SnittLeif Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg vil ha barn en gang i tida. Jeg sier til folk at jeg vil ha 2 sønner først og ei datter etterpå, også skal jeg lære sønnene mine at ingen rører dattera mi! Men fra spøk til revolver; unger ja, aner ikke mer. Slikt tar man da den tid kommer Er du et hundemenneske? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Jeg har lyst på barn ja. Etter at jeg har fylt 30.. Trenger bare 2. En gutt og en jente. Navn har jeg ikke akkurat tenkt noe over ennå. tja, jeg er glad i hunder. Jeg tror kanskje jeg knytter meg mer til hunder enn andre mennesker. Men jeg tror aldri jeg vil skaffe meg en selv.. For stort ansvar og mange drawbacks, og jeg vil bli knust når den dør. Ditt verste mareritt? Endret 21. februar 2011 av kammizez Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Jeg så min beste venn bli drept i en drøm. Grusomt. Er du glad i øl? Endret 21. februar 2011 av Hanske Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg elsker alt som har med øl å gjøre, bortsett fra smaken og lukta. Spiser du mye grønnsaker? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Ja endel, men i perioder veldig lite. Så det går litt opp og ned. Men mer enn ganske mange andre, tror jeg. Blir mest broccoli. Hva syns du om brocoli? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Samme holdning som jeg har hatt hele mitt liv. Smaker bæsj, men vet det må ned... Favorittskuespiller? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jason Statham. Hvordan kan du si noe sånt om brocoli Syns du også det er en barnslig holdning om grønnsaker? Lenke til kommentar
Rødsofa Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Ja, det syntes jeg! Hva hadde du som gjort, om kjæresten din var sjalu hver gang du var i nærheten av en annen av det motsatte kjønn, uten at kjæresten din var der? Endret 21. februar 2011 av Rødsofa Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Da hadde antagelig forholdet vært dødfødt, og jeg hadde dratt. Har opplevd slikt før, og det orker jeg ikke igjen. Skulle du ønske du hadde kjæresrte? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Nei, jeg har. Er du glad i hvitvin? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Ikke akkurat nå, men om ikke så altfor lenge. Trives aleine akkurat nå. Ja jeg liker hvitvin Hva med deg? Endret 22. februar 2011 av SnittLeif Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) I don't really give a crap. Jeg er kresen, hun må være like god som meg, og det er sjelden vare. Kommer det en jeg virkelig liker, så er det jo greit, men jeg klarer meg veldig fint uten. btw: Jeg beklager at jeg ennå ikke har vokst fra meg mitt hat mot broccoli. Og fisk for den sags skyld. Jeg har en del barnslige egenskaper. Too slow: Jeg er mindreårig, jeg får ikke lov å uttale meg om slikt. kjæreste eller fuckbuddy? Endret 22. februar 2011 av kammizez Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg er veldig tradisjonell av meg, så jeg må ha en kjæreste for at det skal kunne være en fuckbuddy. Klarer ikke se for meg å ha et rent seksuelt forhold til noen. Er jeg rar da? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Nei det er du ikke. Begynner du også å bli litt trøtt nå? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Nope, nattmenneske. Har du planer for i morgen? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Kroppen min er støl, skadet, mørbanket, og hodet har blitt slått så mange ganger i bakken at jeg ikke lenger holdt tellingen. Jeg sto også opp kl. 8 imorges med kanskje 9 timers søvn. Merkelig nok er jeg ikke trøtt. Glimti: Jepp, lese til teoriprøve... Hva tror du jeg har gjort idag? Endret 22. februar 2011 av kammizez Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Du har lest til teoriprøve. Jeg har vinterferie - har du? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg har alltid ferie Arbeidsledig/helgevakt (begge betyr det samme, når man ikke har skole sammen med "arbeidet") Kjører du på ski/brett? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Ja, jeg hater ski, så når jeg får bil skal jeg kjøre på så mange som mulig! Har du drukket mer enn en liter cola i dag? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Jeg kommer meg ned en bakke på brett, uten alt for store skader. Enn så lenge... Hanske: Ikke cola nei. Langrenn eller alpint? Endret 22. februar 2011 av kammizez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå