Hugol Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Gratulerer ChristianHA! Dette er Asiana Pacific sin ordreliste. Ser bra ut, men når jeg ført har kommet over deg, kan jeg ikke komme under deg! Endret 4. november 2010 av Hugol Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Med 234 flyvninger fra Amsterdam gir jeg meg for i kveld. Nå er det kamp Får fortsette med å komme opp til 300 flyvninger i morgen kveld. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Da har jeg fått opprettet rute fra LAX til Tokyo, med mellomlanding i Alaska, nærmere bestemt Anchorage. http://cl.ly/36KD Ikke de store pengene å hente, men det er artig å koble sammen byene litt. Har også fått levert 2 A300B4-200 med 330 seter, og skal sette disse inn på et par ruter i USA utover kvelden, og har også 3 757 som venter på meg. Ligger vel også 2 ubrukte Fokker 100 jeg ikke helt vet hva jeg skal med enda, og har fortsatt 4 ATP jeg vil selge. (1x 920nm range, 8.5M og 3x 1800nm range, 11.5M. Skrik ut!) Kommer også 6 Airbus A320-200 i morgen, så satser på å få brukt de til noe fornuftig. Endret 4. november 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Herring Shoes? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Ooops. Programmet jeg bruker på Macen laster opp skjermbilder rett etter at jeg har tatt de, men var visst litt for rask på avtrekkeren denne gangen. Fikset nå. Edit: neida. Klarte å kopiere feil link fra loggen.. http://cl.ly/36KD Vurderer forresten å selge en helt ny Airbus A300B4-200. Virkelig en luftbuss med 336 seter. Verdien er 150M, så vi kan starte budrunden på 135M. Da slipper du også 78 timer leveringstid. Endret 4. november 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Hmm.. Nå frister det litt å begynne å bestille nye fly igjen. Kan ikke la dere ta meg igjen enda Har faktisk 5 milliarder på bok Edit: Bestilte 20x A320-200, 20x 757-200 og 20x Fokker 100. Hva de skal brukes til vet jeg ikke enda Endret 4. november 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Leasing til meg? Lenke til kommentar
M3rcutio Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Hmm.. Nå frister det litt å begynne å bestille nye fly igjen. Kan ikke la dere ta meg igjen enda Har faktisk 5 milliarder på bok Edit: Bestilte 20x A320-200, 20x 757-200 og 20x Fokker 100. Hva de skal brukes til vet jeg ikke enda Dette kommer til å bli stygt! mista 500 000 i DOC på en time på det værste i går kveld. Problemet med Gatwick spesielt er at vi er tre stk som alle har nesten like fly vi opererer med, da blir bare 1 av oss fornøyd til enhver tid.. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Har ikke planer om å sette de inn i Europa, så slapp av Blir vel enda mer melking av Atlanta og Chicago pluss en ny hub eller to. Men hvis alle flyr like fly så vil vi etterhvert komme på en pris der load factor stabiliserer seg slik at alle får 100%. Det er derfor jeg ofte setter ned prisen med 10-15€ i slengen, slik at vi raskere når det likevektspunktet. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Hvordan er konkuransen ved Amsterdam? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Ikke Chicago, hater å måtte endre prisene mine der! Atlanta er fint, der kan du melke enda mer. Lurer på om jeg skal utvide til enda en base i USA, men er ikke helt sikker på hvilken jeg vil ha. Kanskje jeg velger meg en flyplass som er tom, eller kanskje det blir et skikkelig konkurranse-boom. Lenke til kommentar
M3rcutio Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 (endret) . Endret 4. november 2010 av M3rcutio Lenke til kommentar
M3rcutio Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Hvordan er konkuransen ved Amsterdam? Ca 550 flighter fordelt på 3 store aktører. Er omtrent dobbelt så mange som på Atlanta som er dobbbelt så stor. Hard konkurranse vil jeg påstå. Lenke til kommentar
M3rcutio Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 (endret) sry Endret 4. november 2010 av M3rcutio Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Ser at jeg har tatt meg vann over hodet her. På 260 ruter er ikke DOCen høyere enn 7.6 mill. Tipper jeg må bikke 1000 ruter før jeg i det hele tatt kan være i stand til å konkurrere på andre kontinenter. Lenke til kommentar
M3rcutio Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Ser at jeg har tatt meg vann over hodet her. På 260 ruter er ikke DOCen høyere enn 7.6 mill. Tipper jeg må bikke 1000 ruter før jeg i det hele tatt kan være i stand til å konkurrere på andre kontinenter. Har et snitt på ca 70 000 på hver rute. Større fly= høyere snitt. Hva heter ditt selskap? Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Nytter ikke med store fly hvis det ikke er nok etterspørsel Snitt på ca. 26 000. Drizzle Airways. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Hmm.. Nå frister det litt å begynne å bestille nye fly igjen. Kan ikke la dere ta meg igjen enda Har faktisk 5 milliarder på bok Edit: Bestilte 20x A320-200, 20x 757-200 og 20x Fokker 100. Hva de skal brukes til vet jeg ikke enda Tulling. Glad jeg ikke jobber som ruteplanlegger i ditt flyselskap Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Jeg har vurdert å outsource ruteplanleggingen min til India, men dessverre har ikke muligheten bydd seg helt enda. Lenke til kommentar
M3rcutio Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Nytter ikke med store fly hvis det ikke er nok etterspørsel Snitt på ca. 26 000. Drizzle Airways. Ok, Sør-Amerika er litt tricky... Fordelen er liten konkurranse, slik at du slipper å senke prisene. Ulempen er jo mangel på store flyplasser Små tips: Base i Congonhas/São Paulo International vil gi deg bedre utnyttelse av gater rundt São Paulo. Da betaler du bare for gater i "ene enden". Små fly som BAe ATP har du, flyr du til alle flyplasser under 500Nm? gir grei inntekt og god utnyttelse av fly. Fly tur/retur til store flyplasser, eks du har:Congonhas/São Paulo International-Rio de Janeiro/Galeão - Antonio Carlos Jobim International[GIG/SBGL] 0.5, ingen fly fra São Paulo/Guarulhos- til Congonhas... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå