Henrik C Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Bruker nok? Du trenger 4 stk for å opprette basen, etter det kan du gå ned til færre gates dersom du ikke har behov for alle. Lenke til kommentar
Makri Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Kan du resette meg? starta feil, ikke en veldig bra startposisjon fant jeg ut Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Sitter her å tenker på om jeg skal kjøpe Airline Simulation. Noen her som har prøvd det? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har tenkt til å lage meg en ny focus city i Athen, men hvordan lager man focus cities? Må jeg virkelig kjøpe 4 nye gates i Athen for å lage den? Burde jeg ha alle de flyene for de fire gatsene klare da? Hvordan er det dette foregår? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Du må ha 4 gates i Athen ja, også velger du "Create Focus City". Tre av de fire gatesa kan du gjøre hva du vil med etterpå. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Kommer to Fokker 100 inn i morgen, og litt etterpå kommer 3 ATP. Regner med at jeg setter inn alt på østkysten fra Boston og New York La Guardia. Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Men please ikke sett freq høyre en 1 denne gangen da.. du har en med 1.5 og en med 2 fra La Guardia til JFK Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Gjør normalt ikke det, men jeg gidder ikke å ha 40 minutter dødtid på flyet som jeg ikke får gjort noe med pga turn time. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 HVem er det som kaller seg for World Travel og kjører 2x fly på denne ruten? Abu Dhabi International [AUH/OMAA] - King Khaled International [RUH/OERK] Duh skhal bløøøh Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Er fornøyd så lenge jeg har under en time dødtid jeg. Btw, SleipnAir er stolte av å kunne presentere den nye ATR 72 - TELEPORT. I tilegg til å fly som et vanlig fly, kan det nemlig teleportere seg fra en flyplass til en annen. Endret 26. oktober 2010 av KongKake Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Du får jo mer penger av å fly til en liten flyplass i nærheten av la guardia enn x2 til jfk Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Naturligvis, men når flyet har turn time på over 0.50 og du ikke har nok tid igjen må man fylle opp. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Kan du resette meg? starta feil, ikke en veldig bra startposisjon fant jeg ut Star Alliance? Done! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Da begynner jeg å kjøpe Fokker 100(eller den nye 737) for den store gullmedalje. Oppretter vel ca 60 Fokker100 ruter de nærmeste dagen. I tillegg tenker jeg å opprette en base på et annet kontinent, men har satt det på is enn så lenge. Har fortsatt holdt meg til småflyplassene, men skal bevege meg mere mot Paris, London og Amsterdam flyplassene med Fokkerene mine. Har 4 baser i sør europa nå, så nå kommer det penger inn. Endret 26. oktober 2010 av untouch4ble Lenke til kommentar
RichardNoname Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hvilken motor bruker/kjøper dere på ATP'ene deres? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Den med lengst rekkevidde. Lenke til kommentar
RichardNoname Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Den med lengst rekkevidde. Ok. Men er det noe forskjell på de to siste/nederste i listen? Jeg kan ikke se noen forskjell, men overser jeg noe? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg kjøper den billigste ATP'en, det er jo fullstendig bortkastet med så lang rekkevidde i Europa uansett. Den billigste har også marginalt høyere hastighet, så hvis du ikke planlegge å fly lange ruter med propellflyet så er den faktisk bedre enn de to dyrere (som er identiske, bortsett fra navnet på motoren). For lange ruter har man jo uansett jets Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg tar også den billigste med lav range, enkelt å greit fordi det ikke lønner seg med turboprop på lengre ruter. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg syns det er kjekt å ha jeg, selv om den bare går på korte ruter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå