IskaldCola Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Logget nettopp inn på #1152 en tur for å se hvordan salget går, og nå har Josie Airlines kjøpt nesten alle de store flyene som var igjen. Har et 707, et 777 og en haug med Fokker 100 igjen nå Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Da har Air Mortel passert 40.000 PAX pr dag! Dette feirer vi med åpning av ny base i Frankfurt med gode økonomiske tall for selskapets påkommende kvartal. Må si meg ganske satt ut når du ser hva to ATp BEa kan få til på en slik flyplass: Endret 2. november 2010 av Hugol Lenke til kommentar
Xquzi Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Begynner og merke konkurransen i Europa nå.. Tror jeg skal komme meg litt unna Europa ettervært Men Hvilken fly anbefaler dere å kjøpe, da Fokker 100 begynner å bli "lite" , hvis dere skjønner hva jeg mener Er Vive La Airlines - VLA hvis noen lurte ;p Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Men Hvilken fly anbefaler dere å kjøpe, da Fokker 100 begynner å bli "lite" , hvis dere skjønner hva jeg mener Airbus A320 Boeing 737 eller Dassault Mercure. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Hvis du skal fly fra Barcelona, så ville jeg ikke kjøpt et større fly enn A320 tror jeg.. 757 blir vel litt for stort, unntatt på de aller beste rutene. Fokker 100 er egentlig et genialt fly mtp inntjening i forhold til pris, men du kan nok få litt mer utav et større fly på gode ruter (Barcelona til alt med over 10pax f.eks). Jeg stemmer for A320 jeg. Ikke for tregt, passe mange seter, bruker nokså lite drivstoff Lenke til kommentar
Xquzi Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Takk for hjelp, skal se hva jeg kan gjøre i fremtiden Har 40 millioner nå, så har jeg en Fokker 100 som ankommer rundt midnatt, så imorgen kveld kan vi nok handle litt igjen Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Eneste "problemet" med fly større enn Fokker 100 er at de tar lengre tid å bestille. 737, A320 og 757 tar 48 dager, større fly tar enda lengre tid enn det også. Lenke til kommentar
vanqui Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 CrossAir har etablert et nytt flyselskap på #1152. Starten har vært kronglete med blant annet flytting av hub, men selskapet har nå funnet seg tilrette på Suvarnabhumi International. Har fortiden fokus på Sørøst- Asia frem til kapitalen er kommet på plass. VanQuish Japan Airlines er et datterselskap av CrossAir og holder til på Tokyo Narita International. Spesialiserer seg først og fremst på innenlands i Japan, med noen ruter til Kina. Vil bli sammenslått med moderselskapet og skifte navn til CrossAir når den tid kommer. Selskapet er å finnet på #1723. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Minner igjen om at jeg har noen ATP til salgs. Send en melding her eller på AM, så finner vi sikkert utav noe. Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Noen som har et par fly de kunne tenke seg å selge? Skulle helst hatt to på plass i dag, da jeg ikke tror jeg får gjort noe mer før til helgen... EDIT: Alltid lurt å oppdatere før man poster ja. Jeg kunne tenkt meg en eller to, Henrik C! Endret 2. november 2010 av ChristianHA Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 CEO i SleipnAir kan melde at selskapet er midt oppe i en stor omstillingsfase akkurat nå. Første steg er å utvide rutenummerene fra tre til fire siffer, en rimelig kostbar, men nødvendig affære da vi nå har over 100 ruter fra enkelte hub-er. Andre endringer vil i nær fremtid være bytte av navn og profil. SleipnAir og det norrøne temaet vi kjører passer bra og er godt kjent i Amerika og Europa, men med utvidelsene til Asia og Midt-Østen etter hvert ønsker vi et nytt navn. SleipnAir vil la kundene få være med på å omforme navnet, og de kan enten stemme på de tre nåværende alternativene eller komme med nye forslag. De tre alternativene nå er så følger: SkyHigh Airlines, Mile High Airlines/Club () og Blue Skies Airways. Fargen vi tenker på å omprofilere til vil være lyseblått med et innslag av en rekke andre farger. Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 SleipnAir vil la kundene få være med på å omforme navnet, og de kan enten stemme på de tre nåværende alternativene eller komme med nye forslag. De tre alternativene nå er så følger: SkyHigh Airlines, Mile High Airlines/Club () og Blue Skies Airways. Fargen vi tenker på å omprofilere til vil være lyseblått med et innslag av en rekke andre farger. Mile High Club med base i Denver hadde vært fett Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Bare litt synd at vi allerede har base i Atlanta. Men vi har vurdert Mile High Airways med fordelsklubben Mile High Club. Endret 2. november 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Vurderer navnskifte også, da "Asiana Pacific" ikke klinger så vakkert i mine øyne. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Da kan CEO i SleipnAir meddele at vi har utvidet til Dubai International Airport, og at første steg i utvidelsene østover er et faktum. Foreløpig har vi kun satt inn en Fokker 100 på rutene derfra, men innen de neste ukene vil Dubai få en Airbus A320 og en Fokker 100 til. SleipnAir ser frem til nye utfordringer og ruter i østen! Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Drizzle Airways serverer nå nesten en fjerdedel av alle flyplasser i Sør-Amerika, i tillegg nærmer de seg milepælen 30,000 passasjerer daglig. 5 BAe ATP og 1 BAe 146-100 er under bestilling, og selskapet er nå nærmere målet om full dominans i Sør-Amerika. Endret 2. november 2010 av ChristianHA Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Huff, jeg brukte ca 1 time på å sette opp 60+ nye ruter fra Amsterdam, har fortsatt igjen 80+ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Da har jeg lagt ut samtlige fly i flåten til salgs på 1152. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Kommer du og ødelegger markedet for meg nå? Lurer litt på hva resten av folket inne på verdenen tenker når det kommer et tonn med brukte fly på en dag. Er sikkert 50 F100 er der nå Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Haha, de tenker vel at det er gave fra oven eller noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå