untouch4ble Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Juks og bedrag, dette er like ille som prissamarbeid. Blir tatt opp i Europeiske konkurransetilsynet førstkommende fredag klokken 12. :!: 2 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Er svært lei av konkurransen i Europa. Tror kanskje jeg velger å re-sette meg. Er det tøff konkurranse i Amerika? evt. hvilke andre kontinenter? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Hehe, det er vi 2 som konkurrere litt Hugol, etter at jeg opprettet en base i Zurich. Anbefaler deg en ny base i nærheten. Tyskland/Frankrike. Så kjøper du nye fly å lager ruter til alle gate's du allerede leier:) Tror forresten også det er mye potensiale i USA enda. Endret 27. oktober 2010 av untouch4ble Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Tja, konkurransen på østkysten begynner å bli stor, men er vel fortsatt et par gullgruver igjen der. Bare hold deg unna Hartsfield - Atlanta Intl. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Var du som var LiveStrong ja! Faen heller. Hadde liksom brukt 10 min på å charge loadfactoren, men nei da. Endret 27. oktober 2010 av Hugol Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ikke gi opp så fort Hugol, du har jo over 10 fly? Du tjener jo fortsatt på rutene dine, jeg satte ned prisen ca 1 euro på de fleste ruter sånn at vi hadde lik pris på de fleste rutene, og jeg hadde 100% load. Etterhvert blir de stabil på 100% for begge. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hm. Akuratt nå, ser jeg ut som avataren din haha Usikker på hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Syns det er morsomt med konkurranse. Vært kjedelig hvis man har vært alene i verden også. Endret 27. oktober 2010 av untouch4ble Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Konkurranse er morsomt det, men ikke når du må sette ned prisen med 100 euro for å få full load igjen. (Ja, snakker om dere, Ragnarok og East Coast) Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Da var et nytt ATR og fokker 100 bestillt, atr skal brukes til resten av småflyplassene i spania, mens fokker skal ut til canaria øyene Begynner å ta seg opp. Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Konkurranse er morsomt det, men ikke når du må sette ned prisen med 100 euro for å få full load igjen. (Ja, snakker om dere, Ragnarok og East Coast) Det kom jo fra rett person, jeg måtte ned veldig mye da du kom med ruter x2 frequency til jfk. Det at vi har 100 euro forskjell på LAX er jo fordi vi har over dobbelt så store fly Sjønner heller ikke hvorfor absolutt skal ha 100% load til enhver tid, er snakk om kanskje et par hundre euro. *edit* Har også lagt ut en VardaxServ-Aero Hotter for salg til 1M Endret 28. oktober 2010 av saftsus Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Fordi 100% ser finere ut enn 98.95%. Men hvilket long haul -fly anbefaler dere meg? Tenker på en 767-300ER. Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hva om du tjener bedre på 98.95% da? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Tja, sånn har jeg faktisk aldri tenkt på det. Ble forresten en 767-300ER på meg. Kommer vel i rute i løpet av søndagen. Endret 28. oktober 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Konkurranse er morsomt det, men ikke når du må sette ned prisen med 100 euro for å få full load igjen. (Ja, snakker om dere, Ragnarok og East Coast) Det kom jo fra rett person, jeg måtte ned veldig mye da du kom med ruter x2 frequency til jfk. Det at vi har 100 euro forskjell på LAX er jo fordi vi har over dobbelt så store fly Sjønner heller ikke hvorfor absolutt skal ha 100% load til enhver tid, er snakk om kanskje et par hundre euro. *edit* Har også lagt ut en VardaxServ-Aero Hotter for salg til 1M Jeg måtte gå ned med 100 euro på mine billetter for å få full load igjen etter at dere kom med A320 på småruter. Dessverre er spillet lagt opp til at man tjener best med 100% load, og ikke mindre. Jeg er her for å tjene mye penger og bygge et solid selskap, og det lønner seg aldri å la flyene stå på bakken. Da utnytter man selvfølgelig alle muligheter man har, og for meg ble det 2x og 1.5x frequency på to små ruter. Og nyheter; Har nå fått levert 5 ATP, og ytterligere 10 til er på vei. Kommer også 2 Fokker 100. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Konkurranse er morsomt det, men ikke når du må sette ned prisen med 100 euro for å få full load igjen. (Ja, snakker om dere, Ragnarok og East Coast) Det kom jo fra rett person, jeg måtte ned veldig mye da du kom med ruter x2 frequency til jfk. Det at vi har 100 euro forskjell på LAX er jo fordi vi har over dobbelt så store fly Sjønner heller ikke hvorfor absolutt skal ha 100% load til enhver tid, er snakk om kanskje et par hundre euro. *edit* Har også lagt ut en VardaxServ-Aero Hotter for salg til 1M Jeg måtte gå ned med 100 euro på mine billetter for å få full load igjen etter at dere kom med A320 på småruter. Dessverre er spillet lagt opp til at man tjener best med 100% load, og ikke mindre. Jeg er her for å tjene mye penger og bygge et solid selskap, og det lønner seg aldri å la flyene stå på bakken. Da utnytter man selvfølgelig alle muligheter man har, og for meg ble det 2x og 1.5x frequency på to små ruter. Og nyheter; Har nå fått levert 5 ATP, og ytterligere 10 til er på vei. Kommer også 2 Fokker 100. Feil, faktisk tjener man veldig ofte bedre på ca 99% faktisk. Dog har jeg selv satt alle til 100 for å lettere holde oversikten, samt at det ser penere ut:) Endret 28. oktober 2010 av MrLG Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Varierer, iblant tjener jeg mer på 99%, men ofte er 100% lønnsomt. Uansett er 100% "bedt", da ser du hvor du har tapt kunder. 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Konkurranse er morsomt det, men ikke når du må sette ned prisen med 100 euro for å få full load igjen. (Ja, snakker om dere, Ragnarok og East Coast) Get your ass over to Europe! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 To Airbus A320 er på vei Asiana begynner å bli relativt stort i Asia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå