Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, det er vi 2 som konkurrere litt Hugol, etter at jeg opprettet en base i Zurich. Anbefaler deg en ny base i nærheten. Tyskland/Frankrike. Så kjøper du nye fly å lager ruter til alle gate's du allerede leier:)

Tror forresten også det er mye potensiale i USA enda.

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar

Konkurranse er morsomt det, men ikke når du må sette ned prisen med 100 euro for å få full load igjen. (Ja, snakker om dere, Ragnarok og East Coast)

Det kom jo fra rett person, jeg måtte ned veldig mye da du kom med ruter x2 frequency til jfk. Det at vi har 100 euro forskjell på LAX er jo fordi vi har over dobbelt så store fly

Sjønner heller ikke hvorfor absolutt skal ha 100% load til enhver tid, er snakk om kanskje et par hundre euro.

*edit*

Har også lagt ut en VardaxServ-Aero Hotter for salg til 1M

Endret av saftsus
Lenke til kommentar

Konkurranse er morsomt det, men ikke når du må sette ned prisen med 100 euro for å få full load igjen. (Ja, snakker om dere, Ragnarok og East Coast)

Det kom jo fra rett person, jeg måtte ned veldig mye da du kom med ruter x2 frequency til jfk. Det at vi har 100 euro forskjell på LAX er jo fordi vi har over dobbelt så store fly

Sjønner heller ikke hvorfor absolutt skal ha 100% load til enhver tid, er snakk om kanskje et par hundre euro.

*edit*

Jeg måtte gå ned med 100 euro på mine billetter for å få full load igjen etter at dere kom med A320 på småruter. Dessverre er spillet lagt opp til at man tjener best med 100% load, og ikke mindre. Jeg er her for å tjene mye penger og bygge et solid selskap, og det lønner seg aldri å la flyene stå på bakken. Da utnytter man selvfølgelig alle muligheter man har, og for meg ble det 2x og 1.5x frequency på to små ruter.

Og nyheter;

Har nå fått levert 5 ATP, og ytterligere 10 til er på vei. Kommer også 2 Fokker 100.

Lenke til kommentar

*edit*

Jeg måtte gå ned med 100 euro på mine billetter for å få full load igjen etter at dere kom med A320 på småruter. Dessverre er spillet lagt opp til at man tjener best med 100% load, og ikke mindre. Jeg er her for å tjene mye penger og bygge et solid selskap, og det lønner seg aldri å la flyene stå på bakken. Da utnytter man selvfølgelig alle muligheter man har, og for meg ble det 2x og 1.5x frequency på to små ruter.

Og nyheter;

Har nå fått levert 5 ATP, og ytterligere 10 til er på vei. Kommer også 2 Fokker 100.

Feil, faktisk tjener man veldig ofte bedre på ca 99% faktisk. Dog har jeg selv satt alle til 100 for å lettere holde oversikten, samt at det ser penere ut:)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...