ChristianHA Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Det kan vi vet du. Når jeg tenker meg om kunne jeg tenkt meg 1-2 fly av hver type. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Okay. Sender en PM i morgen regner jeg med, men husk at Fokker 100 tar 24 dager å bestille, mens 757 og A320 tar 48 dager. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Da kunne jeg godt tenke meg å lease noen jets ja Lenke til kommentar
Xquzi Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Hvordan lager jeg Focus city? Får det ikke til, velger utenlandsk, også "lag" , så får jeg error over at jeg ikke har valgt flyplass.. Men får jo ikkenoe valg om det.. : p Synes forresten det er mye konkurranse i Europa , men har snart to Fokker 100, så går vel fremover Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Du må ha 4 gater på den flyplassen du skal lage Focus City av. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Du er nødt til å ha 4 gates ved ditt ønskede nye focus city skal ligge Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Og etter at du har lagd kan du returnere opptil 3 av de. Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Er siden ofte nede? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Irriterende, jeg skulle egentlig lage masse ruter, men fikk ikke gjort det fordi siden gikk ned. Fortsatt ikke oppe igjen, satser på at det er greit når jeg er tilbake fra butikken. Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Har ikke vært oppe på over 3 timer nå, så tviler egentlig på det Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Var visst ikke det. Planene mine om å ta over en flyplass får vente litt, men da får jeg kanskje inn et par fly i mellomtiden. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Da er siden oppe igjen! Her er en liten smakebit på hva jeg holder på med nå; Har 14 ATP igjen, så blir vel en del flygninger. Usikker på om jeg klarer å ta igjen Ragnarok, men vi får se. Endret 30. oktober 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Bestilling på 4 ATR72-200 er lagt inn, de er planlagt å få base i Brasilia. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Sånn! Total Route Profit: €8,388,946 Alt dette fra ORD. Har nå brukt opp tiden på alle flyene også, og sier meg meget fornøyd. Tok sin tid, men nå har jeg fått opp DOCen ganske mye. Nå gjelder det bare å finne en ny flyplass.. Endret 30. oktober 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Lurer på om jeg skal sette opp en allianse jeg, og tilby billig leasing innenfor den. Blir selvfølgelig slik at man ikke kan utnytte de små medlemene, og at man da max kan opprette fem ruter fra alliansemedlemenes baser. Lenke til kommentar
ExizHW Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Ah, så gøy å se at noen andre "spiller" dette! Snuste på det for en stund siden, men kom aldri i gang... Men nå har exiztence airways entret verdenen deres, med base i Ljubljana. Har foreløpig bare ett fly og fire ruter, men kommer mer. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Da er siden oppe igjen! Her er en liten smakebit på hva jeg holder på med nå; Har 14 ATP igjen, så blir vel en del flygninger. Usikker på om jeg klarer å ta igjen Ragnarok, men vi får se. Godt mulig, har ikke fått gjort mye de siste dagene. Tror jeg har rundt 15 fly som står klare. Blir ikke satt i drift før om noen dager når jeg har tid. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Vet ikke om jeg skal kjøpe stort fly eller forsette med fokkerene... :/ Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Hvis de skal inn på ORD har jeg ikke sjans. Ligger på 118 ruter derfra nå, og du har 178. 60 igjen, så har jeg deg! (tenkte ikke på rankingen forresten, det har jeg nok ikke sjans til, men kanskje jeg tar deg igjen på ORD) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå