Xquzi Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Da har jeg kjøpt mitt første fly! et lite proppelfly..(tror jeg) Men saken er det at jeg vil bytte ut det store flyet mitt med dette, til de mindre rutene.. Hvordan gjør jeg dette enklest mulig? ser ut som jeg må "cancle" ruten og gjøre det på nytt? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Du må cancele rutene med det store flyet og sette det lille flyet på de rutene Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Noen som kunne tenke seg å lease meg en Boeing 737 billig for litt starthjelp? Er kjipt å måtte vente evig på å få råd til noe bedre, og jeg kan snart ikke ha flere ruter på 707-en min. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Fikk svar fra Cathay; Hi, For leasing, I can offer you both B737-300 or A320-200 at a rate of $2M and $3M per month respectively. (Limited to 1 hub each, and those hubs have to be a new hub where no One World alliance based on it.) In another words for 5 players, you can have a max of 50 planes for such deal, and all these aircrafts are brand new. Or you may purchase a used B737-200Adv for $2-3M depends on conditions from me. Let me know what you think. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Sendte akkurat Cathay en PM, så får se hva han sier da. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Har akurat startet i denne verdenen og flyr til JFK, med 75000 DOC. Edit: Noen som har et lite proppellfly som jeg kan lease? Bare svære fly der nå... Endret 21. september 2010 av bigggan Lenke til kommentar
simentp Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Hvordan kan jeg starte ruter fra en annen plass en der jeg har hovedflyplass? Har nå i på Gardermoen men ønsker meg noe i Tyskland. Zürich kanskje? Edit: Fant det ut.. 6M for og lage i Frankfurt.. Hmm venter litt jeg Endret 21. september 2010 av simentp Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 To måter å gjøre det på - du kan bli med i en allianse eller lage en focus city. Focus city krever minst 4 gater og koster 60x prisen av én gate. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Jeg er snart ute av uføret jeg havnet i, kun 8M i minus nå! To nye fly i kveld, og pluss i boka i morgen håper jeg. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Husk at vi går over til ny måned i løpet av dagen, så det kommer vel et par millioner i minus i leie av gate og vedlikehold. Kan videre melde om at jeg har satt opp et par nye ruter, droppet Istanbul, og flyr nå til Birminghan, Brussel, Budapest, Helsinki-Vantaa, London Gatwick, Heathrow, Stansted, Roma, Washington Dulles og Zürich. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Fint rutekart Henrik C. Har utvidet flyparken med to billige, leasede CRJ-100. Nå flyr Hippie Airlines til 30 forskjellige destinasjoner i Europa fra Huben i St. Petersburg! Bare til å stålsette seg for månedsskifte igjen, ligger an til å gå fra +11M til -5M ser det ut som Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Høhø, ser ut til å gå 0,3M i pluss jeg. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Går i pluss jeg også, men i månedsskiftet trekker de alle vedlikeholdsutgiftene, leasing og gates på en gang.. For meg er det til sammen 16 mill Lenke til kommentar
simentp Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Jaja, snart er klokken 7 og da kommer utgiftene inn Men men, for meg har det vært en god dag idag. Fikk utvidet rutekartet mitt KRAFTIG! Sånn ser du ut nå, fant ikke ut før idag at jeg kan få fly til og fly til fler en en destinasjon (n00b:P).. Forventer nok en 3-4-5M minus etter utgiftene. Fant også et billig fly til leasing. Ett Airspeed AS 57 Ambassador som jeg fikk leie til 150k i 999 måneder. Så nå flyr jeg til Hannover med det men klokken 6 skal jeg kjøpe gate i London og fly dit med det og Endret 21. september 2010 av simentp Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Her har dere kartet. Fylselskap: Lithuanian Intl. Aviation. Hub: Vilnius international airport. Destinasjoner: Ben Gurion Airport i Tel Aviv (Israel). Budapest Ferihegy (Ungarn) Praha Ruzyne (Tsjekkia) Moskva Vnukovo (Russland) Helsinki Vantaa (Finland) Zurich international (Sveits) Oslo Gardermoen (Norge) Istanbul Ataturk (Tyrkia) Lenke til kommentar
Xquzi Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Airline Mogul - See my airline Vive La Airlines : ) Satser på å kjøpe et litt større fly og bytte ut det gamle jeg kjøpte.. Angrer Tjente mye mer på smårutene før Da jeg hadde et større og bedre fly.. Ellers har jeg planer om og lage noen ruter til de største byene i Amerika, og lage noen ruter etterhvert til andre land Men tjener ikke så mye, har DOC: € 457,761 . Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Synes synd på 707-en min som må ta alle disse rutene på en dag. Rutene er forsåvidt: Bergen Flesland - Sandefjord Torp (NOR) Bergen Flesland - Billund (DK) Bergen Flesland - Gøteborg Landvetter (SE) Bergen Flesland - Keflavik (IS) Bergen Flesland - London Stansted (UK) Bergen Flesland - Edinburgh (UK) Bergen Flesland - Newcastle (UK) Satser dog på å snart få fikset meg et fly til, også fly lengre ruter. Tenker litt fremover og har allerede åpnet en datterflåte, Cheap Charter, som skal ta for seg de mer eksotiske rutene mine. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Nice rutekart KongKake Regnet nå ut at om ca en halvtime vill jeg har -5.3M på konto og vill da være gjeldsfri om ellve og en halv time =/ (Tolv timer fra nå) Jaja, ta livet som det kommer seg, ja det det som det... osv osv Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Får legge inn rutekartet mitt også. Er 30 ruter, så lister de ikke opp her. Dere får heller se på Airline Mogul - See my airline Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Nice rutekart KongKake I og med at det er under en spillmåned siden jeg startet, så er jeg fornøyd jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå