Hugol Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Da har Air Mortel utvidet seg til Paris Orly! Tjener flesk allerede Så ikke denne før nå! Velkommen skal du være, Orly har vært overraskende fri for konkurranse til du kom nå Edit: Har nå startet en direkterute fra Paris CDG til Seattle. Det betyr at hvis du er stinn av penger kan du fly jorden rundt med hippiene med bare to mellomlandinger/skifte av fly. 777 fra Paris til Beijing, 777 fra Beijing til Seattle og en 777 fra Seattle til Paris igjen Dette er på #1152. Når det snart kommer et par 747 inn, skal jeg starte ruter fra Beijing til Australia og østkysten av USA, samt Paris til Indonesia og Japan! Jo takk Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Nå har jeg startet min første rute over dammen på #1723: London Heathrow - Hartsfield - Jackson Atlanta International Denne har daglig tur-retur, og flys med et 757-200. Profit: €222,811 Endret 28. oktober 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Takk takk Synd jeg bruker opp nesten hele tiden på flyet med den ene ruten. Tjener mindre på det flyet totalt (ca. 320.000) enn på en Shorts 360 som flyr til flyplasser med omtrent 100 pax Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Det er jo gøy uansett da? Tar kvelden jeg. Venter spent på mine to første jets i morgen (Fokker 100) God Natt Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Lange ruter blir mest for moro skyld føler jeg. Men et flyselskap med respekt for seg selv må jo tilby turer til andre verdensdeler Har bestilt en A310-300HGW nå, og har dessuten et par 757 på veg, så det spørs om ikke Move Intl. Skylines kommer med interkontinentale ruter snart. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 På #1152 har jeg en A340 og det par 777 jeg ikke har gjort noe med enda, men i praksis tjener man dritdårlig. Jeg kommer nok ikke til å sette opp noe interkontinentalt med det første, men blir kanskje noe til Sør-Amerika etterhvert. Først skal jeg ta over østkysten med mitt nye arsenal av fly. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Som CEO i SAS Norge A/S vil jeg med stor glede kunne fortelle at SAS har bestilt sitt tiende fly i dag. Flyet er av typen ATR 72-200 med plass til 74 Pax. Itillegg har vi også gleden av å informere om at vi har åpnet rute nr. 40 i dag, dette må selvfølgelig feires. For å feire dette har vi startet opp Star Alliance. Lenke til kommentar
ladrab Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Som CEO i SAS Norge A/S vil jeg med stor glede kunne fortelle at SAS har bestilt sitt tiende fly i dag. Flyet er av typen ATR 72-200 med plass til 74 Pax. Itillegg har vi også gleden av å informere om at vi har åpnet rute nr. 40 i dag, dette må selvfølgelig feires. For å feire dette har vi startet opp Star Alliance. Gratulerer med fly nr 10! Vil også melde min ankomst med Hot Air AS, klar til å hypes som det nye store.. :-) "vi er kanskje et luftslott, men vi er DITT luftslott" som vi bruker å si til aksjonærene.. -Ørjan Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 HAr 8 Boeing 737-200 Adv som er bestillt, lang leveringstid gjør at jeg får de første 8.Mars. Har nå tilsammen 30fly. Morsomt at det kommer flere til verdenen Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 SleipnAir har fire Fokker 100, tre Airbus A320-200 og to Boeing 767-300ER på vei. Lurer på om jeg skal bestille et par ATR 72-er til i løpet av kvelden, som kan settes inn fra Oslo, hvis ikke jeg bare ganske enkelt går for enda et par par Fokker 100. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Åpnet min andre rute her for to dager siden. Har nå en ATP som opererer mellom LAX og Las Vegas, McCarran International. Satser på at det ikke går så altfor lenge før jeg kan ekspandere med en rute til, slik at Great Western kan begynne å tjene penger for alvor etterhvert! Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 hvor mange ruter har dere på f.eks på et ATR fly er 4 for mye ? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 4 er langt fra for mye. Du bør sette opp ruter til flyet ikke har mer tid igjen. Tror jeg har minst 10 ruter på alle ATR'ene. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 4 er langt fra for mye. Du bør sette opp ruter til flyet ikke har mer tid igjen. Tror jeg har minst 10 ruter på alle ATR'ene. Såpass, da tror jeg det blir noen flere ruter senere. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Åpnet min andre rute her for to dager siden. Har nå en ATP som opererer mellom LAX og Las Vegas, McCarran International. Satser på at det ikke går så altfor lenge før jeg kan ekspandere med en rute til, slik at Great Western kan begynne å tjene penger for alvor etterhvert! Du må sette opp flere ruter. Et fly har 24 flytimer i døgnet. Dvs si at du kan bruke det 24 timer i døgnet. De rutene du har på flyet tar vel sikker ca2-3timer av flyet, dette avhenger av hvor lang rutene er. Lei deg flere gates i nærheten og lage ruter til de. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Tipper KongKake er sur på meg nå Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg skal ihvertfall starte base i Paris Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Ja, det er jeg. Du forsyner deg jo selv av de sminst drittflyplassene jo. Men bare vent ... Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Men vær så snill å drit i 100% loadfactor nå da, da vil prissenkinga deres senke profit uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå