Henrik C Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Nope, snakket til Hippie. Jeg tror jammen meg jeg skal bestille et par 757, de er jo nokså billige, og så skal jeg melke Chicago og Boston. Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Har hatt ganske stor fremgang i det siste, med en dobling av DOC. Nå er også 3 ATPer bestilt til den snart oppstartede basen i Santiago. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 CEO i Asiana Pacific er glad for å presentere deres nye base på vei mot å bli det største firmaet i Asia: DELHI! Slik ser rutekartet ut nå: Asiana er det eneste selvskapet i verden som har bevillning til å fly både til Tibet og Kina samtidig, samt Afghanistan, Pakistan og India sammen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 CEO i SleipnAir gratulerer, men vil også si at neste satingsområde for SleipnAir vil bli østen. Hvor det blir vil vi ikke røpe. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Sjekk "bermuda"-triangelet jeg har laget mellom Filippinene, Hongkong og Bangkok! Skal bade i det havet på ekte neste sommer Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Åpnet ny base på singapore og Sydney, ikke så bra baser, men går da.. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Hurra, 35 ruter som nå ligger laaaangt under 100% load. Gjennomsnittet ligger vel på rundt 85% av de rutene jeg må endre, men det må jo til. Får ta igjen på Hippie etterhvert. Edit: Forresten, du er klar over at du ikke tjener like bra som oss andre på rutene dine? Med en billett pris på 353, og 239 passasjerer blir det nesten 85000, men så kommer kostnader. På samme rute med en Fokker 100 tjener jeg 115.000 etter kostnader. Edit 2: Faen, det er jo dobbelt opp. Må bestille 757! Har jeg klart å hisse på meg noen med utvidingen min nå? Det var på tide Men ja, 757 er et genialt fly for oss som har base på store flyplasser. Det ser ut som du snakker om ORD - DEN, og der har jeg billettpris 353 og profitt €143,323 med en 757 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Glad uke for Air Mortel! Fått inn en rekke med nye fly og økt antall passasjerer fra 10 til 35 tusen! Sleskapet vil også gjerne takke Hippie Express, får vår leasing avtale Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Hurra, 35 ruter som nå ligger laaaangt under 100% load. Gjennomsnittet ligger vel på rundt 85% av de rutene jeg må endre, men det må jo til. Får ta igjen på Hippie etterhvert. Edit: Forresten, du er klar over at du ikke tjener like bra som oss andre på rutene dine? Med en billett pris på 353, og 239 passasjerer blir det nesten 85000, men så kommer kostnader. På samme rute med en Fokker 100 tjener jeg 115.000 etter kostnader. Edit 2: Faen, det er jo dobbelt opp. Må bestille 757! Har jeg klart å hisse på meg noen med utvidingen min nå? Det var på tide Men ja, 757 er et genialt fly for oss som har base på store flyplasser. Det ser ut som du snakker om ORD - DEN, og der har jeg billettpris 353 og profitt €143,323 med en 757 Jess. Tenkte ikke på at du tjente penger hver vei, så €143k er absolutt ikke dårlig! Og biggan: Jeg hadde planlagt Singapore Changi! Har bestilt fly og ventet bare på de to siste før jeg skulle flytte inn. Kanskje jeg skal vurdere en annen flyplass.. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Ganske langt til de nermeste flyplassene som er store, satte på minimum 5 mill pax, og da var mesteparten av de store rundt 1500 - 2000 nautiske mil unna.. EDIT: Kanskje er det bare jeg som er kresen Endret 1. november 2010 av bigggan Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Da var SleipnAirs første Boeing 757 bestilt. Kommer nok til å settes inn på de største rutene vi har. Satser på å få bestilt enda en pluss et par Fokker 100 i morgen tidlig. Blir nok en Boeing 767-300 i morgen formiddag/ettermiddag også. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Hippie Express har gått inn i en midlertidig bestillingsstans. Har nettopp satt 16 F100 i rute, og det var en smule tidkrevende Får inn et par fly i morgen, og så er det stopp. Får heller spare opp litt cash frem til det er tid for å bytte ut flyene med nyere utgaver Edit: 1,3 Milliarder i overskudd Endret 1. november 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Haha, jeg må nå hvertfall ha en 40 - 50 fly til før jeg tar en pause i bestillingene. Men skjønner hva du mener, det er tidkrevende nok å sette opp et fly synes nå jeg, så når man får en 10-20 stykker om gangen er det ikke så alt for gøy. Dog, premium gate search gjorde det en del bedre å sette opp flyene. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Bruker premium jeg også, og det gjør jobben ganske mye lettere. Men problemet er at det baller på seg. Flere fly => mer penger => enda flere fly + ny hub => mye tid og masse konkurranse Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Hvis det er noen som fortsatt er aktive på #1152 så har jeg lagt ut alle mine fly til salgs for halv pris. Alt fra et ATR 42 til 16x 777-200, så det er bare til å forsyne seg! Alder er fra 0 år og ubrukt til 2 år. Fokker 100: Most with RR Tay Mk 650 and some with RR Tay Mk 620-15. 707-120: 1x 737-400: 2x 757-200: 5x with RR RB211-535E4 767-200ER: 3x Brand new with GE CF6-80C2B7F 777-200: 12x PW 4077 and 4x RR Trent 877 (ID 7529-7532) A320-200: 13x IAE V2527-A5 and range 3527 ATR 42-320: 1x Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Fyrte opp et par ruter med 1€ på 1152 Edit: med 777 også Endret 2. november 2010 av bigggan Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Sikkert ikke populært blant alle "de store" at jeg selger store fly på billigsalg til alle og enhver nå Har gitt opp 1152, tok for mye tid å holde på i to verdener Får forresten inn 4x 747-400 snart, kan få kjøpe de billig hvis du vil Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 hmm, hva kan jeg gjøre med en 747 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Kjøpte 5 av dine 777 jeg HIX. Satt de inn på de største rutene fra US til Europa med bilettpriser som 20 og 50 euro. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Mye man kan gjøre med 747! Den utgaven jeg har bestilt for veldig lenge siden (747 tar enormt lang tid å få levert) har 8,354 range, 493 speed og 524 seter. Direkterute fra Europa til Australia f.eks Ser at flyene har fått ben å gå på nå, men ikke en eneste Fokker 100 er solgt Kjøpte 5 av dine 777 jeg HIX. Satt de inn på de største rutene fra US til Europa med bilettpriser som 20 og 50 euro. Da er du "verdens" største operatør av 777 tror jeg. Jeg hadde 16, og nestemann hadde 4 eller noe sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå