Alliha Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Ja! Elskar den deppa stemninga og dei fæle stormane! Innestemning ftw. Skal du reise denne sommaren? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Ja, det gjør jeg Skal kanskje ta en biltur nedover i europa, men vi får se Syns du det er feil at meg å glede meg til 17.mai utelukkende fordi det er en fridag? edit: treig jeg da. Endret 1. mai 2011 av SnittLeif Lenke til kommentar
Kvikkfort Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Neida, noe alle gjør det.. Heftige planer i sommer da? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Drar til sør-Øst Asia i en måned; Vietnam, Kambodsja og Thailand. Relativt fett det. Hva synes du om Russland? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Longboarding, sene kvelder med musikk og gode venner, og mye tid med jenta mi. Russland er tøft. Hvor bor du? Endret 1. mai 2011 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Stavanger, fuck yea! Eller, i følge offentlege papir bur eg i Suldal, men der eg er bare i enkelte helger. Er du glad i vestlandet? 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg er kvart vestlending, men har aldri vært der.. Vi sier "ja". Hva synes du om Nord-Norge? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Du kjem der i frå, så då må det nesten var kult. Eg har dog aldri vore der. Bryr du deg om kva slags klede du går i? Lenke til kommentar
Kvikkfort Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Selvfølgelig! Lenge siden forrige pils da? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Aldri drukket. Hva syntes du om Bandcamp? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Aldri hørt om, så har ingen formening om det. Hva er din beste egenskap? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Magic fingers. Neida, vet ikke.. Liker å snakke med folk. Hvilken nett-browser foretrekker du? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Chrome ofc. Men Opera er digg og da Hva slags musikk foretrekker du? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Metal for det meste men djent metal ligger fremst nå for tiden. Hva er best med diskusjon.no? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Diskusjonene Hvor ofte besøker du diskusjon.no? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Flere ganger daglig. Din største bragd! ? Endret 1. mai 2011 av evenandreas Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Din største bragd! ? Toppkarakter i alle eksamener jeg har deltatt i. Liker du å lese bøker? I så fall, hvilke? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Engler og Demoner av Dan Brown. Hvis en film er basert på en bok, leser du boken først eller etter? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hvis en film er basert på en bok, leser du boken først eller etter? Leser ikke bøker så må si ser film først Tog eller buss ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå