KKake Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Man må close alle ruter før en kan legge flyet til salgs ? Må nok det ja. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 3x ATR bestilt. I morgen offentlig gjør Asiana hvor deres nye satsingsområde er, stay tuned! Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Ingen. Sør Amerika er kanskje et av de kontinentene som det er svært dårlig muligheter for å tjene penger. Alt handler ikke om penger vet du Tenkte jeg skulle ta over absolutt hele Sør-Amerika før jeg beveger meg videre... Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Registrerte meg nå for å prøve dette. Jeg er på ingen måte flynerd, men flyr en del i forbindelse med jobb. Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Har et sprøsmål, hvis du leaser et fly og bestemmer deg for å kjøpe det (det går vel an?), blir da rutene automatisk ført over? Eller må du legge inn alt på nytt igjen? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Du kan ikke kjøpe et fly du leaser fra en annen automatisk, du må levere det tilbake og så få han som leaset det til deg til å selge det. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Endelig siden åpen igjen. Hvem på forumet er BT Air? Ser jeg beveger meg på mange av hans ruter nå Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Vet ikke, men BT Air har nylig satt inn noen svære fly på korte ruter, noe som medførte mye ruteredigering for alle oss andre som konkurrerer på de samme rutene. Gøy å finne ut at flere ruter ligger nede på noen og 50% Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Hehe, du er vel Move A... Ser jeg beveger meg på deres "terretorium" nå. Hint: Amsterdam Edit: LiveStrong Air Total Routes: 249 Total Destinations: 88 Daily Passengers: 43,556 Endret 31. oktober 2010 av untouch4ble Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Det er jeg som er Move. Begynner å merke konkurransen i Amsterdam nå ja Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Nei, jeg er Hippie Express og har Heathrow, Gatwick, Charles De Gaulle, Orly og Frankfurt. Nå ser jeg at BT har laget en hub i Charles De Gaulle også, så er bare å stålsette seg for mer konkurranse Jeg fortjener det vel etter at jeg invaderte basen hans i Frankfurt Endret 31. oktober 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Ja selvfølgelig, jeg som tulla mellom nickene deres Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Merker du konkuransen nå untouch4ble? har ikke vært pålogget på 2 dager så har en del fly med 24:00 in service. hehe, im gonna take you down bastard! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Hehe, det er bra Hugol Stå på videre. Fortsatt stort potensiale selv med mange selskaper på samme rutene. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Lurer på om jeg skal opprette en focus city i Amsterdam.. Hmm.. Dere som flyr derifra, er det mye konkurranse og lave priser? Edit: Jeg fant et mye bedre alternativ, men sier ikke hvor Endret 31. oktober 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Hehe, det er bra Hugol Stå på videre. Fortsatt stort potensiale selv med mange selskaper på samme rutene. hehe, Skal bli gøy detta! iskald: Vet ikke om du fikk det med deg, men jeg vil gjærne lease noen fly av deg. kan godt tas over PM. God Kveld Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Har nå 762 millioner i banken - noen forslag til hva jeg kan bruke de på? Kommer vel til å opprette en ny base, og trenger da 4-5 Fokker 100 og 6-7 ATP, men det koster ikke mer enn 300M. Innen den tid kommer jeg vel til å nærme meg 1 milliard i banken, så trenger noen gode forslag! Kanskje jeg skal hamstre litt A320-200 og sette inn på de større rutene mine? Eller et par 757 for noen lange ruter til Europa og Sør-Amerika? Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Hold deg vekke fra Sør-Amerika i hvertfall Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Hadde bare blitt et par ruter ned fra Chicago til de største flyplassene, kommer nok aldri til å opprette en base der. Tror jeg skal ha en eller to huber til i USA, og så ligger Asia fremfor meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå