Henrik C Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Bestilte nettopp 3x 777, og har en A340 som kommer inn. Er så såvidt innom der, så har lyst til å gjøre noe artig med en av de. Forslag? Kan forresten være med på å ta Josie, ellers har jeg hørt at Hippie Express skaper mye konkurranse. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Stemmer for Josie jeg også da Han har en base i Paris, der jeg tilfeldigvis også befinner meg! Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 I så fall kan man si jeg er godt i gang for lengst. Strengt tatt var det vel han som gikk til angrep på meg, men det funker like godt andre veien. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 Haha. Satt ned prisen til 90€ per tur hvor Cathay opererer Til store flyplasser som bl.a Franfurt og Paris. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Enda mer plagsomt er høye frekvenser, men da forsvinner jo ens egne ressurser veldig fort. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hugol; jeg har diversifisert meg ut av Mexico, møkkaland. Tjener mer på 2 fly fra Zurich enn 4 fra MEX. Nå har jeg en ny Bae ATP og en RomBAC 1-11-495 som skal inn i det europeiske markedet i morgen en gang. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 Hugol; jeg har diversifisert meg ut av Mexico, møkkaland. Tjener mer på 2 fly fra Zurich enn 4 fra MEX. Mexicanerne er litt ville så det blir ofte skytinger og kapringer av flyene? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Ja, må nok regne med litt svinn der. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Går greit her, kjøpt mitt første jetfly nå. Kommer til å teste ut noe de neste dagene og se om det blir noen proffit(ikke med fokkeren) Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Da var det første ATR flyet på plass (strax) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 en Dassault Mercure on the way Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Har 5 Fokker 100 på vei nå. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Sparer fortsatt opp til å skaffe meg en ATR...Har foreløpig bare en rute og ett fly, så ting tar litt tid, men det går da forholdsvis greit! Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Da har Air Mortel kjøpt inn et nytt ATR 72-200. Flyet blir hetende Jean-Jacques Rousseau etter den historiske forfatteren og filosofen født i Geneve. Med et nytt fly setter selskapet selvfølgelig opp ny ruter! Bla. tilbyr vi Zürich Airport - Roma Leonardo Da V., Paris Charles De Gaulle, Manchester, København og mange fler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Afghan Air har på 1152 utvidet rutenettet sitt til Endret 23. oktober 2010 av Slettet+127836 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Et kjapt spørsmål. Fokker 100 er på vei inn, men er litt usikker på hvordan jeg burde anvende den. Den har litt mindre range en ATR 72-200. Så hvilke distanser burde jeg sette den på? Rutene ser følgende slik ut: Har vel med de fleste "store" flyplassene nå utenom noen Spanske, Tyske og Franke. Tips og hjelp mottas med takk EDIT: Fokker 100 er ikke bestilt, men det lå i planene. Kanskje jeg skal vente med et slikt fly å heller vente til jeg får en ny base å leke med? Endret 23. oktober 2010 av Hugol Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Har du kun et fly fra før? Fokker 100 er såpass dyr at det kan være lurt å sette opp flere ATR/ATP for å øke inntjeningen, slik at du ikke trenger å vente en dag for å få råd til F100. Når du først får en Fokker, så kan du bruke den i stedet for ATR'en på alle de større rutene. Jeg er nokså sikker på at du ville tjent vel så mye om du satt opp ATR'en på en haug med ruter med veldig kort avstand fra Zurich. Det er det jeg har gjort med turboprops'ene mine, nemlig satt dem opp til å fly til flyplasser under 500nm, og med færre pax enn 1-3M. Så kan du bruke Fokker til større ruter, og enda større fly til de største når du får råd til det. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg ville nok kjøpt nå, og så setter du inn Fokker 100en til noen store flyplasser. Hvordan tjener dere på Dassault Mercure i forhold til Fokker 100? Farten er jo litt høyere, men det er også turn-time - bruker dere den primært til større flyplasser som er litt lengre unna? Kommer nok til å bestille en, bestilte nettopp enda en Fokker 100, men tror Mercure blir neste flyet mitt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Hvordan tjener dere på Dassault Mercure i forhold til Fokker 100? Farten er jo litt høyere, men det er også turn-time - bruker dere den primært til større flyplasser som er litt lengre unna? Kommer nok til å bestille en, bestilte nettopp enda en Fokker 100, men tror Mercure blir neste flyet mitt. Mercuren har jo langt flere plasser også da. Har en Mercure som er på vei Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 28 ekstra plasser ja. Hjelper jo en del det, men turn time er såpass høy at jeg tror jeg kommer til å fly den på litt lengre distanser. Får se, har ikke nok penger til å bestille helt enda uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå