Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.

Anbefalte innlegg

Da har Asiana Pacific fått sin første Aerospitiale BAC Concorde. Stor jubel blant ledelsen, og denne concorden skal forbinde det meget velutviklede nettverket i Øst-Asia med Europa og Australia. Det har vært høy etterspørsel fra nyrike Russere om flyvinger direkte til Hong Kong. Vi har startet opp et luksusprodukt hvor de blir hentet i en Mercedes i Ostozhenka distriktet (red.anm det dyreste boligstrøket i Moskva med over 170.000NOK per kvm) og kjørt direkte til terminalen.

Vi har også opperettet turer til Dubai med denne Concorden. Dubai er det nye hotspotet for rikinger, og mange sheikher har business i Shanghai, Tokyo og Hong Kong. Da er Asiana et godt alternativ med Concorde til Dubai og en meget kort flytur.

Vi flyr også til Brisbane med denne flytypen. Det er en kjent sak at mange unge australiensere velger å backpacke i sør-Øst Asia og nå gir vi dem muligheten til dette, med en av verdens råeste flytyper! VI flyr til Vietnam, Kambodsja, Thailand, Kina, Japan, Malaysia, Indonesia osv. Et uttall av backpackermuligheter altså.

post-175760-0-36187800-1289555970_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra at flere selskaper tar ansvar for å fly sheikhene fra Dubai til viktige metropoler jorden rundt. HIX har i lengre tid hatt direkteruter fra Dubai til Metropolene London og Paris, samt det viktige knutepunktet Frankfurt.

Vi har faktisk satset stort på flygninger til den muslimske verden det siste året, og har nå ruter fra de store hubene i Europa til:

Cairo International [CAI/HECA]
Casablanca - Mohammed V Airport [CMN/GMMN]
Hurghada [hrG/HEGN]
Monastir Habib Bourguiba International [MIR/DTMB]
Sharm El Sheikh International [sSH/HESH]
Tunis - Carthage International [TUN/DTTA]
Ankara Esenboga [ESB/LTAC]
Antalya [AYT/LTAI]
Dubai International Airport [DXB/OMDB]
Istanbul Atatürk [iST/LTBA]
Izmir Adnan Menderes [ADB/LTBJ]
Sabiha Gokcen International [sAW/LTFJ]
Tabriz International [TBZ/OITT]
Tehran - Mehrabad [THR/OIII]

Vi har også en rute som går non-stop fra Hartsfield - Jackson Atlanta International til Istanbul Atatürk.

Nå satser vi på å forbedre det lokale tilbudet rundt Gatwick, Orly og Seattle når 20 nye Antonover kommer inn om en dag (time)  :yes:

Lenke til kommentar

Dunder Mifflin har satt opp to interkontinentale ruter fra JFK til London Heathrow og Paris CDG for å tilrettelegge for New Yorkere som ønsker seg en ferie i Europa.

I tillegg har vi de spennende rutene fra Tokyo og Los Angeles til både Anchorage og Point Hope for både amerikanere og japanere som ønsker seg en ferie utenom det vanlige.

Det er også planlagt flere ruter fra JFK til destinasjoner som Dubai, Istanbul og Hong Kong, direkte med en 20-seters MD-87, der alle setene er liggeseter og det kommer champagne ut av vasken.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Asiana Pacific er i gang med fornyelse av flyflåten og skifter i disse dager ut gamle ATR med nye ATR.

Etterhvert skal selvsagt ATR byttes ut med Antonov.

Un question:

Nå jeg skal beholde alle rutene et fly har, bare bytte flyet. finnes det noen enkel løsning eller må ALT gjøres manuelt, en rute av gangen?

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Hehe, er stress å endre på ruter   :)

Nå har jeg 100%, får se hvor lenge det varer nå! Ellers kan jeg melde om at Antonoven var en fin erstatning for turboprops på småruter der Fokker 100 blir alt for stort. Og så er det noen som kjøper svære Airbuser og setter inn på småruter.. Brenn   :realmad:

Edit: Mens jeg skrev innlegget gikk load ned.. Bombe..

Endret av iskaldcola
Lenke til kommentar

Dere som har Concorde, hvordan er inntjeningen på det? Betaler dere mye i vedlikehold?

Har litt lyst på et par stykker, for til tross for masse bestilling av nye fly, så ligger pengebingen stabilt på nesten 10 milliarder  ;)

Inntjeningen er bra! Du kan få skviset inn en 3-4 langruter (på over 4000nm!) på 24hrs.

Vedlikehold vet jeg lite om, har hatt den kun et døgn (ekte, ikke spilldøgn).

96 days leveringstid da.

Lenke til kommentar

Da har jeg startet dette spillet også.

Har base på FRA og flyr foreløpig bare til Santander Airport, Gardermoen og Hannover.

Jeg trenger nytt fly for å opprette flere router, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal kjøpe?

Velkommen!

Et tips: Hvis du oppretter korte ruter, så får flyet tid til enda flere ruter. Kan være greit å ha i bakhodet.

Når det gjelder nytt fly, så må du først og fremst spare opp nok penger til å kjøpe et, for det går dessverre ikke an å gå i minus slik som når du leier gates. Spillet kan være veldig tregt de første dagene mens du venter på penger til å kjøpe flere fly, men det tar seg veldig opp etterhvert.

For å kjøpe fly kan du trykke på "Aircraft Search", som kommer opp når du tar musepilen over "Aircraft". Gode fly å starte med er ATR 72, Dash 8, Fokker 50, BAe ATP og andre med tilsvarende spesifikasjoner.

Det kan virke veldig uoversiktlig til å begynne med, så anbefaler deg å sjekke manualen og FAQ'en hvis det er ting du lurer på. Sjansen er stor for at det står der.

Lenke til kommentar

Inntjeningen er bra! Du kan få skviset inn en 3-4 langruter (på over 4000nm!) på 24hrs.

Vedlikehold vet jeg lite om, har hatt den kun et døgn (ekte, ikke spilldøgn).

96 days leveringstid da.

Takk for infoen. Jeg bestemte meg for å tenke litt utradisjonelt og fortsetter den nylige trenden med å kjøpe russisk (selv om Antonov strengt tatt er ukrainsk).

Valget falt på 5x Tupolev Tu-144D  :D

Hippier skal ikke være som alle andre vet du  :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...