Zetheus Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Hva er value oppgitt som? Du får tilbake noe når du skraper det, jeg fikk €150.000 tilbake på et fly til 2 millioner. Husker ikke hva verdien på det var, men tror kanskje det var rundt 3 millioner. Jeg ser først om noen er like dust som meg, og kjøper det. Ligger for salg hvis noen vil ha det, hehe... Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Bratt læreterskel i dette spillet ja.. Får håpe ingen her inne finner på å kjøpe noen av de 20 år gamle 737-ene som ligger på markedet nå Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Bratt læreterskel i dette spillet ja.. Får håpe ingen her inne finner på å kjøpe noen av de 20 år gamle 737-ene som ligger på markedet nå Hysj, jeg selger en av de! Daily Maintenance Costs: € 595,731 That's why. Har heldigvis ca en mill i DOC, så underskuddet er dekket inn i morgen kveld. Endret 20. september 2010 av Zetheus Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Bare husk å skrape det før neste måned starter, du betaler nemlig maintenance costs på flyet selv om det ikke brukes. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Hehehe, Har lyst på litt russisk metall neste gang jeg. Sitter å ser på en antonov kanskje. Evt Tupolev eller Ilyushin. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Bare husk å skrape det før neste måned starter, du betaler nemlig maintenance costs på flyet selv om det ikke brukes. Jepp, det kommer jeg ikke til å glemme... Vil ikke ryke på samme greia en gang til Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Jeg ser først om noen er like dust som meg, og kjøper det. Ligger for salg hvis noen vil ha det, hehe... Tror faktisk du bare bør skrape det med én gang fremfor å håpe på en ny «dust». Ikke verdt det tatt i betraktning at du fremdeles betaler for vedlikehold. Er du heldig blir det ikke verre enn at du betaler for den ekstra tiden; er du ikke, betaler du nok en gang fullt vedlikehold fordi du beholdt flyet inn i en ny måned (slik det er med gateleie). Lenke til kommentar
koots Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 (endret) -2,8M, mot -2, som jeg hadde forrige måned. Usikker på om den utviklingen går riktig vei men... Ifølge finance så skal jeg ha en profit på nesten 1 mill i måneden. Endret 20. september 2010 av koots Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Beholder det en time til og ser. Men ja, frister å skrape det med en gang. Kan risikere å måtte betale maintenance i ettertid. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 -2,8M, mot -2, som jeg hadde forrige måned. Usikker på om den utviklingen går riktig vei men... Ifølge finance så skal jeg ha en profit på nesten 1 mill i måneden. Sammer her omtrent. Skal vente et par dager, så blir det IC til Dubai eller Doha. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 -2,8M, mot -2, som jeg hadde forrige måned. Usikker på om den utviklingen går riktig vei men... Ifølge finance så skal jeg ha en profit på nesten 1 mill i måneden. Du har vel flere gates og kanskje flere fly denne måneden. Det betyr at summen som trekkes fra på én gang ved månedsskifte er desto større (mer i gateleie, mer i vedlikehold). Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Hvis man leser litt rundt på forumet til Airline Mogul, så ser det ut som at utviklerne holder på å lage en bedre formel for vedlikeholdskostnadene. "We have been doing some experimentation concerning the maint fee. What we can tell you are... - The current forumla takes the avg age and the value of the fleet. So even though your avg age has gone down, the value his gone up a lot, so the overall maint is up. - We will be revising the maint formula fairly soon, and hopefully, we will get it right." Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Da har man startet sitt eget flyselskap! Cheap Air Norway (høhø, oppfinnsomt navn), som vil kjøre litt Ryanair-taktikk. Min base er Bergen Lufthavn Flesland (BGO) og min første rute er Flesland - London Stansted med Boeing 707. Spiller på 1152 "FAIR GAME". Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Velkommen skal du være! Hvis man leser litt rundt på forumet til Airline Mogul, så ser det ut som at utviklerne holder på å lage en bedre formel for vedlikeholdskostnadene. "We have been doing some experimentation concerning the maint fee. What we can tell you are... - The current forumla takes the avg age and the value of the fleet. So even though your avg age has gone down, the value his gone up a lot, so the overall maint is up. - We will be revising the maint formula fairly soon, and hopefully, we will get it right." Har selv bare sett en innrømmelse om at formelen er «flawed», men ingen tegn til snarlig bedring. Dette derimot var mer fornøyelig lesning. Håper det skjer snart, og at det blir bra! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Takker! Ser ut som om min første rute er win med 100% load! Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Snart kan jeg joine denne verden, kommer til å ha base på Keflavik, og kjøre ruter over dammen. Icelandair. kommer til å kjøre københavn og JFk. I begynnelsen. Endret 20. september 2010 av bigggan Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Kl. 16 i morra ettermiddag får jeg levert direkte fra produsent et eksemplar av følgende fly: Aircraft Name Seats Cargo Speed Range Withdr. Cockpit Cabin TT Price Engines Fuel Usage ========================================================================================================================================== VardaxServ-Aero Hotter 19 0 143 863 2008 2 1 0.15 €1,258,110 P&WC PT6A-135 27.00 Er det noen som har lyst på et veldig prisgunstig fly for snarlig utvidelse i oppstartsfasen så er det da til salgs. Nypris (som over), og da får du det levert umiddelbart istedenfor å måtte vente 24 spilldager (1 døgn) på konstruksjon og levering. Interesse kan postes her eller PM i spillet (HelveticAir). God natt. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Jeg føler alle kommer til Køben! Burde valgt base et annet sted, nå blir det masse konkurranse på Keflavikruten min. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Jeg føler alle kommer til Køben! Burde valgt base et annet sted, nå blir det masse konkurranse på Keflavikruten min. Det er det som er baksiden av å starte i en major hub. Du har en haug av passasjerer og ta av, men det er mye konkurranse. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Kjedelig å måtte vente for å kjøpe seg et longhaul fly. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå