KKake Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 KJipt ... Nå hadde jeg et håp om at jeg slapp å miste alle rutene min fra Luton ... Da gidder jeg ikke legge ned basen der, enda hvert fall. Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Det hadde jo vært teit om man beholdt rutene da... Hadde ikke vært mye vits i maksgrense på baser da. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 For så vidt sant det ... Bare angrer på at jeg etablerte base i Luton, men gidder ikke legge den ned. Får bare la den leve til jeg trenger den "basesloten". Btw, fett rutekart eller? Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Er grisefett med rute over nordpolen btw KongKake, hvorfor senker du prisen med 10? Det holder vel om du ligger 1 under meg så har du 100% loadfactor Endret 26. oktober 2010 av saftsus Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Tar tid å sette opp ruter til 10 nye ATR fly, i tillegg er jo siden ned med jevne mellomrom. Begynner endelig å få ruter utenfor Italia. Har herja i Frankrike og Tyskland i dag. Haha, drømte i natt at det var ca 5 flyplasser på over 1mill i Tyskland, skjønte ikke hvordan jeg da skulle ta over markedet der. MARERITT Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Hvem er Magic Airlines? Du vil ha konkurranse på Guangzhou - Hong Kong ser jeg. Konkurranse it is... Lenke til kommentar
RichardNoname Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 #1152: Richard Noname Airlines har gått til innkjøp av et Valsan 727-200RE. Med hastighet på 514, 189 seter og range på 2,644 er det usikkert om dette flyet kommer til å bli satt inn i USA eller Europa. Europa er sterkt trafikkert som det er, og her har flyselskapet allerede en concorde, en 707-120 og tre Fokker 100. #1723: Her har selskapet sin spede oppstart med base (også her) i Wien og venter fortsatt på å få utvidet flyparken med et ekstra fly, for å få litt fortløp inntektene. Nytt fly vil antagligvis bli anskaffet i neste måned (spilltid). Lenke til kommentar
MagicSpeed Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 @Mchansern: har lurt på når du skulle begynne å sette ned prisen på Guangzhou - Hong Kong Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 @Mchansern: har lurt på når du skulle begynne å sette ned prisen på Guangzhou - Hong Kong Ikke bare satt jeg ned prisen. Jeg satt også inn en skikkelig luftbuss. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Noen dager(0,2) gammel gulfstream til salgs. Endret 26. oktober 2010 av bigggan Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Er grisefett med rute over nordpolen btw KongKake, hvorfor senker du prisen med 10? Det holder vel om du ligger 1 under meg så har du 100% loadfactor Ikke nødvendigvis. Prøver å senke prisen minst mulig, men om f.eks du har en Fokker 100 med 119 seter og jeg har en med 122 seter, så må jeg senke prisene enda mer. Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Koster alle hubene det samme å bygge? Prøvde meg å lage en i Atlanta, men manglet en del mill. Vil det koste mindre å lage en i f.eks Boston? Edit: Har rundt 15 mill. Endret 26. oktober 2010 av ChristianHA Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Er grisefett med rute over nordpolen btw KongKake, hvorfor senker du prisen med 10? Det holder vel om du ligger 1 under meg så har du 100% loadfactor Ikke nødvendigvis. Prøver å senke prisen minst mulig, men om f.eks du har en Fokker 100 med 119 seter og jeg har en med 122 seter, så må jeg senke prisene enda mer. Aha, da så Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Koster alle hubene det samme å bygge? Prøvde meg å lage en i Atlanta, men manglet en del mill. Vil det koste mindre å lage en i f.eks Boston? Edit: Har rundt 15 mill. Hub = 4x gater og 60x gateleie. Kommer altså ann på hvor mye gaten koster på stedet. Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Hva mener du med 60x gateleie? Tror ikke jeg betaler det på min nåværende. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Engangseløp for å opprette en hub er 60x gateleie. Etter det er det bare vanlig leiepris. En hub i Atlanta vil koste deg 350.000 x 60 = 21mill. Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Glimrende, trodde at jeg måtte betale 60x gateleie hver måned nå jeg. Bør jeg gå for Boston Logan eller Dulles? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Jeg ville prøvd meg på Washington jeg. Er jo et par flyplasser rundt, og er så godt som null trafikk fra Reagan. http://www.airlinemogul.com/airlinemogul/view_airport.php?id=267 Endret 26. oktober 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Hei. Da begynner jeg å klatre meg sakte, men sikkert oppover på lista, med mine to nye ATP BAe i luften. Dette er altså rute nettet mitt. Tror det var IskaldCola som anbefalte meg å lage ruter ved alle flyplasser med pax fra 15.000.000 - 100.00 PAX. Skal jeg fortsette å bestille småfly som BAe eller Dash 8 for så å lage ruter ved nettopp disse flyplassene eller kunne det vært en ide og allerede lage en ny hub. Syntes det er veldig tøff konkurranse i Europa nå! Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Hva skjer hvis du ikke bruker nok gater på den nye basen din? Har kun to fly plassert på Boston, så får ikke brukt alle gatene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå