Mchansern Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg har gitt opp 1152 mer eller mindre Hvorfor det? Nå kom jeg nettopp inn i verdenen også begynner å folk å gi opp? Kipt gjort. 1152 er den gamle verdenen med Cathay og de der. Der hvor du het Afghan Air. Jeg spiller på den nye med bare forumbrukere i steden Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg spiller litt på begge, men merker at det blir mye arbeid på #1152. Kanskje også fordi jeg bestiller fly i hytt og pine, kommer inn 6x Fokker 100 i dag og en A340 om et par dager. Satser på noen lange ruter mellom USA og Asia med A340-en, f.eks. Los Angeles - Tokyo og tilbake til Seattle. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Til dere som er interessert i vanlig flyving: Her er listen over verdens lengste og korteste flighter. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_longest_flights#Longest_flights Forøvrig så er EWR - SIN ruten som er på topp. Den A340en er kun utstyrt med business-seter. 19timer hadde blitt smådrøyt i kommunistklassen ja. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Hahah! Beklager folkens, går litt sakte for meg i staren. The gme is on Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Veldig kul dato i dag forresten. Ikke sant? Kul dato i dag også. Litt synd jeg ikke kom på det for en drøy time siden... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Da lager jeg Los Angeles - Singapore når A340-en kommer! Range på 7500 nm, burde holde. Edit: Nei, det gjør visst ikke det. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Da har vi i Abandoned Arabian Airlines etablert oss i Saudi Arabia, og fokuserer i første omgang innenriks/naboland! Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Kan vi lage en egen tråd på forumet til worlden hvor hver og en av oss kan si hvem som eier hvilket selskap? Trenger litt oversikt! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dElSYUdaaWZLU1laWnk2MWZXd2V3MVE6MQ&theme=0AX42CRMsmRFbUy0yYzU1MzBkMS1jM2VkLTRjNWQtOTQ3MC1kMmU3Zjk5MmI1ZDQ&ifq Legg inn informasjonen der, så kan jeg samle det inn og lage en post her som blir oppdatert. 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Konge! Takk for det Henrik. Ha en flott kveld. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Ble for ekstremt i den andre enden av skalaen å ikke gjøre noe som helst. Kunne ikke dy meg, så jeg starta opp på #1723. Hansa har sikkert merka bittelitt til det. Siden man ikke starter i Sveits funker det dårlig med HelveticAir. Flyselskapet heter dermed noe så generalisert som United Aviation. Utrolig hva man klarer å få til med ett fly med så mange flyplasser. Skulle ikke forundre meg om jeg passerer millionen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Opprettet meg en liten base på London Gatwick jeg, bare for å erobre UK litt. Og hvilket naut her driver med utkonkurrering på Oslo Gardermoen - Stockholm Arlanda? Er ikke noe vits med en frekvens på 2, det ender bare med at begge taper på det ... Men hvis det er priskrig du vil ha, så gir jeg meg ikke om jeg så går i minus på den ruta. Endret 20. oktober 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har gitt opp 1152 mer eller mindre Hvorfor det? Nå kom jeg nettopp inn i verdenen også begynner å folk å gi opp? Kipt gjort. 1152 er den gamle verdenen med Cathay og de der. Der hvor du het Afghan Air. Jeg spiller på den nye med bare forumbrukere i steden Hei hei hei, Det er jeg som heter Afghan Air (i begge verdenene) ikke bland kortene takk Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Fikk aldri svar på et spørsmål jeg spurte tidligere i tråden. Hilke priser oppererer dere med på flykkiosken? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) For å legge dere inn i den offisielle listen over flyselskaper, her er linken: https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dElSYUdaaWZLU1laWnk2MWZXd2V3MVE6MQ&theme=0AX42CRMsmRFbUy0yYzU1MzBkMS1jM2VkLTRjNWQtOTQ3MC1kMmU3Zjk5MmI1ZDQ&ifq Fyll inn som det står forklart, bruk IATA-kodene for flyplassene. Oversikt over hvem som har skrevet seg inn finnes her: https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0As5BAt5BUc9EdElSYUdaaWZLU1laWnk2MWZXd2V3MVE&hl=en&authkey=CJCP-LoL Endret 21. oktober 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Fikk aldri svar på et spørsmål jeg spurte tidligere i tråden. Hilke priser oppererer dere med på flykkiosken? 15-20 på mat, 5-10 på drikke. oh yes, jeg er dyr. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Førte meg inn 2 ganger på spreadsheets Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Fikser det Ny Fokker 100 bestilt! 40M tok litt tid å spare opp. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Fokker 100 satt inn på ruter til Bangkok, Shanghai, Chongqing, Manila, Taiwan og to korte ruter. Alle rutene har over 20M pax untatt to som har ca. 15M. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Beklager at jeg ikke har vært så aktiv den siste tiden men travelt med skole og jobb.. men Over til degode nyhetene, SAS Norge A/S har joinet #1723 og melder om strålende resultater etter 24timer.. Satser på å få åpnet nye ruter iløpet av kort tid! Ønsker nye og gamle passasjer samt Eurobonus Sølv,Gull og Pandion tilbake til europas og blant verdens mest punktligste selskap! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå