Evleos Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 http://www.theinquirer.net/31010207.htm "AMD confirms first Hammer silicon out AMD talks process talk" Ser ut som om alt går etter planen for Amd :smile: Lenke til kommentar
complex4517 Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Du lithium du har egentlig litt dårlig data Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 31. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2002 Hva i heiteste puppers land er vitsen med en Athlon XP og slikt?(Breefing;) systemet jeg bruker er raskt nok til det meste, aldri opplevd noen problemer i spill(alt går flytene) jj Who cares Lenke til kommentar
blackice Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 [ Denne Melding var redigert av: blackice på 2002-01-31 22:44 ] Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Øhh...?! Er du helt kjørt i skallen eller? Her er det en nerd som rakker ned på PC-en til lithium, og så ber du HAN å roe seg ned. Den PC-en er til opplysning ganske bra til alle spill på markedet. Selv om den ikke er det beste så holder det godt fortsatt Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Herregud... SINNSYKT BARNSLIG! Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Nå har denne tråden sporet heeeeelt av. Om noen har en dårlig pc, så er det fordi de bruker pengene på mer fornuftige ting enn PC-er. Eller at de har enkelt og greit ikke penger til det. For det er trossalt dyrt å ha det beste hele tiden!! AMD er framtidens merke sier nå jeg. Lenke til kommentar
Bambo Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Vi kjøper da vell ikke ny pc hele tiden gjørv i vel? jeg synes den er bra jeg,,, alle komponenter samsvarer og han får utnyttet det han har! Kjøpte ny pc for et par uker siden men det blir bare overkill fordi jeg ikke får utnyttet den fult ut før om 12 1 år fra nå!!! Desuten er det rimelig og svi en prosseor og i det hele tatt leike seg med en slik maskin ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå