untouch4ble Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Du som er BT air? Har sikkert opprettet over 100ruter de 2 siste dagene, og du har allerede vært på ruten i 90% av tilfellene Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Jau, da klør styret i SleipnAir etter å bytte navn. Eneste problemet er at ingen er sikre på hva navnet bør bli. Foreløpige alternativer er: Air Atlantic (hovedsatsningsområdet er jo landene rundt Atlanterhavet så ...) Sky High Airlines Blue Skies Airways Mile High Airlines Så da ønsker SleipnAir at konkurerende flyselskaper sier sin mening eller kommer med forslag. Lenke til kommentar
M3rcutio Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Du som er BT air? Har sikkert opprettet over 100ruter de 2 siste dagene, og du har allerede vært på ruten i 90% av tilfellene Hadde litt for mye penger en kveld og bestilte vel (små)fly for 2 eller 3 000 mill. Jobber med å få alle flyene i lufta.. Vi har begge baser i Madrid og Amsterdam(?), så da blir det mye konkurranse. Var ikke så mange dagene siden Madrid var en fredelig plett i vår verden Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Skal si det var en fornøyelse å sette seg ned og fikse alle rutene fra Gatwick og Frankfurt... Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Haha! Er det konkuranse du vil ha er det konkuranse du skal få Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Dust Har satt ned prisen på sikkert 50 ruter fra Gatwick nå. Nå synes jeg load kan holde seg på 100% Edit: Den holdt seg ikke på 100% i et halvt minutt engang Endret 3. november 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Sjæl. Holder på med Frankfurt nå. Har funnet ut at jeg fortsatt oprettholder ATP BEa til London Heatrow og Charles de G. fra Zurich i mine noobete dager. Haha! Må få fikset opp det til helgen Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Jaja, har prøvd å sette ned prisene til et sånt nivå at alle kan ha omtrent 100%. Bedre det enn å gå ned 1€ hver gang over lang tid Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Drit å dra, du er slem. Nå har jeg sittet i litt over en time og plutselig er jeg nede i 94 % loadfactor. Har kapittelprøe på skolen imorgen også. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Det er Gatwick jeg styrer mest med nå, og det går jo ikke ut over deg uansett Men dette er nok en god grunn for hippiene til å opprettholde betillingsstansen Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Haha, er bare Geneve som gjenstår å få stabil nå. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 1 x Boeing 737-300 - 17 days 1 x Boeing 737-300 - 20 days 1 x Fokker 100 - 24 days 2 x Dassault Mercure - 48 days er på bestilling. Skal bytte ut alle dårlige rutene fra Zurich som skal erstattes med Fokker 100 og hvert sitt 737 skal settes inn på Orly og Frankfurt. Iskald? Kunne jeg kansellert leasingen av morgendagens F100? God deal for meg, men ikke like god for deg og jeg har allerede bestilt det som trengs foreløpig Om det er krise tar jeg det imot med åpne hender. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Null stress. Hvis du vil ha det, så kan du få det. Eneste "minuset" med å lease fly er at verdien din ikke øker, men det har jo ingenting å si.. Edit: Betyr bestillingen din av større fly at jeg må begynne å frykte for enda mer konkurranse fra Orly? Endret 3. november 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Vel hehe. Setter inn 2 Boeing (737-300 på HGW Avd) innen helge. Om det blir mye konkuranse eller ikke vet ikke jeg. Go' natt EDIT: jeg skal også melde meg på en upcoming private world. Foreløpig lite info, men påmelding kan finnes her. Kan være greit å ha litt mer en kun en verden å holde på meg også Endret 3. november 2010 av Hugol Lenke til kommentar
MagicSpeed Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Magic Airlines har nå 5x Fokker 100 og 5x Airbus A320-200 på bestilling Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Nice one! Er litt misunnelig på dere som holder dere i østen. De større flyplassene i Europa har begynt å få en del kniving om passasjerene nå Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Høhø, har 6 x 757-200 og 4 x Fokker 100 på vei jeg. Blir vel å bestille enda mer i morgen tidelig. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 høhø forvent mer konkuranse i Europa de neste dagene! Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Bestilte akkurat min første 757 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Gratulerer ChristianHA! Dette er Asiana Pacific sin ordreliste. Endret 4. november 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå