Balthier Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Liv mål og mening. - Hold begge hendene foran deg med fingrene strakspredd og tell ned fra 10. For hvert slag trekker du en finger inn til håndflata. Hvor mange fingre gjenstår på tallet to? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Film. Har du sett Battle Los Angeles? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Har selv ikke sett den men den har fått dårlig kritikk. Ser du ofte på tv? Lenke til kommentar
Kvikkfort Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Ser ikke så mye, kun når Paradaise Hotel eller farmen går ;p Følger du med på Farmen? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Nei. Eneste reality serie jeg har sett på er Paris Hilton's My New BFF. Kjenner du en alkoholiker? Endret 3. mai 2011 av Solid Lenke til kommentar
Kvikkfort Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Ja, har en nabo... Hvem ble BFF til Paris da? Sett på det litt shø ;p Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Moren min. Hva skal du etterpå? Lenke til kommentar
Kvikkfort Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Vaske ferdig lugaren min før jeg går på 4 uker fri fra og med i morgen Hva med deg? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Øve til engelsktentamen som jeg har i morgen, midt i russetida. Hva skal du etterpå da? Lenke til kommentar
Kvikkfort Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 It sucks. Skal finne senga! Er du rød, blå eller svart? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 It sucks. Skal finne senga! Er du rød, blå eller svart? Er rød. Hvor mange ganger har du driti i dag? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 INGEN anelse Hva gleder du deg til denne uken? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Gleder meg til fredag, da er det helg. Hva er din største frykt? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Edderkoppar. D: Eller kanskje det å døy med drukning. Det er eg faktisk ganske redd for, sjølv om eg elske å bada. Kva likar du mest her i verda? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Meg selv. Hva hater du mest i verden? Lenke til kommentar
Kvikkfort Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) haha, denne kom feil Det jeg hater mest er ganske enkelt, krig. Hva ville du ha gjort hvis du kunne regjert verden for en dag? Endret 3. mai 2011 av Kvikkfort Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Om jeg ikke kunne bestemme å få en dag til, så hadde jeg fjernet alt som heter økonomi og penger. Prøver igjen, hva hater du mest i verden? Damn, stryk. Hva ville du gjort med 100 millioner dollar? Endret 3. mai 2011 av kammizez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå