utrolig artige ruter. Tenker Los Angeles - Tokyo, Chicago - Tokyo (med samme fly) og så kanskje Los Angeles - Sydney og Tokyo - Sydney. Hadde blitt noen spennende ruter som hadde gjort seg fint på rutekartet. Edit: Hippie! Hadde nettopp fått meg opp til 100% load, og så setter du inn 747-400? Skal bestille en selv bare for å ta igjen Endret 15. november 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Haha! 747-400 er min måte å svare på alle de svære Airbusene dere setter inn Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Har et par 747-400 på vei selv jeg. Har en i drift nå også, men tjener relativt lite på den på ruta mellom Atlanta og Beijing. Har forsåvidt også en MD11 på vei, og skal bestille enda en til som skal brukes på de rutene jeg tenker 747 blir for stor til, men som 767-300ER har for kort range til. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Kan få noen ganske fine ruter med 747! Har nettopp satt opp en rute mellom Atlanta og Dubai på hele 7595 nm Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Noen som kan hjelpe meg med hva som er det billigste flyet med mer range og flere seter enn ATR 72-200? Tenker å utvide med en ny base, evt fly noen long hauls fra Frankfurt. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Hva heter du på serveren? Jeg ville ikke startet ny base før du har minst 50 flygninger fra Frankfurt, og det er lurt å starte med et par småfly og så kjøpe større og dyrere fly når pengene starter å strømme inn.. Kjøp et par BAe ATP eller flere ATR-72-200, og når du har 5-6 av de kan du starte å tenke på nye, større fly som Fokker 100. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Heter Air Walentin, har 49 flyvninger fra Frankfurt og 8 fly (5x ATR 72-200 og 3x Dash 8-300). Så Fokker 100 er et greit valg etterhvert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå