KKake Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Haha, skal kjøpe så mange jeg kan og bare fucke opp Cathay og de andre store. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Lykke til Hvor mye penger har du? Jeg kan selge de to 747'ene som kommer inn i kveld så billig som mulig hvis du har lyst på Btw: Hvis noen av dere har lyst på noen av flyene så kan jeg trekke de tilbake og prøve å senke prisen enda mer i et privat tilbud hvis mulig. Btw2: De tre nyeste 777'ene som ligger ute er de aller beste. De har RR-motorer og har lengre rekkevidde Endret 2. november 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Har en DOC på bare 10M, og har 41M nå, så får nok ikke kjøpt dem i kveld. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Aahh.. Det går forresten ikke an å sette prisen lavere enn 50%. Testet med Fokkerne for å øke attraktiviteten, men det gikk ikke Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jaja, skal bare pine de store gutta litt før jeg selge alt selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) afghan air har kjøpt inn 3 airbus 320 i 1152. De kom på som sendt fra oven!! økte min DOC med 1 mill ihvertfall. Flyselskapets verdi gjorde ett kraftig hopp og styret er i ekstase. afghan air har og kjøpt inn en Dash 8 300 i 1723 og opprettet en ny base. Akkurat i det en tælp begynte å fly til kabul (mistet 7 prosent av trafikken til og fra kabul). Det likte ikke styret like godt. Chhatrapati Shivaji International Afghan Air 22 10.06% 3 73% Cathay Pacific 16 9.58% 2 80% Monster Express 8 8.76% 1 80% The Offshore Airlines 7 8.63% 1 70% HAHAHAHAHAHAHA - Cathay! 1152: 1723: Endret 2. november 2010 av Slettet+127836 Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Nice rutekart! Godt gjort å gjøre det såpass bra når du starter i Kabul Og så vil Hippie Express si takk for en hyggelig og seriøs handel, og du er hjertelig velkommen til å kjøpe flere fly. Det er nok å ta av der de andre kom fra Styret i Hippie Express fant på et styremøte i ekte hippiestil (drugs & rock'n roll) ut at de skulle gi seg mens selskapet var på topp og var ranket som nr. 7 i verden. Meget impulsiv handling, men sånn kan det gå når styremøtene går over styr Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Styret i HIX fikk lyst på maaaaaaaaaaase drugs altså? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Hah, -0.25! Noen som slår den? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Utrolig! Jeg hadde et fly med -0.01 en gang, men det der tar jo kaken Og ja KongKake, du skulle bare visst hva som skjer på disse styremøtene i HIX! Måtte dessverre selge unna alle flyene for å ha få råd til neste måneds levering av "diverse". Sånn det går når du er fin på det og kjøper luksusdop Endret 2. november 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
ExizHW Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Som ny i dette tidkrevende tidsfordrivet har jeg et par ting jeg lurer på. Hvordan går dere frem for å velge nye ruter til fly? Jeg har bare gått på rent gates, funnet en flyplass som frister og så satt opp ruta, men er kanskje bedre måter å gjøre det på? Hvilke fly ville dere startet med i begynnelsen? Har kjøpt en Jetstream 31, vet ikke om jeg skal kjøpe en til, eller vente et døgn eller to til jeg har nok cash til et større? -Mikael exiztence airways Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Utrolig! Jeg hadde et fly med -0.01 en gang, men det der tar jo kaken Var ikke så vanskelig heller. Nettet i leiligheten min er så latterlig tregt (selv om det er koblet til UiS sitt nett), så åpner opp et par faner med ruter. Siden den bruker 15-20 sekunder på å laste etter jeg har trykket create route har jeg tid til å gjøre det på flere om gangen, og i blant registrerer den vel ikke alt helt riktig. Exiz: Gå på Gate Search og finn flyplasser som ligger i ønsket avstand og med ønsket størrelse. Før jeg kjøpte Premium Gate Search sorterte jeg bare etter de største, og så lagde jeg ruter til de jeg så at var nærme nok. Kommer forøvrig til å selge et par helt ny BAe ATP nå - blir vel 2-3 stykker, modellen har range på 920 nm og speed på 270. Veldig greie småfly, selges for litt under kostpris (og du slipper å vente på levering). Hyl ut om du (eller noen andre) er interessert! Lenke til kommentar
ExizHW Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Tar nok et døgn eller to før jeg har nok cash, men skal si ifra hvis det fortsatt er aktuelt:) Da venter jeg bare til jeg får penger, så prøver jeg gate-metoden;) Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Kjøpte nettopp en Lockheed L1011-500 for morro skyld, tar en stund før jeg får den. Men tenkte på å kjøre den over dammen, hvis den kommer seg over(har ikke sjekket). 300 passasjerer og 525speed Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Såvidt jeg husker skal den ha ganske bra range, så tror ikke det blir noe problem. Selv en standard 757 kommer seg lett over dammen med god margin. Jeg får snart inn et MD-87 Executive Jet. Den skal gå fra Paris til Davis Station i Antarktis med en mellomlanding midt i Afrika Såvidt jeg husker skal den ha ganske bra range, så tror ikke det blir noe problem. Selv en standard 757 kommer seg lett over dammen med god margin. Jeg får snart inn et MD-87 Executive Jet. Den skal gå fra Paris til Davis Station i Antarktis med en mellomlanding midt i Afrika Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Du får si hvordan resultatene ser ut der - jeg har lekt med tanken på å fly en executive av en eller annen type til Tokyo fra Chicago, gjennom Anchorage i Alaska. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Det skal jeg gjøre, selv om jeg regner med at det er et mye større potensial i ruten du vurderer. Spesielt den biten fra en random afrikansk by med 4-5M pax til Davis Station med litt over 100 pax tror jeg kan bli lite lønnsom Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Ja, er jo mange i Tokyo og mange i Chicago, men er litt bekymret for Anchorage. Men det er ikke så farlig, i verste fall blir det et mislykket prosjekt som jeg taper bittelitt penger på. Er jo kult å gjøre det uansett, direkteruter venter jeg litt med. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Dro nylig inn Air Mortel i deres nye rute, Paris Orly - Vienna. Skal bli tøff konkurranse på den ruten Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Great Western Airlines passerte akkurat 2.000 reisende pr. dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå