Hanske Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg ville vært Olav Thon, og overført hele hans formue til den personen jeg egentlig er. Visste du at John Pimberton oppfant Coca-Cola? Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 nei, det visste jeg ikke. Når det kommer til det motsatte kjønn, hvilket klesplagg finner du mest attraktivt? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Kjole med åpne skuldre! Hvordan liker du håret på det motsatte kjønn? (sveis, farge) Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Langt, utslått, brunt hår er nydeleg. Kva er yndlingsplagget ditt? Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Supermantrusa! (Ja, du leste riktig: Trusa!) Er du forfengelig ? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jepp, litt. Er du mykje ute i naturen? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Ja, jeg er en del av naturen hver dag, hvert sekund Men jeg hater skiturer, turgåing, camping og alt som på noen som helst måte kan gjør meg våt, kald og skitten. Deler du mitt synspunkt? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Absolutt ikke. Hva er ditt største talent? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Tyggistygging og gitar. Kva er ditt største ønske? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Å starte sent imorgen. Hva er det beste som har skjedd deg i 2011? Lenke til kommentar
9090 Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg ble sammen med den herligste gutten som finnes. Den beste matretten du vet om er? 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg ble sammen med den herligste gutten som finnes. Den beste matretten du vet om er? Sushi. Hva var det mest betydningsfulle du gjorde året 2010? Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg reddet verden! Hvor mange sosiale media bruker du aktivt, og hvor mange er du medlem på ? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Det spørs hva du mener med sosiale medier.. Hvis du tenker på facebook, forum etc. er det: - Facebook - Youtube - Reddit - Diskusjon.no - nFF Leser du nettavis hver dag? Isåfall hvilke(n)? Endret 15. februar 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Gjør som oftest det, ja. VG, Dagbladet, Aftenposten og ITavisen hører til favorittene. Har du lappen, og hvis ikke, akter du å ta den en vakker dag? Endret 16. februar 2011 av Sidious Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Ja jeg har lappen. Og bil. Det har jeg hatt i 6 år til sommeren.. Favorittbil? Altså, merke. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Nå skal jeg ikke påstå at jeg har så mye kjennskap om biler, men av en eller annen grunn har jeg en svakhet for BMW-er og Mercedeser. Hva har du lyst å jobbe som når du blir "voksen"? Hvis du allerede er i jobb, hva jobber du da som og trives du med det? Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Har jobb nå, men når jeg blir "voksen", vil jeg eie min egen lille café. Den skal ikke være avhengig av å gå i overskudd, siden jeg da allerede har opparbeidet meg en sinnsyk formue. Caféen skal servere lett og god mat, smashing vin , fantastisk kaffe og hjemmelaget øl. Den skal være åpen kun når jeg føler for det, og helst være plassert i et solfylt land! Det ble vel kanskje mer en dagdrøm... Kjenner du noen kjente personer ? Endret 16. februar 2011 av BiaZ Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Ikke så vidt det er meg bekjent, men jeg kan skryte på meg at jeg har danset slow-dance med Tarja Turunen (eks-vokalisten i Nightwish). Og så har jeg truffet Paris Hilton på en nattklubb, men vi pratet ikke med hverandre...fikk bare autografen hennes. Hvilken kjendis kunne du tenke deg å treffe? Endret 16. februar 2011 av Sidious Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Ahh, i like Tarja Turunen... Men da har du i alle fall kjent på en kjendis da ;) Jeg vil møte Vinnie Jones, fordi han er awsome ! Flink å danse ? Endret 16. februar 2011 av BiaZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå