Henrik C Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Har fått prøvd meg litt mer med spennende routing av fly nå, og har fått til en ganske imponerende en. Alle med frequency på 1, skal prøve meg på enda en med 0.5 i frequency på samtlige flights. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg er Hong Kongs svar på Widerøe. Flyr til bittesmå flyplasser (i kinesisk forstand. +-2m pax) Alle ruter er mellom 23 nautiske til rundt 500 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) #1152 I morgen utvider SleipnAir til en ny base på Keflavik. Ikke den største basen, men vi kjøper inn en Airbus A320-200, og for å kunne sette den inn på en transatlantisk rute mellom Edinburgh og Lambert St- Louis må vi innom Keflavik. Keflavik vil også få ruter til de fleste større byer på det europeiske fastlandet, og etterhvert til de store byene på den amerikanske østkysten. A320-en vil få et passende navnet "Leiv Eiriksson". Endret 18. oktober 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Da har jeg fått opp litt flere ruter, begynner å bli et komplisert rutekart. Fikk også til en annen småartig routing, Noe er 0.5 i frequency, andre ting er 1. Går ikke med alt som 0.5 fant jeg ut. Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Noen som vet hvordan 777en er? Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Noen som vet hvordan 777en er? Hakket bedre enn A340-200 mht airspeed og range. Litt høyere PAX, speed og range enn Boeing 767-series, men dog litt dyrere. Godt widebody langdistansefly sammenlignet med f.eks 747 som er mye dyrere med plass til 100 flere. Edit: Enkelte 767 og A340 har hakket bedre range enn 777. Men de er etter min mening brukendes kun til ruter 777 ikke når. Endret 18. oktober 2010 av Zetheus Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Noen som vet hvordan 777en er? Jeg har nylig satt et par 777 i drift, og de er flotte de. Geniale til å ta unna trafikken mellom to svære flyplasser med masse konkurranse (mange seter og relativt lav pris), og flotte fly til å ta turen over atlanteren/til Asia med. Det eneste minuset er at turn time er veldig høy, så man får ikke så mange ruter per fly. Og jeg tjener vel ca. det samme på en 777 som en A320, men får inn mye mer per rute. Long haul er mye mindre profitabelt i dette spillet, sånn er det bare Hvis du vil ha "billig" langdistansefly, så kan 757 være verdt en titt. Har bestilt 5 stk, så kan komme med erfaringer når de kommer inn. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Når jeg en gang i fremtiden skaffer meg en flyplass i Europa, skal det bli artig å se hvor mye jeg kan få ut av en 747 eller lignende i rute til Norge. For eksempel til Sandane. Den flyplassen har kun mulighet til å ta imot turbopropfly på grunn av liten rullebane og kompliserte landigsforhold. Så da skal selv småsteder nyte godt av et 747 direktefly til Europa og USA. Edit: Eller kanskje en Concorde mellom Sandane og Chicago O'Hare... Hmmm.... Endret 18. oktober 2010 av Zetheus Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Kul ide Men er dessverre redd du kommer til å betale mer i drivstoff enn du får inn på billettene. En litt vittig ting: På 1723 har jeg en rute med ATR 72 til en flyplass med 122 årlige passasjerer, men har likevel 100% load og tjener greit Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Det blir bare for sjarmens skyld i så fall! Land en 747 her: 800m lang rullebane mellom to fjelltopper Hehe, jeg spekulerte på om jeg skulle lage til en rute til en nærliggende flyplass med 2 årlige PAX for å se hva jeg får ut av den Endret 19. oktober 2010 av Zetheus Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Det er en flyplass i mongolia som har en (1) eneste passasjer. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 På en annen server med full world satt jeg opp en base nede på sørpolen. Anbefales IKKE, klarte ikke å tjene penger på den. Beste jeg kom til var €-200.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Frister litt med base på Antarktis da, men det eneste flyet som i såfall kan koble Hartsfield med Antarktis er Boeing 747 ... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Tja, koster €3M å lage en base på Antarktis, og da kan du fly et mindre fly gjennom en flyplass i Sør-Amerika et sted. Men igjen, det er veldig lite å hente på det, sannsynligvis vil du gå med tap. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Slike prosjekt må man få statlig støtte på Har etablert meg ganske bra i Italia nå Mista også nettopp 13mill i airline value etter at jeg opprettet en ny base. - LiveStrong Air Endret 19. oktober 2010 av untouch4ble Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Kan vi få passordet nå? Endret 19. oktober 2010 av bigggan Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Eventuelt nå? ÆSJ: Your Current Tokens: 28. Hvilke priser er det folk oppererer med på mat/drikke? Endret 19. oktober 2010 av Hansien Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Eventuelt nå? ÆSJ: Your Current Tokens: 28. Da har du to alternativer: 1: Vente 24 timer (du får 1 token hver 12 time) 2: kjøpe tokens for ekte penger Ellers vet jeg ikke når dere får komme innpå, alt er opp til eieren av verdenen, dvs Zetheus. Men det er massevis av svære flyplasser uten konkurranse fortsatt, vi er bare 15 der inne nå Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Blir nok alternativ 1. Regner med at jeg snart legger hodet på puta, og da sitter jeg ikke her igjen før disse tidene i morgen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Da har jeg fått levert enda en BAe ATP på 1723. Visste dere at dette flyet ikke ble en suksess i det hele tatt? Det ble kun produsert 64 eksemplarer i hele verden av BAe ATP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå