Ballus Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 En god dose flaks, og fordi jeg fikk et ufrivillig friår før studier. Hva er din favorittfrokost? Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 baguette med ost og svin Hvilke ord har du for uvane å si litt for ofte? Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 As, som i "ja, as". Hva er din favorittartist? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Space Ritual Hvordan takler du innpåslitne frekke svigerinner på juleaften? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Sjarmerer dem i senk Hva synes du om globaliseringen? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Synes det er positivt. Jeg liker at det er enkelt å få kontakt med folk på andre siden på jorda, og at jeg kan få varer fra afrika inn i stua på svært kort tid. Hvilken handling er det du er mest stolt av i livet ditt? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Usikker. Kansje å ta besluttningen om å flytte fra der jeg bodde før. Har du høydeskrekk? Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Litt, men tørr å klatre. Hva var det siste "ulovlige" du gjorde? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Tok flere sekker ved oppi bilen enn jeg betalte for etterpå. (offentlig salg med selvforsyning) Hva er den verste drittjobben du kan tenke deg og også gjort noengang? Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 Den værste realistiske jobben må vel være en jobb som bare tar for seg ensformige bevegelser. Noe slik som jobben til faren til Charlie i filmen "Charlie og sjokoladefabrikken". Hva er nyttårsforsettet ditt? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Å slutte å snuse, men tror jeg har gitt opp det allerede.. Hva er favorittmusikken din? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Neutral milk hotel. vanskelig å nevne en/ett band/artist. Hvordan har du det? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Nydelig. Hvis du absolutt måtte, hvor livet ditt var avhengig av det, hvilken mannlig kjendis ville du ha sugd pikken til? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jøss tilfeldig at ingen har tatt den? Robert Di Niro i håp om at han er for gammel til å få den opp Hvor er den verste plassen du har våknet opp etter ett brutalt inntak av alkohol kvelden i forveien? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 I verden. Som forumbruker, hvor hører du mest hjemme? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Har ikke funnet min plass skikkelig ennå Litt overalt kan man vel egentlig si. Hva er din største drøm? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Å var verkeleg fri. Utan tankar, utan meining. Har du ein song som du absolutt elskar, men ikkje klarar å finne liknande av? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Svaret er vel nei. Ikke noen jeg har behov for å finne lignende av iallefall. Hvilken kjent person i verden ville du vært? (om du måtte bytte ut deg selv) Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Rob Dyrdek! (tror jeg ) Hva gjør du når du føler deg nedfor? Endret 5. januar 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Høyre på roleg musikk. Og finn kanskje fram te og røykelse om eg verkeleg vil føla meg bra. Kva er ditt syn på rusmiddel? also: elskar at du har stoppdld i signaturen din, handerre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå