Henrik C Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Personlig ville jeg nok gått for 3x Fokker 100 med 1850 nm i range, men det er nå bare meg. Jeg har to Fokker 100 og en Dassault Mercure i bestilling nå, lurer litt på om jeg skal bestille en ATP for å støvsuge ytterligere rundt flyplassene. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 Asiana Pacific har nå 2x Airbus A320 i bestilling. -Vi har gode kontakter på Airbusfabrikken, og de kunne gi oss et bedre tilbud enn Boeing sier direktør Chang Li Yang. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Nå (en time) ankommer Air Mortel's siste ATR 72 - 200. Samtidig har selskapet i dag bestilt 2 BAe ATP. Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Har akkurat bestilt to MD-87 Executive for å betjene de høyt etterspurte rutene til JFK og Atlandta Hartsfield. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Har et spørsmål. Når jeg skal sette inn nye ruter for et fly og bruker gate search, er det noe metode jeg kan gå tilbake til siden med gates uten å måtte resende siden og komme helt tilbake til starten? Så utrolig irriterende! Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Du kan jo heller bare åpne gatesene på de flyplassene du vil se på i nye faner? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Nå har jeg åpnet to ruter på sydpolen, og var ikke måte på så mye penger det var å hente der! Et av de mest økonomiske flyene jeg fant med nok rekkevidde, Grumman G73T Mallard, tjener nå voldsomme €-4,074 på rutene fra Davis Station til Mirny Station og Jack F. Paulus Skiway. Så det er bare å komme til Antarktis folkens! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Haha, fantatisk! Siden det er så mye å hente der nede, hva sier du til om SleipnAir også oppretter en base der? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Som sagt, det er bare til å komme! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Haha, nei, tror nok jeg står over. Du kan jo forresten kjøpe en Gulfstream IV som kan forbinde Antarktis med Sør-Afrika? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Lurer på å opprette en focus city i Australia med tiden, og så sette inn en business-jet eller noe sånt til sydpolen. Nå er de jo stuck der nede Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Er det noen som kunne tenke seg å lage en egen diskusjon.no verden? Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Det har vi allerede gjort, verden nr 1723 Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Er det noen som kunne tenke seg å lage en egen diskusjon.no verden? Lest førstepost? Vi har nylig startet på en egen verden, den heter PW #1723 HW. Bare til å joine! Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Joda, har lest den, men tydeligvis ikke godt nok Tom for tokens akkurat nå, og uansett er det jo kjipt når alle dere andre har holdt på såpass lenge. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 Har bare holdt på litt over en uke Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hvorfor må alle holde på i Europa?!? Gjør meg gal. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Nå har jeg åpnet to ruter på sydpolen, og var ikke måte på så mye penger det var å hente der! Et av de mest økonomiske flyene jeg fant med nok rekkevidde, Grumman G73T Mallard, tjener nå voldsomme €-4,074 på rutene fra Davis Station til Mirny Station og Jack F. Paulus Skiway. Så det er bare å komme til Antarktis folkens! I tried to warn you! På en annen server med full world satt jeg opp en base nede på sørpolen. Anbefales IKKE, klarte ikke å tjene penger på den. Beste jeg kom til var €-200.. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 @ Henrik C: Jadda, jeg vet.. Men tenkte at siden jeg hadde et bittelite fly så måtte det gå bra. Men med 0,5-frekvens og €4 og €8 i pris, så er det ikke så lett å tjene penger. Hvertfall ikke når flyet tar 10 pax Uansett, -4.000 er jo ingenting, så tar det ikke så tungt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå