Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heldiggris. :p Utenom kjipe "norske" fly som 737, Dash 8 og diverse charter-Airbus-er har jeg kun fløyet Fokker 100 den gangen Widerøe måtte lease inn fly for å erstatte de ulykkesrammede Q400-ene.Så kunne gjerne tenkt meg å prøve noe nytt.

Ja, og noen av flyene er skikkelig eksotiske også.

ATR 72 blir med Cambodia Angkor Air

A321 blir med Vietnam Airlines

Skal også fly Embraer 190 (glemte den på listen)og 767-300ER med LOT POLISH AIRLINES.

Lenke til kommentar

Høres ut som en spennende tur. :) Embraeren er jo rimelig lekker også så ... Men hvordan er det du skal reise når du skal ned til Kambodsja da? Siden du skal reise med halvparten av verdens flyflåte liksom. :p

HAHA ja. Jeg er en ekte flynerd og har fått lurt med meg en god venn på denne routingen her:

OSL - CPH (SAS MD-88)

CPH - WAW (LOT Polish Airlines Embraer 190)

WAW - HAN (767-300ER LOT Polish Airlines)

DAD - SGN (A321 med Vietnam Airlines)

PHN - REP (ATR 72 med Cambodia Angkor Air)

BKK - HAN (A320 med Air Asia)

HAN - WAW (767-300ER med LOT polish Airlines)

WAW - CPH (litt usikker, tror det var 737 eller E190 som var satt opp LOT polish Airlines her også).

CPH - OSL (SAS MD-88)

post-175760-0-12947300-1289493388_thumb.gif

Kart med routing.

Kommer på rundt 6000,- i reidarklasse for hele turen. BILLIG!

Lenke til kommentar

Nice Mchansern!

Jeg har bare flydd i diverse varianter av 737, Fokker 50, CRJ-700, A330, 747-400, C-130 Hercules (:p)  .. Ikke så eksotisk akkurat   ;)

Har faktisk flydd til din favorittflyplass Vilnius i en Fokker 50   :D

Ontopic: Jeg har ingen fly igjen på 1152 nå, alle er solgt. Et selskap som heter "LINEAS AEREAS PRIVADAS" som kjøpte en stor del av Fokker 100'ene. Funderer på å kjøpe noen kule fly og bare ha noen håpløse long haul ruter på gøy  :cool:

Endret av iskaldcola
Lenke til kommentar

Flydd med b777-300ER og 200. Div. airbuser, men for det meste b757, og 737 gjennom SAS. :p        hmm vet ikke hva jeg skal gjøre nå, har støvsugd alle nermeste flyplassene inærheten av basene mine, tar så lang tid med store fly og maintenacen har steget med rundt 50M siste dagene :/ Går ikke an å lage avsnitt lenger..

Endret av bigggan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...