Delvis Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Ligget på sofaen og sett film og litt sport. Hvor var du da Oddvar Brå brakk staven? Endret 9. januar 2011 av groenn Lenke til kommentar
Nalenu Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 I pungen til far siden jeg ikke var født. Hvem er i tankene dine nå? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Kanye West (hører musikken ) Hva er yndlings sangen din? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 For augeblikket får eg ikkje nok av Tori Amos - Winter. Eller så trur eg det må var Sound Of Silence. Kvifor er du våken nå? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Fordi jeg tenker alt for mye, og ikke klarer å skjønne at jeg er trøtt. Hvorfor laget du deg en bruker på forumet her? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 På grunn av noen problemer med PC'en jeg ville spørre om. Nå var jeg medlem på det gamle Hardware forumet på Delphi før det, men dette nye så mer brukervennlig ut. Så det ble mer og mer benyttet. Hvor mange biler har du hatt? Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg har ikke serfikat, derfor har jeg ingen biler enda. Jeg satser på å ta serfikatet og få meg en fet audi A3 iløpet av dette året, innen den tid satser jeg kollektivt eller sitter på med privatsjåføren som er min mor... Hvorfor er du våken nå og hva burde du egentlig ha gjort på denne tiden av døgnet? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Fordi det er skule, og eg gjer det eg burde: ha fransk-time. Kvifor er du på forumet nå? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) fordi jeg har data & elektronikk og vi bare gjør oppgaver Hvilken andre forum er du medlem av/ aktiv i ? Endret 10. januar 2011 av handerrre Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Bare off topic Hva gjorde dere på skolen idag? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Var ikke på skolen idag. Hva er din lidenskap her i livet? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Musikk. Definitivt. What's that one thing that really gets under your skin? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Elveblest Hva er din favorittbygning? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Huset mitt, for der er sengen. Men ellers må det bli duomo'en i Milano, fordi jeg synes den bare ser helt syk ut + at jeg spiste pizza ikke så langt derfra for 2-3 år siden, og det var en helsikens god pizza. Hva er det mest private du har på pcen nå? Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 lønnslippene mine, ja da kan du tenke deg åssen liv jeg har! hva er det du gleder deg mest til av 2011? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Vet ikke enda. Har ikke helt lagt de store planene. Blir vel å starte å studere på NITH, fremfor VGS.... Edit: Glemte spørsmål. Hva et ditt største ønske akuratt nå? Endret 10. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Mitt største ønske akkurat nå er egentlig å få meg no kveldsmat, men vi har ingenting godt å spise i dette huset. edit: Faen da Ajaco, du poppa inn rett før meg, òg uten spørsmål. Hva gjør du akkurat nå?(Bortsett fra diskusjon.no) Endret 10. januar 2011 av Christiαn Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Wops. Litt feilquoting osv der. Prøver meg igjen: Svaret på ditt: Sendte nettop søknad til NITH. Stiller mitt spm på nytt: Hva et ditt største ønske akkurat nå? Endret 10. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Jeg får svare på nytt, så slipper vi flere problemer. Bortsett fra kveldsmat som nevnt så er det vel å ha en ferie. Jeg er sliten allerede etter éi uke med skole. Hva spiste du til middag i dag? Endret 10. januar 2011 av Christiαn Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Absolutt ingenting. Du tenker på henne nå. Hva heter hun? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå