Styrketrenern Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Ingen som "hater" her. Det er bare veldig, veldig sært. Det eneste som er sært her er vel at du kaller deg "Mr. Graves" Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hvis Styrketreneren kan slutte å trolle, og andre kan slutte å mate trollet, så hadde det vært fint. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg tror vi bare fortsetter fra det siste seriøse spørsmålet. Hva var hovedmålet ditt når du registrerte deg på Diskusjon.no? Etter det jeg fant ut var det tydeligvis for å diskutere den neste WoW-expansionpakka. Hva er det mest tragiske du har opplevd i livet ditt? Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Å tette dassen til den tyske familien eg skulle bu med ei veke... ai-ai, vonde minner Kva er det dummaste du har kjøpt, nylig Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 En genser som var for stor. Hva er dine reaksjoner på terrorangrepet i Norge? (Både bomben i Oslo og skytingen på Utøya) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Avskyelig. Hvor var du da bomben smalt? Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg satt faktisk og runka i stuen. 3 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Var hos mine besteforeldre. Kjenner du noen som var på Utøya når det skjedde? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Niks, og glad for det. Hva var din første reaksjon da du fikk vite om hendelsen? Hva gjorde du etterpå? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Min første reaksjon var vel noe sånt som: "seriøst? Her i Norge? Dette er store saker." Etterpå satt jeg med en kamerat og så på NRK Nett-TV. Deretter tok jeg meg noe å spise. Så en film, hørte på musikk, alt som tilhører en helt normal kveld. Hva mener du om gjerningsmannen? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Foreløpig, uten å ha noen mer informasjon om hans psykiske tilstand, synes jeg at Breivik er en landsforæder som har gått mot sine egne landsmenn, og drept folk som ikke hadde gjort noe som helst. Han burde få livstid, i et vanlig fengsel, ikke i et norsk fengsel med flatskjerm-TV og myke senger. Hva skal du i morgen? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg må bare spørre deg Christian, hadde det vært noe bedre om han hadde gjort dette mot et annet land? Om ja, hvorfor? I morgen skal jeg sove lenge, spise rester av pizzaen fra ikveld, trene, handle og se film. Resten tar jeg som det kommer. Ville du kalt deg selv en patriot/nasjonalist? Og hvorfor? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg må bare spørre deg Christian, hadde det vært noe bedre om han hadde gjort dette mot et annet land? Om ja, hvorfor? Jeg holdt på å skrive svaret mitt mens jeg så på den siste pressekonferansen til politiet. Da bare visket jeg ut alt og skriver i stedet et ganske enkelt svar: Nei. Når en person dreper 87 helt uskyldige mennesker, og de fleste av dem ungdommer som meg, så har det ikke noe å si i hvilket land det skjedde. Det er umenneskelig uansett. Ville du kalt deg selv en patriot/nasjonalist? Og hvorfor? Hadde det vært en hvilken som helst annen dag hadde jeg nok svart nei, men når man ser et sånt engasjement blant befolkningen i Norge på medier som Facebook og Twitter så må jeg innrømme at jeg føler meg stolt over å være norsk. Det gir en ganske god følelse å se at alle har noe de skulle ha sagt, og at så mange gjør en innsats for å fremme støtten til de omkomne og skadde og deres pårørende, så gjør det faktisk at jeg føler meg litt patriot. Hva følte du når du fant ut at politiet hadde skrudd opp antall bekreftede døde fra 17 til 87 personer? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Ingenting ekstra, fordi jeg visste allerede at det var et såpass stort antall.... (kan vi slutte med spm. angående denne tragedien nå eller? -_-) Hvor var du klokken 18:30 for 3 dager siden? Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Da satt jeg og storkoset meg på hytta, eller var ute i båten på fisketur! hva er din favoritt musikksjanger? Endret 23. juli 2011 av Mikaeru Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Akkurat nå er det fler, som lett rock, dance og generell god musikk. Den var black metal. Er du fornøyd med din sommer så langt? Lenke til kommentar
BroWar Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Ikke fornøyd i dete hele tatt, dritt vær. Hvilken radiostasjon hører du mest på? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 p3. Hvis du kunne velge å være en kjendis for en dag, hvem ville det vært? Lenke til kommentar
BroWar Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 David Becham .. Victoria Becham er nice Hvis du kunne valgt èn superkraft, hvilken ville det vært? 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Evnen til å gjøre meg usynlig/synlig når jeg ville. Har du noen gang kjøpt et sexleketøy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå