handerrre Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Selv har jeg aldri drukket, røykt, snust eller tatt noen form for narkotika etc (vet ikke hvorfor, but but ) Men det gjør meg ingenting at noen drikker, røyker eller snuser (bare de ikke tar det for langt eller at det påvirker meg inndirekte). Narkotika liker jeg ikke pågrunn av hva det gjør med mennesker. @Alliha, takk det samme Hva gjør deg mest glad i hele verden? Endret 5. januar 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Fri fra jobben. Når tror du WWIII starter? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 3. September 2041 Hvis du kunne drept en person ved å trykke på en knapp, uten at noen andre fikk vite om det, hvem hadde du tatt livet av? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Kim Jong-il Er du glad i vinter? og hvis ikke, hvorfor? ( beste jeg kom på. ) Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Nei. Kaldt og mørkt. Usj. Hva gjør deg mest irritert her i verden? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Talentløse personer i mitt nærvær. Kan du telle til potet? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 1 2 3 potet? Nei.. Hva sløste du din barndom vekk på? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Skal vise deg jeg. 1,2,3,4,5....18,19,20,21,22,potato --- Jeg "sløste" barndommen min på å leke med pokemonkort, bygge hytter, nintento 64 og fox kids. Jeg sløste mange av mine tidlige ungdomsår på World of Warcraft. Hva foretrekker du? Brødskiver eller frokostblanding til frokost? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Brødskive, helst med egg eller kjøttpålegg. Kanskje også ristet brød. Tror du på, eller har du opplevd kjærlighet ved første blikk? (veldig cheesy... nå fikk jeg lyst på rista brød med ost, jaja blir vel frokosten i morgen da:)) Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Du får spise brødskrive med ost, hvis du er i det cheessy hjørnet Og nei, jeg tror ikke på kjerlighet ved første blikk. Tror heller på kjærlighet ved første date. Snuser eller røyker du? Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Niks, verken snuser eller røyker. Er du åpen for at det er mer mellom himmel og jord, og at det kanskje er en gud/flere guder? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Ikke før jeg får oppleve det selv. Er du religiøs? Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Nei, er ateist (men som kan være agnostisk av seg). Vokste du opp på landet eller i byen? Fornøyd med det? Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Er født litt ute på landet, men flyttet til byen da jeg var ung, huser så å si ingenting av der jeg bodde før, men er veldig fornøyd med der jeg er vokst opp! hvem ukedag er din favoritt, og hvorfor? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Er født litt ute på landet, men flyttet til byen da jeg var ung, huser så å si ingenting av der jeg bodde før, men er veldig fornøyd med der jeg er vokst opp! hvem ukedag er din favoritt, og hvorfor? Dagen i dag faktisk: Torsdag. Fordi for mange år siden sa en indisk spådame at astrologien viste at det var min lykkedag. I ettertid har jeg funnet ut at det til de grader stemmer. Hva er ditt favoritt-maleri? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hva er ditt favoritt-maleri? Salvador Dali - The Persistence of Memory Hva heter din favorittperson over alle andre personer? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Bare tapere bruker dop. Hvis du måtte velge mellom en tredjegrads forbrenning over hele ansiktet eller aldri ha sex igjen, hva hadde du valgt? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Sorry makk, ser ut som det er blitt gjort en feil ( takk for påpekelsen, snittleif). Caryy on. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hmm.. vanskelig spørsmål å svare på. Kommer an på om en fortsatt har funskjonabel pilt eller ikke. Om en ikke hadde det (altså ikke lenger kjenner behov for sex) er svaret enkelt. Da beholdes ansiktet. I motsatt fall blir det et verre valg. Men, en kunne jo alltids sterilisert seg etterpå, så svaret blir nok det samme. Hva er best av Japansk eller Tysk bil? Lenke til kommentar
lpf01 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Tysk bil er best Hva heter du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå