Chanettemarie Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg lager taco eller noe lignene ser en film eller går ut på byen sammens med mine venner:) hva er din ynglins ting? Lenke til kommentar
9090 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Hmm.. vet ikke helt. ting.. vanskelig og si, kanskje mobilen? eller pc'n.. Du kan reise hvor du vil, hvor velger du å dra og hvorfor? Endret 22. februar 2011 av Millattack Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Månen. Fordi det hadde vært helt utrolig. Er du trøtt nå? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Litt trøtt er jeg. Hva er planene dine for i morgen? Lenke til kommentar
aneias Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Har vinterferie nå, så skal vel bare slappe av, trene og kanskje en tur til byen Hvordan ser en normal dag ut i livet ditt? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Stå opp, jobb, middag, trening eller sosialt samvær, legge seg. Kjedelig liv Liker du å stå opp om morningen? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Verste jeg vet. Helt seriøst. Det suger så sykt. Hvor ofte trener du? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Prøver å trene tre ganger i uken. Hva ville du ha jobbet som om du kunne velge hvilket som helst yrke? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Astronaut. Pilot. Det jeg kommer på akkurat nå hvertfall. Hva er yndlings channelen din på youtube? Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 tdarnell, en som legger ut kvalitetsvideoer om astronomi. Han er mer personlig enn Spacerip som også er en fantastisk channel. Hva er det kuleste du har gjort/skal gjøre i vinterferien? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg jobber i hele vinterferien, men skal på fylla i morgen da. Det blir greit nok tenker jeg. Har du noen gang operert noe? Lenke til kommentar
jevli Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Har hatt en kjempelang jobb hos tannlegen en gang, knakk begge fortenna Men ikke noe annet enn det tror jeg... Hva er det mest ekstreme du har gjort? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Gå utrent og jævlig på en topptur 22. desember. Idioti. Hva er det dummeste valget du har tatt? Endret 27. februar 2011 av Jimbolaia Jones Lenke til kommentar
jevli Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Kan ikke love at det er det aller dummeste, men det er iallefall det første jeg kom på nå: Involverte meg i en slåsskamp fordi jeg visste jeg kunne overmanne villstyringen. Fikk han under kontroll men måtte bøte med en saftig blåveis de neste 8-10 dagene. Så ut som en idiot Burde snudd ryggen til, skulle uansett til å forlate festen. EDIT: Sorry glemte neste spørsmål! Hva vil du oppnå iløpet av de neste 3 årene? Endret 27. februar 2011 av gromit190 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Jeg vil gå ut i lære som industrirørlegger (evt industrimekaniker/platearbeider osv.) Ende opp med fagbrev og fast jobb. Sånn at jeg kan ta opp billån og kjøpe meg en noenlunde ny&sprek Sort MB C-Klasse (204w) eller bmw 3 serie (e90) som går på BENSIN, med manuell kasse samt skinnseter, aut regnsensor osv.osv. (leeeei av å skru bil ) Edit: så jeg ikke hadde skrevet spørsmål I hvordan situasjon iløpet av de siste 2-3 årene har du følt deg mest som en liten, snørrete tolvåring ferska for eks. å ha nasket på den lokale kiosken? Endret 9. mars 2011 av Mr. Primera Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg tolker det som om du spør om hvilken situasjon de tre siste årene hvor jeg føler meg flau over at jeg har gjort en barnslig handling, eller noe jeg angrer veldig på. (jeg leser den setningen om og om igjen, ser ikke den veldig rar ut? er altfor trøtt til å se hva som er feil. ) Da vil jeg si at jeg kanskje følte meg mest flau/patetisk/barnslig når jeg greide å søle blekk fra en penn utover tre fingre på hver hånd, og hadde ikke noe å tørke det av med, og jeg venta på bussen. Er ikke store greiene, men eneste jeg kom på. Spørsmål: Hva ville du gjort hvis du fikk ett ønske? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Kjøpt verden. Hva er det slemmeste du har gjort? Lenke til kommentar
anubiz Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Jeg og venninna mi skrev og tegna med tusj over hele doen på et kjøpesenter i nærheten.. Værste jeg har gjort som jeg kan komme på hvertfall men så var vi bare 14 år og da. - Hvor mye veier du og hvor høy er du? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Er 174cm høy, veier 68kg. Hva hadde du gjort med 1 million kr? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Pakket en sekk og reist bort, langt bort. Har du en drøm/et mål du vil oppnå i livet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå