KKake Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Da var alliansen Flying Vikings opprettet. Det her ikke en allianse for å utnytte nye, svake medlemer, heller å hjelpe de litt igang med å lease ut billige fly etter hvert. Har satt en grense på max. 5 ruter ut fra alliansemedlemenes baser, og en uskreven regel er at man ikke skal opprette disse rutene der et alliansemedlem allerede har ruter. Så får jeg bare ønske evt. medlemer velkommen. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Er det noe å hente på å kjøpe seg småejets(typ20sitteplasser) og kjøre de på masse småflyplasser? Altså flyplasser med f.eks 20.000 passasjere osv? Eller er propell tingen? Eller duger fortsatt ATR/Bae best på slike flyplasser? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Propell er nok tingen til små flyplasser ja, med mindre de ligger langt unna. Men fordelen en liten jet har et jo at du kan sette den inn på kanskje to til tre ganger mange ruter som et lite propellfly, men så er det jo prisen da. En AeroHotter koster jo knapt over 1M mens en tilsvarende Gulfstream koster opp mot 10M, om ikke mer. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg kjører ATP til de minste flyplassene. Har et par ruter til noen med <50.000, og det går helt fint. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Samme her. ATR eller ATP for det meste. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Har ATR til en flyplass med ca 100, og tjener nesten 40.000 på den.. Det er penger å hente på småruter også. Ellers vil jeg rette en takk til East Coast Airlines som nylig drepte Heathrow - Atlanta ruten min og sørget for at jeg hadde load på 55% Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg skal om litt sørge for å drepe Hong Kong - Beijing ruten til Magic airlines! BARE VENT HAHAHA! Har også drept Hong Kong - Taiwan ruten til "Tobias airlines". KJENN SMERTEN! Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Det var da ikke meningen at du skulle få 55% load, har freq 0.5 på den du også? Har du det så satt jeg vel prisen likt, med mindre det var et 767 Endret 30. oktober 2010 av saftsus Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Det var da ikke meningen at du skulle få 55% load, har freq 0.5 på den du også? Har du det så satt jeg vel prisen likt, med mindre det var et 767 Slapp av, jeg har fikset opp i den nå Hadde en 757-200 som fløy med freq 1 og hadde en profitt på ca 240.000 Men har nå gjort den om til 0.5 og priset den mye høyere enn deg og har likevel 100% merkelig nok. I samme slengen fikk jeg mange ledige timer på flyet og kan sette opp flere ruter Endret 30. oktober 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
b00n Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Mye nedetid for tiden! Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Du er ikke fremdeles interessert i å lease ut noen fly til meg da iskald? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Mye nede tid i dag, har ikke kommet inn de gangen jeg har prøvd. Tenkte å kjøre inn 6 store fly i trafikk. Men det må vente på seg ser det ut som Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Var da voldsomt med nedetid i helgen, kjipt siden jeg ikke har alverdens annet å finne på Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Pengene renner inn i det minste. Det er da litt gøy Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Link til den europeiske serveren som ikke er nede: http://box3.airlinemogul.com/airlinemogul/ Lenke til kommentar
b00n Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Supert! Takker Lurer på og selge startflyet mitt nå, prøve ihvertfall Begynne og koste med vedlikehold. Når bør man selge egentlig ? Når ett fly er 3,4 eller 5 år ? Endret 31. oktober 2010 av b00n Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Herlig at den serveren funket, bare synd den er voldsomt treg. Men fikk hvertfall bestilt meg en Concorde og opprettet base i Toronto. Har jo bare 6 nye fly å sette opp så. Jeg mener at man ikke bør kvitte seg med flyene før gjennomsnittsalderen nærmer seg 3-4 år, da begynner vel vedlikeholdsutgiftene å bli rimelig høye. Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Ytterligere 3 ATR72-200 er bestilt, som får base på en ubestemt flyplass... Santiago (Chile), Buenos Aires, Sao Paulo Congonhas, hvilken ville dere valgt? Lenke til kommentar
b00n Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Herlig at den serveren funket, bare synd den er voldsomt treg. Men fikk hvertfall bestilt meg en Concorde og opprettet base i Toronto. Har jo bare 6 nye fly å sette opp så. Jeg mener at man ikke bør kvitte seg med flyene før gjennomsnittsalderen nærmer seg 3-4 år, da begynner vel vedlikeholdsutgiftene å bli rimelig høye. Man må close alle ruter før en kan legge flyet til salgs ? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Ytterligere 3 ATR72-200 er bestilt, som får base på en ubestemt flyplass... Santiago (Chile), Buenos Aires, Sao Paulo Congonhas, hvilken ville dere valgt? Ingen. Sør Amerika er kanskje et av de kontinentene som det er svært dårlig muligheter for å tjene penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå