ChristianHA Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Takk for tips! Flyr til 80% av alle flyplasser i Brasil med over 30,000 passasjerer. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) CEO i SleipnAir er i dag overlykkelig, og kan meddele at vi har motatt vårt nye "flaggskip", en Aerospatiale-BAC Concorde. For å feire dette bygger SleipnAir en egen terminal på London Gatwick, samtidig som vi utvider vår eksisterende på Hartsfield. SleipnAir vil også bytte navn til Air Atlantic, og omprofileringen vil skje i løpet av kort tid. Det hadde derfor vært flott om spreadsheaten i førstepost hadde blitt oppdatert med vårt nye navn og airline code AIR. Concordens ruter: Endret 4. november 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) 2x fokker 100 er bestilt! Endret 4. november 2010 av Hansien Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Grættis. Bestilte akkurat en 757-200 selv jeg. Leker meg også litt med ny logo og livery til Air Atlantic. Keepin' it clean! Men sliter litt med å finne noe mer å ha i logoen som også kan pryde halen. Tenkte kanskje på en fulg som er typisk for Atlanteren(ørn?) eller noe slikt. Og ja, jeg er blitt litt inspirert av BA. Endret 5. november 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hva med en bølge? Hval? Fisk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Afghan Air har tatt seg den frihet å drodle frem ett forslag for logoen til AirAtlantic. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ikke dum den ørnen der, kan kanskje bruke den om jeg gjør noen endringer som gjør at den passer bedre inn med resten av designet til Air Atlantic. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Kan tenkes den bør være hvit siluett siden du har blått haleror? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Kan tenkes den bør være hvit siluett siden du har blått haleror? Hvordan går det med Afghan Air for tiden? Blitt noen terrorangrep?? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Kan tenkes den bør være hvit siluett siden du har blått haleror? Jepp, var omtrent det jeg tenkte på. At logoen kun skulle være en siluett uten detaljer. Skal prøve å fikse det slik nå etter at jeg har satt opp noen nye ruter. EDIT: Da var Air Atlantic sin logo og halepryd klar. Takk til GM250 for et flott utgangspunkt! Endret 5. november 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Her har dere et par artige routinger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Kan tenkes den bør være hvit siluett siden du har blått haleror? Hvordan går det med Afghan Air for tiden? Blitt noen terrorangrep?? Stort sett så flyr hedningene med oss fra våre flyplasser - så vi har avstått fra mer effektive metoder enn lave priser så langt Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Noen som vet hvordan terminal opplegget funker? Fikk beskjed at jeg ikke kunne leie flere gates. SÅ da bygde jeg en terminal. Hva er fordelene? Ulempene? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Noen som vet hvordan terminal opplegget funker? Fikk beskjed at jeg ikke kunne leie flere gates. SÅ da bygde jeg en terminal. Hva er fordelene? Ulempene? Slik jeg har skjønt det er ulempene at det er dyrt. Dvs du skal leie gates i ganske mange måneder før du kommer opp i summen av terminalen. Dog er det lønnsomt etter en lengre periode, men på en annen side får du mer utbytte av å bruke penga på fly og gates isdenfor, for å så utvide. Ville ikke bygget terminal før du har mye penger, evt må. Hadde vært morro egentlig om man kunne leie ut gatene man har kjøpt i terminalen Etterhvert er jo forsåvidt terminalprisene bare smårusk Endret 5. november 2010 av MrLG Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Okei, synes ikke det var så dyrt. Dessuten er jeg nå oppi 30 gates fra flyplassen, ender sikker opp mot 40 tilslutt. Edit: Det koster 7,5mill å leie 25 gates på en flyplass med gatesleie på 300,000 i måneden. Det er 12 mnd i året. 90mill? Det kostet meg rundt 80-100 å bygge terminal med 25 gates hvis jeg husker riktig Endret 5. november 2010 av untouch4ble Lenke til kommentar
MrL Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Okei, synes ikke det var så dyrt. Dessuten er jeg nå oppi 30 gates fra flyplassen, ender sikker opp mot 40 tilslutt. Vell alt er jo relativt i forhold til gates, for min del vil det f.eks ta ca 2 år å tjene inn mine 6 gater på Oslo hvis jeg bygger terminal. Det er ganske langt tid i dette spillet, men det er jo lønnsomt i en forstand - men jeg kunne også kjøpt inn et fly til 30-40 mill som hadde dratt inn mye mer enn hva jeg ville tjent på å bruke pengene på terminalen Endret 5. november 2010 av MrLG Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Med andre ord, langsiktig tenking= bygg terminal Edit: Og der passerte jeg 100.000 blide passasjerer. Endret 5. november 2010 av untouch4ble Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Passerte akkurat min første mill. i DOC! God stemning, det hjalp godt med en ny base i Denver.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Jeg registrerer at BT air og Dunder Mifflin har gjort sitt inntog i Asia Jeg får hente noen widebodies og kjøre dere på ræv! Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Bare å bruke en viss type fly det Kan sikker tjene mer per fly men, har flere i bestilling som skal ha sin del av kaka også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå