saftsus Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Nå har jeg vel ikke akkurat det da siden jeg har satt prisen på et likt nivå med deg. Det er en grunn til at du har 100% load og jeg ikke har det Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) @KongKake: Skjønner ikke hva du skulle til USA etter, som er så interessert i Norge. Og skal du være over hele verden forsvinner fort basekvoten din. Endret 24. oktober 2010 av TrondH86 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Nå har jeg vel ikke akkurat det da siden jeg har satt prisen på et likt nivå med deg. Det er en grunn til at du har 100% load og jeg ikke har det Tja, ble passe irritert når en haugevis av mine ruter mistet load ... Men bra at du er gentleman nok til å la meg få være bossen på Hartsfield. TrondH86: Stormanngalskap, det å prøve ut noe nytt og det å skaffe stabile inntekter for drift i Norge er grunnen til at jeg valgte USA til å starte med. Men dreit meg litt ut i og med at baser utenfor Nord-Amerika bruker opp 2 baser ... Men kan fortsatt etablere 5 baser til utenfor N-Amerika, og vurderer å stenge ned Luton da den ikke var så suksess. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Forøvrig er jeg med i Private World #1735, hvsi noen vil joine Hei. Hvor langt har dere kommet? Har lyst til å være med i en world til så jeg har litt mer å gjøre Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Spillet startet kl 9 i kveld Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Spillet startet kl 9 i kveld Blir gjerne med jeg! Trengs det passord? Edit: Ser ikke ut som en server for meg Men du får ha lykke til! Må spørre om en ting! Klarte å bestille en ATR 72 - 200, men plutselig gikk det opp for meg at jeg heller skulle valgt en BAe ATP. Spiller det egentlig noe rolle? 10 i fuel forskjell og går i tillegg saktere med færre seter. Hva skal jeg gjøre? Endret 24. oktober 2010 av Hugol Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hvorfor ser det ikke ut som en server for deg? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Må spørre om en ting! Klarte å bestille en ATR 72 - 200, men plutselig gikk det opp for meg at jeg heller skulle valgt en BAe ATP. Spiller det egentlig noe rolle? 10 i fuel forskjell og går i tillegg saktere med færre seter. Hva skal jeg gjøre? Bestilt er bestilt. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Det er sant. Var det en stor feiltabbe av meg? Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Det er sant. Var det en stor feiltabbe av meg? De er ikke -så- ulike at det byr på problemer. ATR 72-200 har lenger range som gjør den noe dyrere. De 2 mill mer flyet koster tjener du fort inn uansett, og tabben er fort glemt. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Enkelte har kommet over milliarden ja, nice. Ligger vel på 300mill enda jeg. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Det er sant. Var det en stor feiltabbe av meg? De er ikke -så- ulike at det byr på problemer. ATR 72-200 har lenger range som gjør den noe dyrere. De 2 mill mer flyet koster tjener du fort inn uansett, og tabben er fort glemt. Sant så Sant! God natt folket Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Da var mitt 3 ATR 72-200 bestillt Begynner å komme seg i madrid nå Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 SleipnAir har nå bestilt en Gulfstream IV som skal settes inn på ruten Trondheim Værnes - Point Hope i Alaska. Rutens eneste formål er å gå over Nordpolen. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 SleipnAir har nå bestilt en Gulfstream IV som skal settes inn på ruten Trondheim Værnes - Point Hope i Alaska. Rutens eneste formål er å gå over Nordpolen. Med andre ord - det er nå mulig å fly fra Chicago til Hell med Flight RAA 666, for så å returnere over nordpolen. I like it! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 Asiana Pacific gjør det nå svært godt om dagen, og skal utvide i løpet av de neste måneder (in game). En Airbus er klar om 24 dager og de fikk levert sin første Dassault Mercure for to dager siden. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Er virkelig ATR/BAe flyene man tjener mest på? Finnes det erstattere som man kan bruke? Det er vel sikkert en grunn til at de ikke brukes i virkeligheten? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 SleipnAir har nå bestilt en Gulfstream IV som skal settes inn på ruten Trondheim Værnes - Point Hope i Alaska. Rutens eneste formål er å gå over Nordpolen. Med andre ord - det er nå mulig å fly fra Chicago til Hell med Flight RAA 666, for så å returnere over nordpolen. I like it! Ja, vi får innføre et samarbeid på spesialrutene til/fra Trondheim. Vi kan la amerikanerne møte Satan og Julenissen på samme dag. Ruten vil forresten få rutenummeret SLA 2412. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Er virkelig ATR/BAe flyene man tjener mest på? Finnes det erstattere som man kan bruke? Det er vel sikkert en grunn til at de ikke brukes i virkeligheten? Det har sine grunner i spillet. Flyenes pris er utregnet på grunnlag av PAX, range, speed og flueluse, samt turntime. Dette gjør f.eks store buisnessfly som Boeing 737 Corporate Buisness Edt. ganske billig sammenlignet med en vanlig 737, på grunn av forskjellen i PAX. ATR/BAe er gode fly til korte ruter til mindre flyplasser, prisen på flyene sett i sammenheng. Lengre ruter til større flyplasser er mer økonomisk å traffikkere med større fly naturligvis. Spillet tar heller ikke hensyn til hvor moderne fly er og hvor økonomisk de er å drive. Ei heller at mellom to store flyplasser er det egentlig gode penger å tjene på mange daglige avganger. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ja da vet jeg det Da brukte jeg pengene på 10 nye ATR fly, i stedet for 1 stort fly. Så får jeg leke meg med store fly senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå