Stalthy Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Hei! Jeg har lagd et tre hus med strand. Problemet mitt er at på jeg har startet ny bane (der er der jeg har bygd) men så har jeg savet det på en annen bane som jeg har jobbet med (veldig lenge, ca 10 eller 20 timer tenker jeg) og når jeg skal loade denne banen som har " over savet" (overskrevet er det heter på norsk?) og så når jeg loader banen ser jeg muren fra den forrige banen ( den banen jeg har brukt så J**** LANG TID PÅ! ). Er det noen mulighet jeg kan få tilbake denne banen som jeg har brukt så lang tid på? EDIT: Spiller på classic og single player Endret 17. september 2010 av Gaaz Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 DandtyVers: Takk for svarene, (selvom jeg må begynne helt på nytt ;(!) Tror ikke at jeg gidder, hadde lizzom bygd en borg som skulle ta hele "large" banen. Kan jeg på noen måte ta kontakt med han som lagde minecraft ( han svensken ) slik at jeg kan få tilbake, trukke det er mulig men det hadde vært bra Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Det tviler jeg veldig på. Det står at om du sletter en save er det helt umulig å få den tilbake. Han kan ikke gripe inn i dine programfiler. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 har overskrivd den så har ikke slettet den. Men ser at muren min fra forrige save vises ( det er bare visst jeg er veldig høyt oppe) Lenke til kommentar
Gokai Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hei! Jeg har lagd et tre hus med strand. Problemet mitt er at på jeg har startet ny bane (der er der jeg har bygd) men så har jeg savet det på en annen bane som jeg har jobbet med (veldig lenge, ca 10 eller 20 timer tenker jeg) og når jeg skal loade denne banen som har " over savet" (overskrevet er det heter på norsk?) og så når jeg loader banen ser jeg muren fra den forrige banen ( den banen jeg har brukt så J**** LANG TID PÅ! ). Er det noen mulighet jeg kan få tilbake denne banen som jeg har brukt så lang tid på? EDIT: Spiller på classic og single player yo XD så inlegget ditt og tenkte at vis du går inn på C:\Users\BE07039400\AppData\Roaming\.minecraft\saves og kopierer og limer inn verdenen din i en annen mappe og så sletter den du hadde på "saves" og kopierer den i mappen inn igjen så kunne det KANSKJE gå det er bare en ide.... Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Hellu. Denne tråden er veldig gammel, just let it die in peace Men takk for svaret da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå