Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei..

Første regel - ikke ha høyere frequency enn 1 på rutene dine.

Det betyr at du må endre både sacramento og San Francisco-rutene dine, du tjener ikke bra nok på det til at det er verdt det.

Nå finner ikke jeg søkemulighetene for emnet her, men jeg hadde det jeg vil kalle perfekt rutekart på ATR-72-en min. Fløy fra LAX i likhet med deg, og jeg hadde brukt opp all tiden og tjente ganske så bra på den. Skal se om jeg finner det innlegget igjen.

Edit: jeg fant, jeg fant!

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1261306&view=findpost&p=16334513

Tror jeg kjørte frequency på 1 på alle, men det er bare litt enkel matematikk for å regne ut om det går.

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Satt opp JFK-KRS og ORD-KRS nå med en MD-87 Executive, og brukte resten av tiden som var igjen på en rute til Anchorage fra Chicago.

Bestilte 5 nye, tror jeg skal være så spenstig at jeg prøver på en rute fra Chicago til Sydpolen, med stop i São Paulo, samt et par andre artige ruter til spennende flyplasser, bare for å lage rutekartet mitt penere :p

Edit: Vet hvor jeg skal!

Adak, Alaska.

http://en.wikipedia.org/wiki/Adak,_Alaska

Og Niue Int´l. Det blir spennende ruter!

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Hurra, har bare en million fly å sette opp nå. :p Blir et par Dash-8-er og ATR-72-er som skal byttes ut med AN-74 nå. Adios turboprop!

De yngste turboprop-ene havner forresten på markedet, hvis noen er interesserte. :) De blir spiker om de ikke er solgt innen i morgen formiddag.

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Forøvrig har jeg bestilt 2stk av gudenes fly! KING OF THE AIRPLANES!

McDonnel Douglas MD11.

Hermegås! Bestilte du med 7,980 i range?

Har to slike til bestilling, de skal få noen utrolig artige ruter. Tenker Los Angeles - Tokyo, Chicago - Tokyo (med samme fly) og så kanskje Los Angeles - Sydney og Tokyo - Sydney. Hadde blitt noen spennende ruter som hadde gjort seg fint på rutekartet.

Edit:

Hippie! :realmad:

Hadde nettopp fått meg opp til 100% load, og så setter du inn 747-400? Skal bestille en selv bare for å ta igjen :p

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Har et par 747-400 på vei selv jeg. :p Har en i drift nå også, men tjener relativt lite på den på ruta mellom Atlanta og Beijing. Har forsåvidt også en MD11 på vei, og skal bestille enda en til som skal brukes på de rutene jeg tenker 747 blir for stor til, men som 767-300ER har for kort range til.

Lenke til kommentar

Hva heter du på serveren? Jeg ville ikke startet ny base før du har minst 50 flygninger fra Frankfurt, og det er lurt å starte med et par småfly og så kjøpe større og dyrere fly når pengene starter å strømme inn..

Kjøp et par BAe ATP eller flere ATR-72-200, og når du har 5-6 av de kan du starte å tenke på nye, større fly som Fokker 100.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...