BiaZ Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Ja. Det var tydelig. Og jeg spurte om hva drøvelen bruktes til, fordi min er betent, og jeg kunne tenke meg å klippe den av ! Det er bedre å bli kalt Bajas enn Bajs, som mange gjør Hva er ditt favorittspill gjennom tidene ? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Favorittspill. Heroes III of might and magic. Herregud, jeg vet da hva han heter! Irriterende med folk som føler for å irettesette HELE tiden. Ta selvkritikk for dette, stikk til "Ting som irriterer"-tråden og unnskyld deg. Hvem er du i vennegjengen? Den smarte, pene, kjekke, morsomme, osv osv osv Endret 13. februar 2011 av SnittLeif Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg er den smarte, pene, kjekke og morsomme ! *Kremt* Jeg vet ikke. Hvem vil du helst være i vennegjengen ? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Den jeg er. Spiser du brødskiver daglig? Herregud, jeg vet da hva han heter! Irriterende med folk som føler for å irettesette HELE tiden. Ta selvkritikk for dette, stikk til "Ting som irriterer"-tråden og unnskyld deg. Herregud. Unnskylde meg? Da jeg klikket på Ajaco var det etter en rekke tilfeller hvor han føler for å rette på meg for ett eller annet. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Nei, jeg spiser ikke brødskiver daglig. Herregud. Unnskylde meg? Da jeg klikket på Ajaco var det etter en rekke tilfeller hvor han føler for å rette på meg for ett eller annet. Lell. Syns ikke du skal kritisere noen da du ikke akkurat har vist deg å være spesielt mye bedre. Liker du kaffe? Lenke til kommentar
Julian666 Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Nei. Tror du på menneskeskapt global oppvarming? Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Nei... Feirer du din mor i dag ? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Ja. Lell. Syns ikke du skal kritisere noen da du ikke akkurat har vist deg å være spesielt mye bedre. Nei vel. Jeg synes du drar dette tullet altfor langt. Det var en liten bagatell, noe jeg skrev nærmest av refleks, og du klikker og tar med diskusjonen over i en ny tråd! Oppfør deg! Drikker du te daglig? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Er ikke sikker. Har ikke tenkt så altfor mye på det. Ble litt veldig sen ja. Nei, jeg drikker ikke te daglig. Hva er best; South Park, The Simpsons eller Family Guy? Endret 13. februar 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) @hanske:Nei. @handerrre: South Park. Når har du klikka på meg hanske? Trodde jeg bare var søt og snill jeg Kaffe eller te? Endret 13. februar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) The Simpsons og Futurama Kaffe, kaffe og kaffe ! Hva er ditt favorittspill gjennom tidene ? Endret 13. februar 2011 av BiaZ Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Starcraft 2, tror jeg. Tough call. Biter du negler? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Pokemon (De eldgamle) For sen igjen Nei, jeg biter ikke negler. Spist mye usunt i helgen? Endret 13. februar 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Ja, en del. Når har du klikka på meg hanske? Trodde jeg bare var søt og snill jeg Hehe, det var ingen store greier. Det er snittleif som er irriterende. Liker du vin? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Vet ikke. Har aldri smakt det. Hva gjør du når du kjeder deg? Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Digger vin ! LP eller CD ? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Spørs musikken. Åpen eller lukka basskasse? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Det driter jeg i! Aner ikke hva slags forskjell det måtte bli. Hva spiser en trojansk hest? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Trojanere! Vettafaen Favorittlåt akkurat NUH? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Handle bars - flobots Staar du paa brett eller ski? Endret 13. februar 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå