Hugol Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Da kan CEO i SleipnAir meddele at vi har utvidet til Dubai International Airport, og at første steg i utvidelsene østover er et faktum. Foreløpig har vi kun satt inn en Fokker 100 på rutene derfra, men innen de neste ukene vil Dubai få en Airbus A320 og en Fokker 100 til. SleipnAir ser frem til nye utfordringer og ruter i østen! Forvent konkuranse! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Får jeg virkelig ikke ha en eneste flyplass i fred? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Sorry.. Hahah. Uansett, kommet med over milliard grensa på value i natt. Stor fornøyd Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) hmm, nå kommer jeg til å begynne å fase ut fokkerene mine ned til mindre ruter, skal teste en 727 med 514 speed, 2600 range og 189 seter, og se om den funker, til stQrre ruter. fokkerene kommer til å bli endret til airbus A320 eller tilsvarende. Endret 3. november 2010 av bigggan Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Holder på med det samme selv, kommer inn en del nå. Airbus A300B4-200 2 Airbus A320-200 6 Boeing 757-200 8 757 vil ta over for sterkt trafikkerte ruter, A300B4 skal brukes til å knytte sammen en del huber via store flyplasser - f.eks. LAX - ATL - ORD, og så ORD - DEN - BOS, samt et par kortere ruter fra de største flyplassene. A320 vil nok erstatte en del Fokker 100, etter at 757 er på plass kommer jeg bare til å ta de rutene jeg tjener mest på, tenker jeg. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 På lange ruter 6000+ hvordan tjener du mest? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Tjener generelt lite på såpass lange ruter, fordi du bruker så mye av flytiden. Men hvis det er mellom to store flyplasser er det bare å balle på med flest passasjerer, tenker jeg. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Rutekart virker dessverre ikke for ruter på sydpolen, men dette er da en rute Paris - Jomo Kenyatta (Kenya) - Davis Station (Antarktis). Hadde aldri trodd jeg skulle tjene penger på den siste biten. Flyet er et MD-87 Extecutive Jet. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 hmm tenkte med den ene 767, med 390 pax, men mangler 10 nm elns for å nå flyplassen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Rutekart virker dessverre ikke for ruter på sydpolen, men dette er da en rute Paris - Jomo Kenyatta (Kenya) - Davis Station (Antarktis). Hadde aldri trodd jeg skulle tjene penger på den siste biten. Flyet er et MD-87 Extecutive Jet. Ser for meg en gjeng hutrende Kenyanere i sydpolen :!: Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Hehe, må jo få muligheten til å kjøle seg ned de også! Men det er mest ment som en mellomlanding for å tanke drivstoff, for det er ikke så mange fly som klarer hele veien fra Paris til sydpolen i et strekk Nå er det to helt nye 747-400 til salgs på #1152. Halv pris, 188M Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) tror de fleste der er sinte på meg nå , Heatrow til de tre største flyplassene med 1€ Endret 3. november 2010 av bigggan Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Hvem er det som konkurerer med seg selv på Gatwick - Rome LDV? LiveStrong Air ... Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Hehe, ja, gidda ikke styre med å kanselere det ene flyet Tjener bra på begge så ble det slik Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Kanskje det, men du ødelegger for alle andre ... Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Var ikke meningen, men ble litt i tvil hvor jeg skal sende det andre flyet. Blir årnings etterhvert, skal se på saken. Edit: Da er det gjort, nå må jeg finne en ny rute til 737 min Endret 3. november 2010 av untouch4ble Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Base i Santiago er opprettet, og i tillegg har vi passert 30,000 daglige passasjerer. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Bestilte meg akkurat en ATR til som jeg setter inn med utgangspunkt i den nye basen min i Denver! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Haha, greide å oppretter 2 ruter til samme plass uten at jeg var klar over. Faen så hard konkuranse det ble her da tenkte jeg. haha. 2 Fokker100 fly på en liten flyplass ++ andre konkurenter ble litt vel lav pris. Lenke til kommentar
M3rcutio Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Ser nesten ut som om Europa begynner å bli fullt... Er vel selv ansvarlig for en god del av det. Er på tide å ta med seg en gjeng med Airbus i "riktig" størrelse til Asia eller Amerika Er rett og slett imponert over konkurransen på enkelte ruter, rekker knapt å senke prisene før load er tilbake på 83%.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå