Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

Har du kun et fly fra før? Fokker 100 er såpass dyr at det kan være lurt å sette opp flere ATR/ATP for å øke inntjeningen, slik at du ikke trenger å vente en dag for å få råd til F100.

 

Når du først får en Fokker, så kan du bruke den i stedet for ATR'en på alle de større rutene. Jeg er nokså sikker på at du ville tjent vel så mye om du satt opp ATR'en på en haug med ruter med veldig kort avstand fra Zurich. Det er det jeg har gjort med turboprops'ene mine, nemlig satt dem opp til å fly til flyplasser under 500nm, og med færre pax enn 1-3M. Så kan du bruke Fokker til større ruter, og enda større fly til de største når du får råd til det.

 

Appriciate it! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har akkurat begynt med dette spillet selv. Ble med i en PW hvor du fikk 5 mill Euro og 4 A320 å starte med. Har base i Stavanger og satser på at jeg klarer å lage en internasjonal hub derfra. Vet dere om passasjerantallet for hver flyplass er det samme hele tiden? Eller kan man "lage om" mindre flyplasser til å bli store huber?

Lenke til kommentar

Begynner å bli tendenser til hard konkurranse i Europa nå! For evt. nye spillere så vil jeg anbefale dere å starte i USA eller Asia, det er veldig få der.

 

Ellers så har Hippie Express laget Focus city i Davis Station, og får i morgen inn en Grumman G73T Mallard som skal trafikkere rutene til Jack F. Paulus Skiway og Mirny Station. Ønsker alle forskere på sydpolen velkommen inn i den varme hippiefamilien.

 

Siden det ikke finnes fly som rekker fra Paris til Davis Station, så må de klare seg med flyginger rundt på sydpolen enn så lenge. På sikt blir det laget en  base i Sør-Amerika eller Afrika slik at de kan komme seg bort fra isødet  :)

Lenke til kommentar

Absolutt ikke, er jo ikke mer enn 3 millioner for å opprette basen, 1.5M for flyet, research fee og gateleie (cirka), og maintenance er det ikke noe å snakke om. Regner med at du klarer å tjene inn 4.5M på under en time.

 

Ny base opprettet fra La Guardia, tror jeg beveger meg bort fra vestkysten en stund nå, og fokuserer heller på østkysten. Litt mindre spredning, og det er veldig kjekt.

Lenke til kommentar

Har kjøpt et par 727-200 Adv på en annen verden som er i 1975, og bestilte 8 til for et par timer siden. Fine fly med god rekkevidde og godt med plasser, men hvis vi snakker om #1723 her ville jeg gått for Airbus A320-200. Bedre rekkevidde, så godt som like mange plasser, noe tregere men billigere.

Lenke til kommentar

East Coast Airlines har visst gått rett i strupen på SleipnAir ved å etablere base på Hartsfield - Jackson Atlanta ... Men SleipnAir vil yte sterk motstand , slik en ekte viking ville gjort.:ph34r:

 

Vi har forsåvidt også etablert en base på Trondheim Værnes som sammen med Oslo Gardermoen vil betjene Norge. Vi vurderer også en base i Bergen og Tromsø med tiden, bare for å nå utover hele Norge. SleipnAir gjør som Widerøe, og satser på Dash 8 i Norge. :)

 

Ellers har vi den siste tiden etablert to baser i London, en på Gatwick og en på Luton for å markere oss i Europa. Vi har også etablert oss i Orlando, Florida.

 

Videre utvidelser vil bestå av et par baser til i Europa og Nord-Amerika før vi beveger oss sør og østover til Sør-Amerika og Asia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...