Ajaco Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Kommer ann på hvor langt frem i tid en tenker. 2 år frem i tid tror jeg at jeg vil ha det langt bedre enn nå. Er du avhengig av noe? Hvis ja; hva? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Ja. Forhåpentligvis Edit: Ajaco var før meg. Er avhengig av internett Hvordan er du i hverdagen? Endret 10. februar 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Sad. But when i'm sad, i stop being sad and become awesome instead. True story. Altså, jeg er awesome i hverdagen. Og trøtt. Hvor mange timer tilbringer du på PCen hver dag? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Ingen timer i det hele tatt. Pc'r er dårlige stoler. Hva syns du om Avenged Sevenfold? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Dårlig. Veldig dårlig. Hvor mange timer bruker du PCen hver dag? (Omformulerte spørsmålet, fordi SnittLief absolutt skulle kverulere ) Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg bruker mellom 0 og 5 timer dagen. I gjennomsnitt 2 timer kanskje. Er du spesiell i matveien ? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Ja, jeg spiser kun dødt, prosessert kjøtt og er drittlei av det. Hvis du måtte velge å få barn med en annen rase en hvit, hvilken rase ville du fått barn med? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hm... Jeg var under inntrykk av at det bare fantes en rase. Den menneskelige rase. Hva mener du om det politiske partiet Venstre? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Du vet godt hva jeg mener. Skal jeg si nationalitet da? Greit. Velg en nationalitet som ikke er europeisk/hvithudet. Svar på spørsmålet mitt! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Venstre er heilt greit. Rett og slett. Har sett lite frå dei i det siste. Latinsk. Om du spelar eit eller fleire instrument, kva spelar du? Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg ønsker Balthier842 en god dag i morgen, ettersom dagen idag tydeligvis har satt sine preg. (brasiliansk muligens, for å gi deg et svar) Jeg spiller gitar og piano, samt synger i kor. Har du klart å holde nyttårsforsettet ditt om du lagde ett? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Ja. Jeg har allerede hatt sex med 10 forskjellige kvinnfolk. Blir vel nytt forsett til paaske. Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg er imot nyttårsforsett. Tror du på global oppvarming ? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Ikkje eigentleg. Har ikkje heilt bestemt meg endå. Har du noko du burde ha gjort nå, men så er du ved dataen i staden? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg tror på global nedkjøling. Ny istid 2012, når nordpolen er totalt smeltet og metafysigeologiske prosessert vil sørge for en kraftig forsterkning av det molekylære atmosfæriske bioskjoldet som igjen vil gi kraftig redusert gjennomtrengning av sollys og senke den globale temperaturen til frysepunktet. Nevn 10 forskjellige bestikk og spiseverktøy redskaper som brukes til å putte mat i munn. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Prøveøving Hva syntes du om Wikileaks? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 lekker dokumenter. nuff said. styggeste person i eksisteens? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Aner ikke, fordi jeg aldri har sett alle i 'eksistens' Hva synes du om RYM? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Ingenting. Yndlingssang? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Om jeg må velge bare én, så blir det Rush - 2112 Din favorittsjanger innen musikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå