ChristianHA Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 En del milepæler brutt i dag! Har passert 40,000 daglige passasjerer, 300 ruter, 50 fly og 9 mill i DOC Lenke til kommentar
M3rcutio Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Jeg registrerer at BT air og Dunder Mifflin har gjort sitt inntog i Asia Jeg får hente noen widebodies og kjøre dere på ræv! Det ble desverre litt for fristende, store flyplasser og ingen konkurranse.. Skal bare sette mine siste 25 fly i bevegelse, så roer det seg.. Widebodies tjener man ikke så mye på, men man slipper å senke prisene hele tiden.. btw, jeg har til enhver tid 300 ruter under 100 % load, er bare til å gi opp å holde alt i ship shape Endret 5. november 2010 av M3rcutio Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Masse nye fly på vei, 5 airbuser og 2 fokkere! De første 3 vill komme imorgen når jeg våkner, Blir satt in på diverse ruter fra Paris Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Masse nye fly på vei, 5 airbuser og 2 fokkere! De første 3 vill komme imorgen når jeg våkner, Blir satt in på diverse ruter fra Paris Eeeyyy! Paris er ille nok som det er Jeg har nå 20 Fokkere som skal settes i rute, får se om jeg gidder å gjøre det i kveld. Har også en latterlig lav load factor! DOC var 1,5 mill høyere enn den er nå for bare to dager siden.. Jaja, USA neste Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Småkeen på å kjøpe en Concorde bare for å prøve det! Får vente til jeg har nok cashmoney da. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 En del milepæler brutt i dag! Har passert 40,000 daglige passasjerer, 300 ruter, 50 fly og 9 mill i DOC Morsomt. Du har vel fortsatt monopol i sør amerika? Du kan jo sikkert øke de første rutene du satt opp 20% allerede? Så fremt at du ikke har allerede justert de. Skikkelig møkka jobb å gå igjennom alle rutenene på nytt, men man kan kanskje få noen hundre tusen ekstra i "DOC" på det. Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ja er en voldsom jobb, akkurat nå har jeg bestilt nye større fly til å erstatte ATRene mellom de store flyplassene. Har enda monopol ja, og det kommer til å bli en helsikkes jobb å prøve å utkonkurrere meg Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Challenge accepted! Neida, holder meg min lille utvidelse i Asia for tiden, trenger ikke Sør-Amerika heller. Kanskje jeg kan sette opp en rute en vakker dag og gi deg noen passasjerer til spennende feriedestinasjoner. Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Har masse fly i bestilling nå, og forventer å fly til alle flyplasser innen 500nm fra hubene mine i morgen. 3xATR42 4xATP 3xBAe 146-200 1x757 3xF28 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ser det har blitt veldig my konkurranse på Rome LDV flyplassen, 4 flyselskap har base der no. Så for å bytte ut mine ATR fly jeg har der har jeg bestilt følgende : 6x Airbus A320-200 3x Boeing 757-200 2x Fokker100 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Air Atlantic har nå opprettet sin vestligste rute, nemlig Hartsfield - Jackson Atlanta International - Honolulu International som blir trafikkert av en Boeing 757-200. Vi har også en rekke nye fly på vei: 1 x Airbus A320-200 6 x Boeing 757-200 2 x Boeing 767-300ER og 9 x Fokker 100 I løpet av denne måneden vil vi ogås utvide til nok en ny base. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Min vestligste rute er New Delhi - Dubai... Ikke særlig vestlig den altså Min østligste er Hong Kong - Tokyo. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Min vestligste rute er New Delhi - Dubai... Ikke særlig vestlig den altså Tror faktisk det er min østligste. EDIT: Og da kan Air Atlantic meddele at vi har utvidet til Tokyo Haneda. Ledelsen er fornøyd med denne utvidelsen i forhold til utvidelsen AIR hadde til Dubai, der inntjeningen var relativt dårlig. Endret 6. november 2010 av KongKake Lenke til kommentar
M3rcutio Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Inntjeningen i Tokyo er ekstremt dårlig Sikkert mye bedre andre steder.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Haha, sjekk hvordan GCM har tegnet opp ruten mellom Trondheim og Point Hope. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jaja, du får nå opp et rutekart i det minste Prøver å sette inn alle flyene som har stått og ventet på meg, men det tar laaang tid ser jeg. Lurer på hva jeg skal gjøre med alle 757'ene, de fleste store rutene er jo melket fra før. Lagde meg også en hub i Seattle, men det var visst et utrolig dårlig valg. Er jo nesten ingen flyplasser i nærheten med mer enn 1M Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Hvordan får jeg joinet verdenen din? #1723 HV? Jeg finner den ikke Gelm detT! Jeg fannt den Endret 7. november 2010 av MogensAlfonse Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 For en liten stund siden opprettet Air Atlantic en rute fra Hartsfield - Jackson Atlanta til Portland International i Oregon, og en liten mil borte fra Portland ligger Beavertown, som er hovedkvarteret til Nike. I den anlednings innfører nå Air Atlantic Nike livery på 757-en som trafikkerer Atlanta - Portland -ruta. Ja, jeg kjedet meg litt i går. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Legger ut en del ATP nå, og mulig det kommer noen Fokker 100 etterhvert. ATP med range på 2140 nm ligger til 8.5M, de med 920 i range ligger til 7.5M. De nyeste (med høyest ID - 4 høyeste) har ikke blitt brukt i det hele tatt. De to nyeste Fokker 100-ene som ligger ute er heller ikke brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå