Noteknekk Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Assistent på sykehjem Har du hatt en fin sommer så langt? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Ja, så langt har dette faktisk värt en av tidenes beste somre. Tipper du (Lotto, Extra o.l.)? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Nei ! Hvis du kunne valgt uavhengig av jobb/skole/familie, hvor ville du bodd da ? [i norge] Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Tromsø. Ikke så varmt om sommeren (som oftest), og det er en akkurat passe stor nok by etter min smak. Hvis du ikke hadde vært en norsk statsborger, hva slags nasjonalitet ville du ha hatt i stedet? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Da ville jeg vært Monagasser (innbygger i Monaco) eller Sveitsisk. Hvor ville du vært akkurat NÅ? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 På Kos, hos dama -_- Hva er det aller beste du vet å drikke (uansett anledning)? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 TMB: Antar at du mener alkohol? I så fall er det vel det faktum at man ofte blir i bedre humør, og at eventuelle samtaler flyter lettere. Hva anser du for å være tidenes mest undervurderte spill? Lenke til kommentar
Jeg Vil Bli Som Jesus Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Space Quest-serien da det lengre lages parodispill lengre. Mange spill nå til dags har mye humor i seg men ingen er rene parodier slik Space Quest var på hele pek og klikk sjangeren. Hvilken plante ville du vært? Og hvor ville du bli plassert? Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Planter har ingen sjel, så det er det samme for meg ettersom "opplevelsen" vil uansett ikke finnes. Er du patriotisk`? Lenke til kommentar
Jeg Vil Bli Som Jesus Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Nei. Det må jo kanskje være det kjedeligste svaret på denne siden av atmosfæren på et spørsmål som åpner for bruk av fantasi og kreativitet. Hvilke legoklosser foretrekker du? Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 For et utrolig teit, og ikke minst usaklig spørsmål. Har du noen gang penetrert en gutt i rumpen? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Hvordan kan noe være usaklig når posteren over deg kan spørre om hva som helst? *Facepalm* Og hvis du synes det er et teit spørsmål, kom med et teit svar, eller bare dropp å svare. Nei, akkurat dét har jeg ikke prøvd. Hva er planene for resten av sommerferien? Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Resten av sommeren blir det rett og slett bare mye kosing med Ole, samt svett treninger sammen med han. Vet du hvor mange hull en jente har? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Umulig å si. Antall porer er veldig induviduelt. Hva synes du om Styrketrenern? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Haha, virker ikke lovende med de spørsmålene ha kommer med Pistol eller rifle ? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Pistol, mere intimt Hva var hovedmålet ditt når du registrerte deg på Diskusjon.no? Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Treffe nye gutter Hva synest du er deiligst? Bli pult i rumpen eller pule noen i rumpen? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hva skjer med analfikseringen din? 1 Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Haters gonna hate sier bare jeg.. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Ingen som "hater" her. Det er bare veldig, veldig sært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå