Hugol Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Har du kun et fly fra før? Fokker 100 er såpass dyr at det kan være lurt å sette opp flere ATR/ATP for å øke inntjeningen, slik at du ikke trenger å vente en dag for å få råd til F100. Når du først får en Fokker, så kan du bruke den i stedet for ATR'en på alle de større rutene. Jeg er nokså sikker på at du ville tjent vel så mye om du satt opp ATR'en på en haug med ruter med veldig kort avstand fra Zurich. Det er det jeg har gjort med turboprops'ene mine, nemlig satt dem opp til å fly til flyplasser under 500nm, og med færre pax enn 1-3M. Så kan du bruke Fokker til større ruter, og enda større fly til de største når du får råd til det. Appriciate it! Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Ragnarok Airlines har nå opprettet direkterute fra USA til Sandane og Trondheim/Værnes/Hell. En 737 Buisness Jet traffikkerer ruten, og selskapet lever endelig opp til sitt navn og rykte. Prisen er dog ganske stiv for en enveisbillett til Hell... God tur! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Da har Asiana Pacific lagt inn en ordre på en Airbus A320. Selskapet venter nå på en Dassault Mercure og en Airbus A320. Disse skal ta over for Fokker 100 på de tunge rutene, og Fokkerne skal settes inn på noen litt mindre ruter. Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Har akkurat begynt med dette spillet selv. Ble med i en PW hvor du fikk 5 mill Euro og 4 A320 å starte med. Har base i Stavanger og satser på at jeg klarer å lage en internasjonal hub derfra. Vet dere om passasjerantallet for hver flyplass er det samme hele tiden? Eller kan man "lage om" mindre flyplasser til å bli store huber? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Det er nok det samme hele tiden dessverre. Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Må si det var litt skuffende. Får skaffe meg en ny hub etterhvert da. Ellers noen tips til verdesnherredømme? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Da har Air Mortel klatret opp på rankinglisten ikveld! Selskapet er nå verdsatt til € 56,906,215 og har passert Dwight K Schrute Airlines ogDivine skies på listen! Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Begynner å bli tendenser til hard konkurranse i Europa nå! For evt. nye spillere så vil jeg anbefale dere å starte i USA eller Asia, det er veldig få der. Ellers så har Hippie Express laget Focus city i Davis Station, og får i morgen inn en Grumman G73T Mallard som skal trafikkere rutene til Jack F. Paulus Skiway og Mirny Station. Ønsker alle forskere på sydpolen velkommen inn i den varme hippiefamilien. Siden det ikke finnes fly som rekker fra Paris til Davis Station, så må de klare seg med flyginger rundt på sydpolen enn så lenge. På sikt blir det laget en base i Sør-Amerika eller Afrika slik at de kan komme seg bort fra isødet Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Tror du kommer til å tape en del på rutene der nede. Prøvde meg med et fly med 68 seter, og det gikk ikke bra. Kunne kanskje fungert bedre med et mindre fly, men er generelt veldig lite å hente der. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hadde det i bakhodet, så jeg fant det mest økonomiske flyet med nok rekkevidde som var mulig å oppdrive. 10 seter, 191 speed, 1611 range, 0.08 turn time, 67 fuel usage. Får se hvordan det går, men taper uansett ikke mye på å legge ned hvis det går elendig Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Absolutt ikke, er jo ikke mer enn 3 millioner for å opprette basen, 1.5M for flyet, research fee og gateleie (cirka), og maintenance er det ikke noe å snakke om. Regner med at du klarer å tjene inn 4.5M på under en time. Ny base opprettet fra La Guardia, tror jeg beveger meg bort fra vestkysten en stund nå, og fokuserer heller på østkysten. Litt mindre spredning, og det er veldig kjekt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Hong Kong går så det suser, og de to "store" jetflyene som kommer inn nå, skal settes inn på tunge ruter som bl.a Shanghai og Bangkok. Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Forresten, hvor mange Worlds kan man være med i? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Forresten, hvor mange Worlds kan man være med i? Så mange man vil tror jeg, så lenge man har tokens til det Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Forøvrig er jeg med i Private World #1735, hvsi noen vil joine Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Vurdere kjøpe Boeing 727-200 Adv, anbefales flyet? Finnes det bedre alternativer? Tenkte på storflyplass ruter Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Har kjøpt et par 727-200 Adv på en annen verden som er i 1975, og bestilte 8 til for et par timer siden. Fine fly med god rekkevidde og godt med plasser, men hvis vi snakker om #1723 her ville jeg gått for Airbus A320-200. Bedre rekkevidde, så godt som like mange plasser, noe tregere men billigere. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Takk for råd. Skal tenke litt mer på det. Herregud, åssen greier dere som har 50+ i fly og holde prisene oppdatert? Helsikes mange ruter man må øke(evt ned, men lettere å se) prisene på hele tiden. Redd jeg må sykmelde meg her for å få tid til dette Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Altfor dyrt etter min smak. Da heller 757 i den prisklassen, eller gå ned til A320-200. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 East Coast Airlines har visst gått rett i strupen på SleipnAir ved å etablere base på Hartsfield - Jackson Atlanta ... Men SleipnAir vil yte sterk motstand , slik en ekte viking ville gjort. Vi har forsåvidt også etablert en base på Trondheim Værnes som sammen med Oslo Gardermoen vil betjene Norge. Vi vurderer også en base i Bergen og Tromsø med tiden, bare for å nå utover hele Norge. SleipnAir gjør som Widerøe, og satser på Dash 8 i Norge. Ellers har vi den siste tiden etablert to baser i London, en på Gatwick og en på Luton for å markere oss i Europa. Vi har også etablert oss i Orlando, Florida. Videre utvidelser vil bestå av et par baser til i Europa og Nord-Amerika før vi beveger oss sør og østover til Sør-Amerika og Asia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå