KKake Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Det å faktisk ha en base i Antarktis er verdt 4000 i minus daglig. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Har joina en ny server, 1735. Har laget min egen utgave at det østerikske InterSky, base i Wien og sålangt ruter til de fleste store europeiske flyplassene. Blir vel utvidelse til USA eller Asia etterhvert! Mangler fire tokens, så kan jeg joine diskusjon sin verden også. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Har joina en ny server, 1735. Har laget min egen utgave at det østerikske InterSky, base i Wien og sålangt ruter til de fleste store europeiske flyplassene. Blir vel utvidelse til USA eller Asia etterhvert! Mangler fire tokens, så kan jeg joine diskusjon sin verden også. Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Er samme server som meg det faktisk. Lenke til kommentar
RichardNoname Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Da har jeg joinet serveren il HW og lagt meg inn i databasen. Er det noe mer jeg skal gjøre? betale noen noe? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Da har jeg joinet serveren il HW og lagt meg inn i databasen. Er det noe mer jeg skal gjøre? betale noen noe? Nei, betalingsrunden er ferdig for en stund siden, nå er den åpen for alle. Bare til å sette opp ruter og kjøre på Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Da har jeg joinet serveren il HW og lagt meg inn i databasen. Er det noe mer jeg skal gjøre? betale noen noe? Nope, lykke til Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Det å faktisk ha en base i Antarktis er verdt 4000 i minus daglig. Ja! Helt enig Litt subsidier må til, akkurat som alle småflyplassene i Norge som subsidieres med penger fra de store Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Et kvikt spm. Er det mulig å anvende et fly på en rute til la oss si Korsika, og så bruke det fra korsika til et annet stoppested? eller er jeg da nødt til å lage hub på koriska? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Et kvikt spm. Er det mulig å anvende et fly på en rute til la oss si Korsika, og så bruke det fra korsika til et annet stoppested? eller er jeg da nødt til å lage hub på koriska? Nei, med mindre du tenker å fly det fra Korsika til en annen av basene dine. Hvis du Har base i A og flyr til Korsika, så kan du sette opp en rute med det samme flyet fra Korsika til en hub B. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Det går dessverre ikke, men du kan ha et fly som går Base A - Korsika - Base B. Det går helt fint, har lagt opp til en del rundturer på en annen verden. Flyr vel gjennom 7-8 flyplasser. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Det å faktisk ha en base i Antarktis er verdt 4000 i minus daglig. Ja! Helt enig Litt subsidier må til, akkurat som alle småflyplassene i Norge som subsidieres med penger fra de store Akkurat det jeg tenker med mine ruter i USA, de er der kun for å subsidere mine småruter i Norge. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Takk til dere begge Henrik og IskaldCola! Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Det å faktisk ha en base i Antarktis er verdt 4000 i minus daglig. Har lekt med tanken jeg også. Hvilke andre kreative baser kan lages? Finnes det flyplass på Jan Mayen eller Bouvetøya...? Hmmm Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Jan Mayen har en "flyplass", ICAO: ENJA. Den er dessverre ikke med i Airline Mogul.. Ellers kan du jo starte long haul til sydpolen, grønland, mongolia eller en ensom øy langt ute i havet et sted Edit: Og det er selvsagt plass til deg på sydpolen også Endret 25. oktober 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Har ingen fly i spillet som takler EORD - ZZZZ eller andre ruter til USA.... Edit: Feil ICAO Endret 25. oktober 2010 av Zetheus Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) En flyplass mitt i atlanteren som heter ASI/FHAW Endret 25. oktober 2010 av bigggan Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Og der var man lei av å knote med load factor igjen. Det er noe alvorlig galt med dette spillet når det blir så stor fokus på dette. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Er det mulig å stenge en base uten å miste alle rutene? Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Du må legge ned alle rutene du har fra basen før du legger ned basen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå